marzocchi bomber 66 rc2x Dziwna praca ?
Poza tym większość tłumików na allegro jest z 2007...
Spuść powietrze na podciśnienie, dół na minus, szybka kompresja na minus i powrót na połowę... powiedz co się będzie działo... jak będzie się usztywniał i potem będzie mięknąć, coś jest nie tak...
Szybka kompresja w pokoju będzie nie wyczuwalna, dopiero na trasie coś poczujesz
Swoją drogą ciężko mi pojąć że coś takiego się może dziać... Moje to mnie powalały...
Spuść powietrze na podciśnienie, dół na minus, szybka kompresja na minus i powrót na połowę... powiedz co się będzie działo... jak będzie się usztywniał i potem będzie mięknąć, coś jest nie tak...
Szybka kompresja w pokoju będzie nie wyczuwalna, dopiero na trasie coś poczujesz

Swoją drogą ciężko mi pojąć że coś takiego się może dziać... Moje to mnie powalały...
Slavvduro
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 10.03.2012 11:35:07
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 14.11.2011 22:37:14
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 10.03.2012 11:35:07
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
http://imageshack.us/f/7/12032012311.jpg/
http://allegro.pl/amortyzator-marzocchi ... 89478.html tak chodzi o tego amora
- Chlopaki nie mam czasu ostanio troche pracy mam postram sie w ciagu 2 dni porobic foty i poodpisywac dokladniej, narazie jestem na chwile pokazac fotke roweru, musze zrobic wiecej
spadam 
http://allegro.pl/amortyzator-marzocchi ... 89478.html tak chodzi o tego amora
- Chlopaki nie mam czasu ostanio troche pracy mam postram sie w ciagu 2 dni porobic foty i poodpisywac dokladniej, narazie jestem na chwile pokazac fotke roweru, musze zrobic wiecej


-
- Posty: 30
- Rejestracja: 10.03.2012 11:35:07
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Chlopaki dzisiaj mialem troche czasu i pojezdzilem na rowerku. Chcial bym podzielic sie relacjami jakie zaobserwowalem. A dokladnie widze ze problem tkwi w dolnej regulacji, mianowicie kiedy ustawie ja na pozycje - amortyzator plynnie pracuje wszystko jest niby ok ale jak podkrece dolna regulacje na + zaczynaja sie wspominane przeze mnie problemy mianowicie, amortyzator robi sie twardy pracuje nie zbyt plynnie i po uciskaniu go robi sie raz miekki jak by regulacja byla na maxa na - a za chwile znowu robi sie twardszy, slychac jak by gdzies powietrze komulo walo sie do pewnego mometu, cos tak puknie i slychac jak cisnienie spada i w tym momecie amortyzator robi sie miekki. Jak wroce do pozycji - wszystko jest ok, po tej samej stronie w goleniu znajduje sie regulacja powrotu ona dziala bez problemu tlumi bardzo plynnie. Moze byc tak ze jedna regulacja jest ok a druga jest uszkodzona z koro sa one w tym samym goleniu. A odnoscie regulacji po lewej stronie (niby jest ona od tego aby amortyzator przed koncem skoku byl twardszy) u mnie jednak takiej zmiany nie widze po kreceniu w tom czy w tom. Jeszcze mam jedno pytanie bo widze ze amortyzator troche pode mna sie ugina. czy aby to zniwelowac nalezy napompowac komory powietrzem czy moze lepiej nie pompowac komor (slysalem ze zle wplywa to na prace amora, prawda ??) ale mam sprezyny do tego modelu czerwone a zamontowane niebieskie, ktore sa twardsze ??
1. Naucz się pisać.
2.
Kiedy się robi twardszy? Po mniej więcej połowie skoku czy jak?
2.
Nie mylisz przepływu oleju z sykiem powietrza? A mi po jakichś 50% ugięcia pukało w momencie gdy miałem krzywo włożoną podkładkę plastikową pod sprężyną. Poprawiłem ją i przestał.artibike12 pisze:a za chwile znowu robi sie twardszy, slychac jak by gdzies powietrze komulo walo sie do pewnego mometu, cos tak puknie i slychac jak cisnienie spada
Kiedy się robi twardszy? Po mniej więcej połowie skoku czy jak?
Może.artibike12 pisze:Moze byc tak ze jedna regulacja jest ok a druga jest uszkodzona z koro sa one w tym samym goleniu.
Jak jesteś w pozycji do jazdy to powinien ugiąć się o jakieś 30%. Jak siedzisz na siodle to koło 20%.artibike12 pisze:amortyzator troche pode mna sie ugin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości