http://www.bikejames.com/category/techn ... -training/
Zapraszam do dyskusji.
Trening i "dobór roweru".
Jeden problem mam z tym artykułem. Facet sugeruje troche, ze bike fit dobierasie tylko pod pozycje siedzącą i że nie można uzyskać dobrej pozycji siedząc do tego nie sugerując sensownej alternatywy.
Zreszta w rowerach grawitacyjnych też jest fit ważny i w ogole o tym nie mówi, a przeciez pozycja ciała wpływa nie tylko na środek cięzkosci ale rownież na zmęczenie i można to osiągnąć nie tylko mostkiem, a wielkoscią ramy i szerokoscią kierownicy.
Zreszta w rowerach grawitacyjnych też jest fit ważny i w ogole o tym nie mówi, a przeciez pozycja ciała wpływa nie tylko na środek cięzkosci ale rownież na zmęczenie i można to osiągnąć nie tylko mostkiem, a wielkoscią ramy i szerokoscią kierownicy.
Zgadzam się, są braki.
Gość generalnie skupia się na tych noworocznych kolarzach z milionem wad postawy którzy dopiero wstali od kompa i dostają rowery na których są latawcami albo żółwiami. Jeździ im się dobrze i pogłębiają wady. A jakby źle się siedziało to cisnęliby na stojaka gdzie jednak prawie wszystkie mięśnie pracują.
A fit w grawitacji to jednak zupełnie inna sprawa jest. Bardziej chodzi o kąty i WB, potem o to żeby się w ramie zmieścić niż o pozycję.
Spaced i reszta - doczytajcie artykuły w dół jak coś, tam też trochę hejtuje na krzywe pipki, ale sporo racji ma.
Gość generalnie skupia się na tych noworocznych kolarzach z milionem wad postawy którzy dopiero wstali od kompa i dostają rowery na których są latawcami albo żółwiami. Jeździ im się dobrze i pogłębiają wady. A jakby źle się siedziało to cisnęliby na stojaka gdzie jednak prawie wszystkie mięśnie pracują.
A fit w grawitacji to jednak zupełnie inna sprawa jest. Bardziej chodzi o kąty i WB, potem o to żeby się w ramie zmieścić niż o pozycję.
Spaced i reszta - doczytajcie artykuły w dół jak coś, tam też trochę hejtuje na krzywe pipki, ale sporo racji ma.
No własnie nie do konca. Na za długiej ramie nie pojedziesz i masz zerową mobilność. Na za krótkiej masz za wysoko korpus i wypadkowy środek cięzkosci podnosi sie - troche jakbys miał wyzej środek supportu. Chyba nie po to ludzie płaca za niska rame zeby to sobie spieprzyć złą pozycją.EZrider pisze:Bardziej chodzi o kąty i WB, potem o to żeby się w ramie zmieścić niż o pozycję.
I typ ma sporo racji ale ogolnie strasznie celuje w niedzielnych riderów.
Możliwe, ja wiem tylko co się dzieje na zbyt małej i jeżdżę na samych L i XL.
A co do krótkiej to się zgadzam, o to mi mniej więcej chodziło z "mieszczeniem się".
Dobrze, że celuje w niedzielnych riderów, bo wycelują w nich sklepy. I tak dostaną ramy z górną 2mm od jajek i nijak się nie będzie dało na tym stać. Do tego podniosą sztycę i jadą na pogłębioną kifozę. Zdecydowanie lepiej jest się męczyć i stawać kiedy potrzeba mocy bo zwyczajnie plecy mają sporo wytchnienia wtedy.
A co do krótkiej to się zgadzam, o to mi mniej więcej chodziło z "mieszczeniem się".
Dobrze, że celuje w niedzielnych riderów, bo wycelują w nich sklepy. I tak dostaną ramy z górną 2mm od jajek i nijak się nie będzie dało na tym stać. Do tego podniosą sztycę i jadą na pogłębioną kifozę. Zdecydowanie lepiej jest się męczyć i stawać kiedy potrzeba mocy bo zwyczajnie plecy mają sporo wytchnienia wtedy.
http://www.bikejames.com/barefoot-pedal ... that-fits/
Tutaj wyjaśnienie dotyczące tamtego kontrowersyjnego artykułu
Tutaj wyjaśnienie dotyczące tamtego kontrowersyjnego artykułu

http://brooce.pinkbike.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 2 gości