Avalanche kit do Fox-a 40

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Avalanche kit do Fox-a 40

Post autor: off_road »

Widze nikt nie poruszył tematu a już chwilke na stronie avy jest nowy tłumik do Fox-a 40:

Wysokie fotki ktorych DH-zone nie przyjmuje:
http://avalanchedownhillracing.com/Fox% ... tc-iso.jpg
http://avalanchedownhillracing.com/Fox% ... y-vert.jpg
http://avalanchedownhillracing.com/Fox% ... -label.jpg

Ale żeby nie było szaro oto te ktore da sie wstawic:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Fajnie, że jest ale foxa zaleta jest tłumik, nie puszka, która jest cięzka.


Swoja droga Avy jakies nowe tuny do dhxów wprowadził jeśli dobrze kojae.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Sprężyna zamiast powietrza trzyma IFP?
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

pietryna pisze:Sprężyna zamiast powietrza trzyma IFP?
Dokładnie tak
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

W sumie nie wiem co prostsze i lepsze. Jak możesz dorobić sobie dowolną sprężynę to chyba sprężyna. A tak to lepiej powietrze zastosować.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

pietryna pisze:W sumie nie wiem co prostsze i lepsze. Jak możesz dorobić sobie dowolną sprężynę to chyba sprężyna. A tak to lepiej powietrze zastosować.
Odpowiedź jest prosta: Sprężyna.
Wyprzedzę Twoje pytanie dla czego :)

W tylnych amortyzatorach mozna sobie pozwolić na duże ciśnienie w komorze ze wzgledu na to iż działamy jakims tam przelozeniem wachacza zaleznie od ramy.

Z przodu problemem jest to, ze nie mamy przełożenia wiec zastosowanie tam powietrza pod ciśnieniem totalnie by upośledziło pracę całości.
Przykład amortyzator BOS-a z zewnetrznym zbiorniczkiem przy ladze, tam byl tłumik pod cisnieniem ale jakiegoś powodu zrezygnowali z tego patentu. ;)

W motocyklach to przechodzi np. nowe tłumiki od ohlinsa ale tam mamy sporo większa masę ktora pomaga przełamać ciśnienie powietrza.
W rowerze nie mamy takiej opcji dla tego sie sprężyna lepiej sprawdzi.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości