
nowy Gambler.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
http://dirt.mpora.com/news/scott-gamble ... -von-52-2/
http://dirt.mpora.com/news/scott-gamble ... -von-52-2/
przyjrzyjcie się klamka i zaciskom, tak tak, nowe sainty z radiatorem!
http://dirt.mpora.com/news/scott-gamble ... -von-52-2/
przyjrzyjcie się klamka i zaciskom, tak tak, nowe sainty z radiatorem!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Jak dla mnie to jedna z najpiekniejszych ram jakie widzialem i jaram sie wygladem strasznie
Nie rozumiem czemu tak duzo hejterow, jak podobne do czegokolwiek to zle, jak wreszcie oryginalne to jeszcze gorzej.. Tym bardziej, ze mowa tylko o wygladzie, nikt jeszcze nawet nie wie ile bedzie wazyc i jak jezdzic

www.szok.it - wchodzić, czytać, komentować i dać sie zaszokować!
Re: nowy Gambler.
Ja tam uważam, że plusy tego zawieszenia jakieś będą. Wole to, niż oklepane konstrukcje
Jakiś progres musi być.
Btw. Tam jest damper powietrzny/coil bez założonej sprężyny czy tylko mi się coś wydaje?

Btw. Tam jest damper powietrzny/coil bez założonej sprężyny czy tylko mi się coś wydaje?
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jacy Wy negatywnie nastawieni
Jestem pewien, że rame projektował ktoś, kto się zna na tym lepiej niż my. Na pewno jakieś wytyczne miał no ale może właśnie taki system posiada jakąś przewagę w działaniu nad innymi? Nie wiem, ale coś w tym może być. Myślę, że warto spróbować czegoś nowego, a nie wracać się do ery zawieszeń "bez udziwnień". Ram na rynku jest do wyboru do koloru.
Marketing na pewno w tym jakiś jest ale nie wydaje mi się, aby przekładali go nad wyniki, które chyba najlepiej napędzają popyt na dane marki.
Udziwnieniem można by było nazwać ostatnio zauważalną zmianę materiału na karbon, po co, przecież aluminium stare i sprawdzone.
Tak czy inaczej rower to tylko kilka % do sukcesu i bez spiny
Wygląda na to, że będzie regulowany rozstaw kół i skok.
Zacisk nowego sainta sprytnie zasłonili
więcej zdjęć
http://szymon102.pinkbike.com/album/stuff/

Marketing na pewno w tym jakiś jest ale nie wydaje mi się, aby przekładali go nad wyniki, które chyba najlepiej napędzają popyt na dane marki.
Chyba jeszcze za wcześnie aby cokolwiek zachwalać i poniżaćLas3k_91 Ldz pisze:w udziwnieniu i zachwalania jaki to niby przełom?

Udziwnieniem można by było nazwać ostatnio zauważalną zmianę materiału na karbon, po co, przecież aluminium stare i sprawdzone.
Tak czy inaczej rower to tylko kilka % do sukcesu i bez spiny

Wygląda na to, że będzie regulowany rozstaw kół i skok.
Zacisk nowego sainta sprytnie zasłonili

więcej zdjęć
http://szymon102.pinkbike.com/album/stuff/
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
szymon102, a skąd znasz te wytyczne? Mogły być np. "płaska główka, rower ma 'leżeć' jak Summum i miał jeszcze nikt takiego nie zrobić'
Na prostych jednozawiasach ze skopaną geo też się da wygrywać, patrz Gracia + Gemini niedawno.
A carbon ma sens prawie wszędzie, bo jest lżejszy i mocniejszy od alu bez udziwniania. No i sprawdzony też jest.

A carbon ma sens prawie wszędzie, bo jest lżejszy i mocniejszy od alu bez udziwniania. No i sprawdzony też jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości