Marzocchi 66 RC vs Domain 302 Coil 180mm opinie !
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Przegrałeś. Domain 302 ma tłumik Hydra Coil 2 a nie Motion Controll.morthias pisze:Dalbym prztyczka w nos. Nauczcie sie w koncu ze tlumik w Domainie 318 i 302 rozni sie malym detalem. Detal ten nazywa sie REGULACJA KOMPRESJI. Wiec jakim, kurde, cudem ma to lepiej pracowac. Chyba ze mozliwosc ustawienia kompresji nazywacie 'lepsza praca'. Gratuluje.
Bardziej tępym dowodem jest to że nie ma nalepki Motion Controll.
Lepszym jest rozebranie obu i porównanie.
Można też poszukać w katalogach itp.
pietryna , tak sie sklada ze mialem obydwa (dwa egzemplarze 302 i jeden 318), wszystkie rozkladalem i wiem co w nich siedzi
. Motion Control odpowiada za kompresje i jej regulacje, Mission Control natomiast
to juz zupelnie inny tlumik. W 318 siedzi dokladnie taki sam tlumik powrotu jak w 302. No i majac te wszystkie amory moge stwierdzic z cala pewnoscia - roznicy w pracy miedzy nimi NIE MA. Roznia sie tym ze w 318 masz regulacje kompresji. Nie wierzysz ? Sprawdz.

to juz zupelnie inny tlumik. W 318 siedzi dokladnie taki sam tlumik powrotu jak w 302. No i majac te wszystkie amory moge stwierdzic z cala pewnoscia - roznicy w pracy miedzy nimi NIE MA. Roznia sie tym ze w 318 masz regulacje kompresji. Nie wierzysz ? Sprawdz.
Nigdzie nie pisalem ze Domain 302 ma Motion Control. Pisalem tylko ze tlumik odpowiadajacy za powrot jest identyczny w Domainie 302 jak i w amorach z regulacja kompresji (Motion Control...).pietryna pisze:Przegrałeś. Domain 302 ma tłumik Hydra Coil 2 a nie Motion Controll.
Bardziej tępym dowodem jest to że nie ma nalepki Motion Controll.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
Morthias ale ty bzdury wygadujesz, same farmazony, zero potwierdzenia w faktach.
Tak się składa, że jeżeli gościa interesują takie amortyzatory to chyba jasne jest, że potrzebuje czegoś do dh/fr.
Teraz pokaż mi jeden DOBRY amortyzator bez regulacji tłumienia kompresji... nie istnieją takie, bo amory bez kompresji gubią się na trasie, tracą skok, bardzo łatwo je dobić i kompletnie nie nadają się do jazdy w górach! Nie wiem jak można w ogóle polecać takie gówno jak domain 302.
Chyba w życiu na niczym innym nie jeździłeś, że tak chwalisz.
A więc tak:
Plusy Domaina:
- niższy (skoro miał 888 VF to chyba to nie ma aż takiego znaczenia dla jego ramy...)
Plusy 66 RC:
- Regulacja tłumienia, która DZIAŁA, nie muli, nie rozwala się (motion control w 318 lubi sobie pęknąć wzdłuż)
- Regulacja kompresji
- większa żywotność, brak potrzeby częstego serwisu, chociaż serwis jest banalnie prosty, bezobsługowy amor
- większa wartość (domain 318 to około 600-700zł, 66RC 800-1000zł), zamieniając 888vf na 66 po prostu zrobi lepszy interes
- Lepszy dystrybutor części zamiennych/ lepszy autoryzowany serwis (nie to co gówniana Harfa, która robi ludzi w konia)
- możliwość ustawienia pod swoją wagę bez wymiany sprężyny (zawsze jest najbardziej miękka + powietrze), nie zdarzy Ci się akcja, że dostajesz amora a w środku sprężyna pod 100kg
- nie gubi się, cięzko go dobić, znosi największe katy!
Tak się składa, że jeżeli gościa interesują takie amortyzatory to chyba jasne jest, że potrzebuje czegoś do dh/fr.
Teraz pokaż mi jeden DOBRY amortyzator bez regulacji tłumienia kompresji... nie istnieją takie, bo amory bez kompresji gubią się na trasie, tracą skok, bardzo łatwo je dobić i kompletnie nie nadają się do jazdy w górach! Nie wiem jak można w ogóle polecać takie gówno jak domain 302.
Chyba w życiu na niczym innym nie jeździłeś, że tak chwalisz.
A więc tak:
Plusy Domaina:
- niższy (skoro miał 888 VF to chyba to nie ma aż takiego znaczenia dla jego ramy...)
Plusy 66 RC:
- Regulacja tłumienia, która DZIAŁA, nie muli, nie rozwala się (motion control w 318 lubi sobie pęknąć wzdłuż)
- Regulacja kompresji
- większa żywotność, brak potrzeby częstego serwisu, chociaż serwis jest banalnie prosty, bezobsługowy amor
- większa wartość (domain 318 to około 600-700zł, 66RC 800-1000zł), zamieniając 888vf na 66 po prostu zrobi lepszy interes

- Lepszy dystrybutor części zamiennych/ lepszy autoryzowany serwis (nie to co gówniana Harfa, która robi ludzi w konia)
- możliwość ustawienia pod swoją wagę bez wymiany sprężyny (zawsze jest najbardziej miękka + powietrze), nie zdarzy Ci się akcja, że dostajesz amora a w środku sprężyna pod 100kg
- nie gubi się, cięzko go dobić, znosi największe katy!
Przepraszam, ale przestalem czytac Twoj post w tym miejscu, bo wiekszych bzdur w zyciu nie czytalem (no dobra, kiedys wszedlem na forum sweetbrokacik, bylo porownywalnie).Fonika pisze:nie istnieją takie, bo amory bez kompresji gubią się na trasie, tracą skok, bardzo łatwo je dobić i kompletnie nie nadają się do jazdy w górach!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
dobra decyduje sie na 66 . A domain mi sie podoba tez ale jest gorszy, domain ma ładny wygląd :)i tez troche sie pogubiłem , jeden mowi ze domain wytrzyma wszystko i młodszy a drugi gada ze 7 letni amor ale z czasów tych dobrych, ale ze peknie czy coś , no RC jak lepiej bierze niz domain ale domain jak czytałem jest na nakurw*ianie i trzyma sie . No i ten koleś od domaina zapewnia mnie ze bede zadowolony jak polesie latam . A trasy mam własnie w lesie .
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
oczywiscie ze bierz domaina, zawsze pozniej latwiej sprzedac. chociaz w takiej kwocie i tak szukalbym 66 z 2007, nawet troche dozbieral - warto.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dobra, dobra. Rocznik 2005 a nie wiesz może od kiedy używany. Kolega ma rc2x z 2006 roku i będzie trzymał jeszcze z 5-6 lat. Faktycznie marcok nawet w tym wieku dla mnie przebija RS'a z 2009. Takie jest moje zdanie.pager pisze:2005r RC to nie brac bo stary nie wiadomo ile pociagnie

A tak co do kosztów. Kolega kupił za 1300 i mówi, że sprzeda na full serwisowane i wymieniane okresowo za 1300

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości