[Amortyzator] Rs domain 302 - pokrętło tłumienia!
[Amortyzator] Rs domain 302 - pokrętło tłumienia!
Witam!
Mam taki problem, w miejscu regulacji tłumienia przy kupnie amortyzatora miałem zwykłą śrubę na imbusa i regulacja działała teraz tam po prostu jest dziura , i odkreciłem tą śrube jakoś ale tam niema gwintu ani nic innego i teraz tej śruby nie da się tam wkręcić gdzie można dostać takie pokrętło. Po kupnie oddałem jeszcze amortyzator do serwisu może to wina serwisu, nie wiem poradzicie coś.
Mam taki problem, w miejscu regulacji tłumienia przy kupnie amortyzatora miałem zwykłą śrubę na imbusa i regulacja działała teraz tam po prostu jest dziura , i odkreciłem tą śrube jakoś ale tam niema gwintu ani nic innego i teraz tej śruby nie da się tam wkręcić gdzie można dostać takie pokrętło. Po kupnie oddałem jeszcze amortyzator do serwisu może to wina serwisu, nie wiem poradzicie coś.
013dh pisze:w miejscu regulacji tłumienia przy kupnie amortyzatora miałem zwykłą śrubę na imbusa i regulacja działała teraz tam po prostu jest dziura , i odkreciłem tą śrube jakoś ale tam niema gwintu ani nic innego i teraz tej śruby nie da się tam wkręcić gdzie można dostać takie pokrętło.
Napisz to po ludzku to może uda się coś doradzić.
Wyjaśnij trochę.
Nie możesz odkręcić śruby w celu rozdzielenia goleni dolnych od górnych i serwisu czy już przeserwisowałeś amortyzator i chcesz go złożyć?
1. jeśli pierwsze to :
a) mogłeś obrobić gniazdo imbusa. (wątpię)
b) tłumik obraca się razem ze śrubą.
2. jeśli drugie to:
a) tłumik nie wskoczył przy dziurach na śruby w swoje miejsce i śruba nie sięga gwintu.
b) tłumik obraca się razem ze śrubą.
Może to być też co innego ale stawiałbym na najprostsze przyczyny tego problemu.
Nie możesz odkręcić śruby w celu rozdzielenia goleni dolnych od górnych i serwisu czy już przeserwisowałeś amortyzator i chcesz go złożyć?
1. jeśli pierwsze to :
a) mogłeś obrobić gniazdo imbusa. (wątpię)
b) tłumik obraca się razem ze śrubą.
2. jeśli drugie to:
a) tłumik nie wskoczył przy dziurach na śruby w swoje miejsce i śruba nie sięga gwintu.
b) tłumik obraca się razem ze śrubą.
Może to być też co innego ale stawiałbym na najprostsze przyczyny tego problemu.
Jesli chodzi Ci o ta regulacje to daj znac bo znalazlem taka ostatnio w lesie
http://hostuje.net/file.php?id=4e90b207 ... 43a4c28f7a
http://hostuje.net/file.php?id=222c5b98 ... b7b9d38eaf

http://hostuje.net/file.php?id=4e90b207 ... 43a4c28f7a
http://hostuje.net/file.php?id=222c5b98 ... b7b9d38eaf
Mówisz o dużym imbusie (bodajże 8 lub 6)? Może gwint w amorze zerwałeś i przez to się nie chce wkręcić? Wtedy sprawa trochę przesrana.
Albo tłoczysko tłumika się odczepiło od dolnych goleni i powędrowało gdzieś do góry. Spróbuj w tę dziurę włożyć jakiś patyk/śrubokręt/cokolwiek i sprawdź jak głęboko wchodzi - czy na dwóch/trzech centymetrach się zatrzymuje, czy możesz włożyć głęboko?
Albo tłoczysko tłumika się odczepiło od dolnych goleni i powędrowało gdzieś do góry. Spróbuj w tę dziurę włożyć jakiś patyk/śrubokręt/cokolwiek i sprawdź jak głęboko wchodzi - czy na dwóch/trzech centymetrach się zatrzymuje, czy możesz włożyć głęboko?
http://brooce.pinkbike.com
Czyli pewnie cała pałeczka która powinna być przykręcona tą śrubką do dolnej goleni się odczepiła i powędrowała do góry.
Rozkręcić amora, poprawić i złożyć z powrotem.
Może się uda bez rozkręcania - wyjąć od góry tłumik, a to co zostanie na dole lagi (tłumienie powrotu z tą pałeczką właśnie) popchnąć jakoś na dół. Powinno się dać złapać gwint śrubą.Jeżeli dobrze pamietam to nie powinno to być specjalnie trudne...
Rozkręcić amora, poprawić i złożyć z powrotem.
Może się uda bez rozkręcania - wyjąć od góry tłumik, a to co zostanie na dole lagi (tłumienie powrotu z tą pałeczką właśnie) popchnąć jakoś na dół. Powinno się dać złapać gwint śrubą.Jeżeli dobrze pamietam to nie powinno to być specjalnie trudne...
http://brooce.pinkbike.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość