[Mazur] Iron Horse Sunday Team +RS Totem Coil

Mazur93
Posty: 130
Rejestracja: 20.07.2009 08:22:39
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

[Mazur] Iron Horse Sunday Team +RS Totem Coil

Post autor: Mazur93 »

Rama: IH Sunday Team '07
Widelec: Marzocchi 888 RC2X :arrow: RS Totem Coil 09
Damper: Fox DHX 3 , 300lbs (zaworowany pod ramę)

Kierownica: Paco DH 79
Mostek: Truvativ Hussefelt :arrow: Funn Serial Rippa
Gripy: Primo Corey Martinez
Barendy: Primo
Stery: VP 1.5"->1 1/8 :arrow: Syncros Hardcore AM 1,5"

Siodło: SDG Fly Beam (bez obicia)
Sztyca: SDG "stoczona" z 30.9 do 30
Zacisk: Seryjny od sundaya

Korby: FSA Gap
Support: Shimano Saint
Zębatka: E.13 guide ring 36t
Łańcuch: sram x.9
Pedały: Wellgo MG-1

Napinacz: E.13 LG-1 z taco
Przerzutki: Shimano Sora z 98r :arrow: Shimano Deore XT
Manetki: Shimano Deore XT
Kaseta: Sram X.7 szosowa

Koło przód:
Obręcz: Mavix ex 729
Szprychy: DT Silver
Piasta: Hope Pro II
Opona: Zależnie od warunków Intense i Maxxis
Dętka: Maxxis ultralight

Koło tył:
Obręcz: DT 5.1
Szprychy: DT Champion
Piasta: DT 340
Opona: Zależnie od warunków Intense i Maxxis
Dętka: Maxxis ultralight

Hamulec przód, klamka: Avid Elixir R SL 8"
Hamulec tył, klamka: Avid Elixir R SL 8"

Waga : Sam jestem ciekaw :)

Modyfikacje : własnoręczne malowanie na fiolet z zielonymi akcentami . Lakier został dobrany z kilku katalogowych odcieni co w rezultacie daje super efekty w zróżnicowanym naświetleniu.
damper zaworowany pod Sundaya
zębatka zamontowana na czerwonych śrubach a2z'a
zdjęte obicie z siodła
błotnik z osłony łańcucha crc :p

W planach zmiana kierownicy na wyższą ok. 30mm wzniosu i z wagą poniżej 300 g , do tego lekki mostek na 1,5" . Chętnie posłucham Waszych propozycji co do zmian. :)
Załączniki
Kopia sunday.JPG
Kopia sunday 2.JPG
sunday aukcja.JPG
XxUzixX
Posty: 711
Rejestracja: 03.03.2010 19:36:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: XxUzixX »

Ja pierdole co za rower! Weź coś zrób z tymi elementami zielonymi i niebieskimi ! Piękny jest ten fiolet.
Mazur93
Posty: 130
Rejestracja: 20.07.2009 08:22:39
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Mazur93 »

Mały update : na miejsce rc2x'a przywędrował Totem , wrażenia z jazdy bardzo pozytywne :)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Z Totemem wygląda o niebo lepiej.. Zainwestuj w srebrną kiere i będzie idealnie.. Potem poproś kogoś żeby Ci pstrykną jakieś lepsze foty, bo te słabe trochę.

Na tej ramie, nie złożysz ultra lekkiego seta, więc jak dla mnie jest bez sensu szukać ultra lekkiego mostka, który będzie ultra więcej kosztował...
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Mazur93
Posty: 130
Rejestracja: 20.07.2009 08:22:39
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Mazur93 »

Właśnie myślałem o srebrnej kierownicy , jednak ostatecznie ze względów finansowych została zielona.
A co do mostka troche przesadziłem z ultralekkością ;) , szukam czegoś w okolicy 150g na 1,5" . Do następnej ramki (myślę o revolcie albo phoenixie dh ) też wsadze totka dlatego zależy mi na dosyć niskiej wadze.
Poza tym nie jest tak źle z wagą sundaya , 17kg dla osoby która składa sprzęt od podstaw nie zastawiając mieszkania :roll: jest osiągalne bez większego wysiłku.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Srebrny lekki i 25mm jest chromag.

A rowerek spoko. Na totemie lepiej niz na 888 ci sie jezdzi?
Hemp
Posty: 616
Rejestracja: 18.09.2006 22:35:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Hemp »

Tez mam taki set i bardzo fajnie to jezdzi :)
miki1520
Posty: 79
Rejestracja: 24.04.2011 12:41:07
Kontakt:

Post autor: miki1520 »

sprawdź skrzynkę
Mazur93
Posty: 130
Rejestracja: 20.07.2009 08:22:39
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Mazur93 »

Spaced
Po wstępnych testach mogę powiedzieć ,że tak . Nie mówie ,że 888 było złe ,ale brakowało mi w nim tego co daje MiC czyli niezależnych regulacji lsc i hsc . Kiedy w 888 mimo zwiększania tłumienia kompresji (w rc2) amor mimo prawidłowego sagu niepotrzebnie się zapadał (marcochowskie uczucie "kanapy") ,a na szybkich odcinkach nienadążał wybierać przeszkód ,co dawału uczucie zatrzymywania się/blokady skoku , w RS'ie natomiast kompresja sprawuje się wyśmienicie , oczywiście nie obyło się bez GateMod'a ,ale po tej operacji daje mi to czego od niego oczekiwałem : brak zbędnego pompowania (dotyczy zarówno lsc jak i hsc) przy wysokiej czułości.
Co do kierownicy to Chromag jest ponad mój budżet , chciałbym zmieścić się w 200zł z wysyłką .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości