A wyjeżdżasz gdzieś w góry w sezonie?luke_ pisze:A Demówkę zostawiać jedynie do naprawdę mocnych jazd i w duże góry.
[luke_] MDE Damper SX + Elka Stage 5 + Fox 36 FLOAT 180mm
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
Wyjeżdżam. Dotychczas nie zawsze, ale w tym roku planuję już kilka wizyt 
Damper już znalazłem
A przewody nie - dobre są. Tak się ładnie ułożyły na zdjęciach jakoś że wyglądają krótkie. Zostawiłem sobie zapas bo i tak wszystkie musiałem zmienić na nowe

Damper już znalazłem

A przewody nie - dobre są. Tak się ładnie ułożyły na zdjęciach jakoś że wyglądają krótkie. Zostawiłem sobie zapas bo i tak wszystkie musiałem zmienić na nowe

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
Nie nie, nie to miałem na myślitsuful_zoo pisze:No i na co padl wybor ? CCDB czy Stage5?

taki skrót myślowy - po prostu znalazłem długość dampera

Nad samym damperem będę jeszcze myślał - ale to na drugą część roku zostawiam sobie.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
Dzisiaj byłem trochę potestować Coverta w lesie i jestem w szoku.
Przepraszam za wyrażenie, ale pracuje po prostu ZAJEBIŚCIE!!!
Starałem się nie mieć jakiś specjalnie mocno wygórowanych oczekiwań w stosunku do tego roweru, żeby się nie rozczarować.
Ale muszę mu oddać, że przeszedł wszelkie oczekiwania z dużym marginesem bezpieczeństwa.
Oczywiście - nie będę ściemniał że nie buja. Miał bujać i pochłaniać przy tym każdą najmniejszą nierówność. I tak też robi, chociaż wcale nie buja tak mocno. Nawet mniej niż się spodziewałem.
Ale to w jaki sposób przejeżdża po kamieniach i korzeniach, w jaki sposób prowadzi się ma zakrętach - naprawdę super.
Jest żywy, skoczny. Wyrywa do przodu przy każdym naciśnięciu na pedały - nawet sprint na stojąco nie przeraża.
Daje diabelnie dużo pewności i przy tym sprawia wrażenie lekkiego i łatwego w kontroli.
Miałem obawy co do przedniego amortyzatora - jest to w końcu najtańsza, budżetowa wersja Marcoka 55. Ale jednak sprężyna która zadziwia swoją pracą.
Zobaczymy co zniesie i jak będzie pracować na granicy swoich możliwości - bo widzę że na trasach na których latam demówką rower też powinien zupełnie spokojnie sobie poradzić.
Dam znać za jakiś czas jak go oblatam w Koronowie
I jeszcze dopiszę, że kultura pracy tylnej XTR mnie powaliła do tego stopnia, że w planowanym napędzie manetka i przerzutka tylna będą z tej grupy.
Po prostu chłopaki z Transition stworzyli rower dla ludzi którzy głęboko w poważaniu mają mądre marketingowe skróty i zamiast ślęczeć nad wykresami pracy zawieszenia po prostu idą pojeździć
aż się nie chce wracać do domu
Przepraszam za wyrażenie, ale pracuje po prostu ZAJEBIŚCIE!!!

Starałem się nie mieć jakiś specjalnie mocno wygórowanych oczekiwań w stosunku do tego roweru, żeby się nie rozczarować.
Ale muszę mu oddać, że przeszedł wszelkie oczekiwania z dużym marginesem bezpieczeństwa.
Oczywiście - nie będę ściemniał że nie buja. Miał bujać i pochłaniać przy tym każdą najmniejszą nierówność. I tak też robi, chociaż wcale nie buja tak mocno. Nawet mniej niż się spodziewałem.
Ale to w jaki sposób przejeżdża po kamieniach i korzeniach, w jaki sposób prowadzi się ma zakrętach - naprawdę super.
Jest żywy, skoczny. Wyrywa do przodu przy każdym naciśnięciu na pedały - nawet sprint na stojąco nie przeraża.
Daje diabelnie dużo pewności i przy tym sprawia wrażenie lekkiego i łatwego w kontroli.
Miałem obawy co do przedniego amortyzatora - jest to w końcu najtańsza, budżetowa wersja Marcoka 55. Ale jednak sprężyna która zadziwia swoją pracą.
Zobaczymy co zniesie i jak będzie pracować na granicy swoich możliwości - bo widzę że na trasach na których latam demówką rower też powinien zupełnie spokojnie sobie poradzić.
Dam znać za jakiś czas jak go oblatam w Koronowie

I jeszcze dopiszę, że kultura pracy tylnej XTR mnie powaliła do tego stopnia, że w planowanym napędzie manetka i przerzutka tylna będą z tej grupy.
Po prostu chłopaki z Transition stworzyli rower dla ludzi którzy głęboko w poważaniu mają mądre marketingowe skróty i zamiast ślęczeć nad wykresami pracy zawieszenia po prostu idą pojeździć

aż się nie chce wracać do domu

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Spoko, pewnie że trzeba się umówić!
sam jestem ciekaw tego Boldera
sam jestem ciekaw tego Boldera

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Oto najświeższe fotki - jutro jadę go testować w takiej konfiguracj.
Póki co jest to wersja końcowa - jedyne co muszę sprawdzić to zachowanie z różnymi mostkami/sztycami etc.


Kablami - i to zarówno kolorami jaki i ewentualnym skracaniem przodu zajmę się jak już będę miał ostateczną wersję kokpitu
Bo teraz to mi się jeździć chce!!!
Mały update.
Mostek 70mm jaki miałem okazał się takiej długości jakiej potrzebuję. Kierownica też jest idealna, mimo iż jest czerwona
miałem do wykorzystania kupon rabatowy na CRC więc nabyłem w promocji fajną biżuterię
dzisiaj założyłem i zrobiłem na szybko zdjęcia.
Teraz tylko naklejki - ale czekam aż rower w domu się całkiem ogrzeje i bez problemu będzie je można nakleić.


Kierownica pójdzie do anodowania na czarno - bo pasuje mi doskonale i nie chcę jej zmieniać.
Póki co jest to wersja końcowa - jedyne co muszę sprawdzić to zachowanie z różnymi mostkami/sztycami etc.


Kablami - i to zarówno kolorami jaki i ewentualnym skracaniem przodu zajmę się jak już będę miał ostateczną wersję kokpitu

Bo teraz to mi się jeździć chce!!!

Mały update.
Mostek 70mm jaki miałem okazał się takiej długości jakiej potrzebuję. Kierownica też jest idealna, mimo iż jest czerwona

miałem do wykorzystania kupon rabatowy na CRC więc nabyłem w promocji fajną biżuterię

dzisiaj założyłem i zrobiłem na szybko zdjęcia.
Teraz tylko naklejki - ale czekam aż rower w domu się całkiem ogrzeje i bez problemu będzie je można nakleić.


Kierownica pójdzie do anodowania na czarno - bo pasuje mi doskonale i nie chcę jej zmieniać.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
No i dzisiaj rower mogę oficjalnie uznać za gotowy do jazdy 

Dojdzie jeszcze napinacz - ale to pewnie w drugiej części sezonu.
A potem będę się martwił co dalej


Dojdzie jeszcze napinacz - ale to pewnie w drugiej części sezonu.
A potem będę się martwił co dalej

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 416
- Rejestracja: 01.04.2011 08:42:52
- Lokalizacja: Mikołów/Oss
- Kontakt:
Re: [luke_] Transition Covert + RP23 + 55RS
Fajna "budżetówka"
Chciałbym mieć taką "budżetówkę" 


Kross Level A8 + RS Tora 318SA
http://ujeb.se/wFhyoQgkNANT
http://ujeb.se/wFhyoQgkNANT
Witam,
dzisiaj zacząłem testy amorka - nie wiem czy zostanie. Ale założyłem żeby go objechać na lokalnej trasie:

To oczywiście RS Totem
Wiem że overkill do tej ramy - 2cm wyższy niż obecny. Na razie przełożyłem podkładki nad mostek i pozycja jest praktycznie taka sama. Jutro oblatam go dokładniej
Po zastosowaniu sterów zero stack mam całość wyższą niż 55RS tylko o 1cm, czyli dokładnie tyle co nowy Lyrik. A biorąc pod uwagę cenę za jaką mogę nabyć tego Totema - chyba się skuszę.
Najlepsza rzecz, właściwie ciekawostka - położyłem oba na wadzie i 55RS jest o 100g cięższy od sprężynowego Totema
Jeśli takie rozwiązanie się sprawdzi - naprawdę poważnie zastanowię się nad sprzedażą demówki...
dzisiaj zacząłem testy amorka - nie wiem czy zostanie. Ale założyłem żeby go objechać na lokalnej trasie:

To oczywiście RS Totem

Wiem że overkill do tej ramy - 2cm wyższy niż obecny. Na razie przełożyłem podkładki nad mostek i pozycja jest praktycznie taka sama. Jutro oblatam go dokładniej

Po zastosowaniu sterów zero stack mam całość wyższą niż 55RS tylko o 1cm, czyli dokładnie tyle co nowy Lyrik. A biorąc pod uwagę cenę za jaką mogę nabyć tego Totema - chyba się skuszę.
Najlepsza rzecz, właściwie ciekawostka - położyłem oba na wadzie i 55RS jest o 100g cięższy od sprężynowego Totema

Jeśli takie rozwiązanie się sprawdzi - naprawdę poważnie zastanowię się nad sprzedażą demówki...
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości