Jak poprawić pracę Marzocchi Drop off
Jak poprawić pracę Marzocchi Drop off
Jeżdże już sezon na amortyzatorze Marzocchi Drop off. I zastanawiam się czy jest jakiś sposób który pozwoliłby mi poprawić pracę tego widelca. Macie jakieś propozycje?
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... =jaki+smar
Poszukaj tutaj, uszczelki powymieniaj, ślizgi może jak są w kiepskim stanie, i takie duperele.
Poszukaj tutaj, uszczelki powymieniaj, ślizgi może jak są w kiepskim stanie, i takie duperele.
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Ja bym polecił rozberać amortyzator i dokładnie wyczyscić tłumiki ,jeśli uszczelki tego wymagają to je zmienić ,zalać nowy olej 7W. Uszczelki nasmarować dobrym smarem np. RS judy butterem. Jeśli chodzi o sprężyny to nie mam pojecia co dołożenie drugiej miałoby zmienić ,wychodzi na to ,że amor zrobiłby sie bardziej progressywny a nie czulszy. Może spreżyne zmienić jedynie na miększą a sag wyregulować zaworami na górze.
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Lol . Miałeś kiedykolwiek porównanie jak pracuje junior a drop off z asystą powietrzną?CHAPI pisze:to nie mam pojecia co dołożenie drugiej miałoby zmienić ,wychodzi na to ,że amor zrobiłby sie bardziej progressywny a nie czulszy.

Back in black
CHAPI nie wiem na jakim drop offie i na jakim juniorze jeździłeś. Ja mam porównanie drop offa IV z 2006r. z juniorem i juniorem T i żadnemu drop off nie dorównał ani pracą ani płynnością.
A dołożenia drugiej sprężyny faktycznie może poprawić czułość. Kiedyś z 66 wyjąłem jedną sprężynę a komorę dopakowałem powietrzem. Przy tej samej wartości sagu dwóch sprężyn i jednej sprężyny z asystą czułość zdecydowanie na korzyść dwóch sprężyn.
A dołożenia drugiej sprężyny faktycznie może poprawić czułość. Kiedyś z 66 wyjąłem jedną sprężynę a komorę dopakowałem powietrzem. Przy tej samej wartości sagu dwóch sprężyn i jednej sprężyny z asystą czułość zdecydowanie na korzyść dwóch sprężyn.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 19.07.2011 08:11:39
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 19.07.2011 08:11:39
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Co powicie, żeby tą przeróbkę zastosować do Marzo 55R do lewej goleni z tłumikiem powrotu typu cartridge ? Poprawi się czułość jak w drop offie? Mam już rozwiercony tłumik na otwartą co baaardzo poprawiło pracę, ale jak by mogło być lepiej to czemu by nie spróbować 

Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości