[Damper] Fox DHX 4.0 - IFP

pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Rajder pisze:między dwa klocki drewna + imadło i powinno chyba pójść ?
Zapomnij. Próbowałem. Przynajmniej tłoczysko od oczka. Rezerwuaru nie próbowałem.


A to magiczne narzędzie to gruby przewiercony w środku imbus? Czy może czegoś nie zauważyłem jeszcze?
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Re: [Damper] Fox DHX 4.0 - IFP

Post autor: MUSZEL »

spróbuj tak ;)
pietryna pisze:A to magiczne narzędzie to gruby przewiercony w środku imbus? Czy może czegoś nie zauważyłem jeszcze?
na to wygląda ;)
Załączniki
VANR (24).jpg
VANR (24).jpg (18.17 KiB) Przejrzano 1200 razy
VANR (21).jpg
VANR (21).jpg (19.49 KiB) Przejrzano 1200 razy
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

Tego imbusa nawet nie zauważyłem. No z tym to będzie duży problem. Jaki to imbus ?
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

nie mam pojęcia, na oko 8ka, chyba że jakiś mniej standardowy, np calowy
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Wątpię... przy łukach z usa wszystko jest calowe ale w rowerach jakoś się przyjęło że stosuje się metryczne i gwinty, i klucze. Tylko rozmiary niektórych elementów(tłoczyska itp.) potrafią być calowe. Przeszkadzać zaczyna jak stajesz się "power userem".
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

Tak Panowie tutaj moja pomoc sie kończy :D prosił bym tylko żeby potem kolega od strugania drewienka zamieścił zdjęcia jak to odkręci :D przy okazji nie miażdżąc zbiornika :) Dziekuje, dobranoć :twisted: PS. "Muszel" zastanów sie przed zamieszczeniem co po niektórych zdjęć czy opisów bo odbierasz nie tylko sobie "chleba" jak i wielu innym użytkownikom a przy okazji jeżeli ktoś ma małe zdolności manualno-serwisowe ( nie ubliżając nikomu ) to może sobie narobić sporych kosztów :) Pozdr
rowerek PB Spider Suspensions boss!
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

kubuspunxdh pisze:PS. "Muszel" zastanów sie przed zamieszczeniem co po niektórych zdjęć czy opisów bo odbierasz nie tylko sobie "chleba" jak i wielu innym użytkownikom a przy okazji jeżeli ktoś ma małe zdolności manualno-serwisowe ( nie ubliżając nikomu ) to może sobie narobić sporych kosztów Pozdr
są to zdjęcia ogólno dostępne w internecie.... więc nie rozumiem. Przecież ja sam je gdzieś znalazłem. Więc każdy może. No ale ok, będe trzymał takie rzeczy tylko dla siebie, będe wciskał kity że tam jest niewiadomo jaka technologia z promów kosmicznych i żeby ludzie oddawali do serwisu ;)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Here is a lot of useful information on servicing 'Fox Racing Shox' fork/shock (MTB) products that Fox typically restrict public access to in order to push you towards using only their "Authorized Service Centers/Distributors".

Fuck that, Fox; we ain't all morons.

If you grabbed this via bittorrent, please help with seeding.

Spread it about.



-Anonymous-
http://img190.imageshack.us/img190/5175/36034508.png

kubuspunxdh pisze: "Muszel" zastanów sie przed zamieszczeniem co po niektórych zdjęć czy opisów bo odbierasz nie tylko sobie "chleba" jak i wielu innym użytkownikom
Osobiście uważam że takie informacje powinny być ogólnodostępne. Powinno być też jasno powiedziane że własnoręczna ingerencja oznacza utratę gwarancji.
kubuspunxdh pisze:a przy okazji jeżeli ktoś ma małe zdolności manualno-serwisowe
I na takich ludziach serwisy powinny sobie zarabiać. Oraz takich którym się nie chce, a pieniądze mogą jeść i się nimi podcierać. A jest ich całkiem sporo jednak... szczególnie w tym "światku".

Co do rezerwuaru... w miękkie szczęki i tak go jakoś trzeba wsadzić. Drewno nawet bezpieczniejsze(oczywiście z dziurą) bo się podda(rezerwuar jednak jest twardy). Poza tym gdzieś w tych manualach chyba jest że jak odkręcasz korpus to tłok ma być na wysokości szczęk. Do rezerwuaru bym wsadził IFP albo ewentualnie kapsel lekko nakręcił i skraj wsadził do szczęk.

Co do samego drewna - nie ma w ogóle co próbować bo to nie zadziała.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Dokładnie. Uważam że te informacje powinny być dostępne. Kto nie ma zdolności, albo mu sie nie chce, odda do serwisu. Ten, kto sądzi że sobie poradzi, grzebie sam. A nie ludzie są ściemniani żeby tego nie tykać, bo niewiadomo co tam jest i na pewno nie mają specjalnych kluczy itd.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

kubuspunxdh pisze:PS. "Muszel" zastanów sie przed zamieszczeniem co po niektórych zdjęć czy opisów bo odbierasz nie tylko sobie "chleba" jak i wielu innym użytkownikom
No raczej normalnym użytkownikom pozwala sporo zaoszczędzić... poza tym wszystko co uderza w Ciul-bikes to dobra inicjatywa ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

kubuspunxdh czyżbyś miał powiązania z Cult-Bikes? ;>
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

off_road pisze:kubuspunxdh czyżbyś miał powiązania z Cult-Bikes? ;>
NIE !!! stanowczo nie ...
Las3k_91 Ldz pisze:No raczej normalnym użytkownikom pozwala sporo zaoszczędzić... poza tym wszystko co uderza w Ciul-bikes to dobra inicjatywa
co do tej firmy podzielam zdanie...
rowerek PB Spider Suspensions boss!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość