Rama i damper do 5tyś, dla ridera 125kg,do ostrej turystyki

fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

waga to 120 z plecakiem moze bedzie mniej ale to i tak duzo, 185cm wzrostu.
do przodu myslalem dac rs lyrika lub moze totema ale raczej lyrik.
A moze jakis pancerny powietrzak? nie mniej niz 160mm? jakis mondraker? kazda ewentualnosc rozpatruje pod kazdym wzgledem
Dh.Matt
Posty: 154
Rejestracja: 27.05.2011 20:50:40
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Dh.Matt »

Zobacz na rowerek disbrainera, myślę że taka maszyna Ci chodzi po głowie.
fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

Taka maszyna to jest to, tylko cena 1750euro.......
luke_
Posty: 203
Rejestracja: 03.06.2010 13:38:29
Kontakt:

Post autor: luke_ »

fighterbull, tutaj masz odpowiedź:
http://transition-polska.com/rowery_2010_blindside.html

Transition Blindside. 170/190mm skoku
Maszyna do FR i ekstremalnego Enduro, zerknij sobie na filmiku - rama dokładnie przeznaczona do tego co chcesz na niej robić.
Do tego 2 lata gwarancji i dożywotni Crash Replacement gdybyś dał radę ją połamać, w co szczerze wątpię. Tranzystory zrobione są tak, jak mało które ramy, są trochę cięższe ale za to nie mają ograniczeń co do wagi jeźdźca.
Na dodatek zmieścisz się w budżecie z nową ramą z damperem, od polskiego dystrybutora który da Ci bardzo dobre wsparcie (rewelacyjne wsparcie techniczne i świetny kontakt to coś z czego słynie Transition Bikes na całym świecie).
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

Kolega luke_ jak narazie ma najlepsza propozycje narazie najlepsza i mysle ze malo kto go przebije!!
Wielkie dzieki za ten strzal- Transition Blindside
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

fighterbull pisze:Taka maszyna to jest to, tylko cena 1750euro.......
Za cały rower, ty masz 5k na rame.
fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

caly rower kolego to 2500euro w wersji dropzone
rama 1750euro
wiec mowie ze cena za wysoka i moim zdaniem BLINDSIDE bardziej mi pasuje heh i cena przyzwoita
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

fighterbull pisze:caly rower kolego to 3600euro
rama 1750euro
wiec mowie ze cena za wysoka i moim zdaniem BLINDSIDE bardziej mi pasuje heh i cena przyzwoita
To musi byc najwyzszy model? Byly na dobrym osprzecie za 1900 euro wyprzedawane.

http://www.canyon.com/_en/outlet/articl ... o=A1024184
fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

to i tak lekko ponad 8k
torque i blindside to dwa najlepsze typy
dodatkowy plus transition ma dystr w PL, wszytsko na miejscu
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

No to sprzedajesz czesci, które ci nie leza i rama wychodzi cie znacznie ponizej 5k ;)
fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

Do rozwazenia jest wszystko :D
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

od siebie Torque FR polecam, chociaz nowy Blindside jest wg mnie przepiekny.

Obrazek

Obrazek
piotrmarch
Posty: 297
Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
Kontakt:

Post autor: piotrmarch »

Torque ładniejszy;]
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

piotrmarch pisze:Torque ładniejszy;]
obydwie wychodza z podobnego zalozenia, ktore jest optymalne i uniwersalne, chociaz Torque ma sensowniej montowana przednia przerzutke i jest czterozawiasem a nie jedno. Blindside i tak piekny jest :P
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

czemu nikt nie wspomnial o SX TRAIL?? od 2009 te ramki sa pancerne jak do FR -a rower mozna zlozyc kazdy, od allmount do dh.
za 5 kola bez problemu kupi nowa rame w czeskim sklepie.
Mam też kumpla o.k 100kg ktory od kilku lat jezdzi na VPFREE w dh i skacze hopy-nic tej ramie nie dolega. myśle że kilka dodatkowych kg,nie zrobi na niej wrażenia
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Tak ale free ma geometrie wozu drabiniastego ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

A jakby dać krótszy damper do VP Free? Kąty się poprawią i siądzie trochę, a te prawie ~190mm to i tak dużo.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Ktos na emtb podawał kąty i pakiet jest dalej ponad 370mm nad ziemią.
fighterbull
Posty: 21
Rejestracja: 25.12.2011 10:54:23
Kontakt:

Post autor: fighterbull »

Nie wiem dlaczego ale jedno zawias bardziej za mna przemawia i ogolnie blindside mi sie bardziej podoba w czarno granatowym miksie kolorow. I takie jeszcze jedno pytanie odnosnie dampera pod taka wage jaka sprezyna? Bo to tez jest bardzo istotne:-) zeby sie nie okazalo ze sobie klapne jaka by nie byla sprezyna bedzie pluuuum i sag 90% hahahahahahahaha
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość