Rdza, a stalowa rama

Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

EZrider pisze:Możesz jeszcze rzucić okiem na durnowaty szereg elektrochemiczny z gimnazjum i ogarnąć co z niego można wyczytać na temat aktywnej powłoki i domieszek antykorozyjnych
Tak się składa, że wiem o co chodzi, jednak zazwyczaj pokrywa się to co chce się chronić, w tym przypadku stal, a nie robi stop, ale wszystko wyjaśnił kolega wcześniej za co bardzo dziękuję. Generalnie zdaje chemie na maturze i powiedzmy co nieco się orientuję.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Wszystko zależy jaki to rodzaj rdzy.
pietryna pisze:Do każdej rury możesz nalać środka. Wlewasz go więcej żeby potem po przekręceniu ramy spłynął w miejsca w które aplikator nie mógł sięgnąć.
Tylko po co ? W przypadku ram i stali cro-mo lekka rdza wewnątrz rur jedynie zabezpiecza materiał przed dalszym rdzewieniem, to coś takiego jak w przypadku zaśniedziałego mosiądzu czy alu.

http://www.sciaga.pl/tekst/13488-14-korozja_metali
Back in black
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

A ja jeszcze dodam, że BRUNOX to marka, nie konkretny "specyfik do polepszania pracy amora na chwilę", jak to mawiał pewien jegomość wcześniej :)
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

SegatiV pisze: BRUNOX to marka, nie konkretny "specyfik do polepszania pracy amora na chwilę"
No raczej, ale chodziło mi konkretnie o Deo, ma takie właściwości jak napisałem.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

A po co cokolwiek z tą rdzą robić? LestatBiker dobrze gada.
BlackForest
Posty: 505
Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
Lokalizacja: Czarny Bór
Kontakt:

Post autor: BlackForest »

= podczepie się do tematu

mam bitcha i za żadnego ciula nie mogę wyjąć sztycy , tłuke młotkiem , psikałem wd 40 i ani drgnie . co zrobić ? przewiercić ją i próbować wybić?
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

A probowałeś sztycę w imadło i kręcić ramą? Dużo wystaje?
BlackForest
Posty: 505
Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
Lokalizacja: Czarny Bór
Kontakt:

Post autor: BlackForest »

jeszcze tak nie robiłem . tylko muszę gdzieś znaleźć takie imadło którym bym mógł złapać . ciężko będzie .

jeszcze myślałem żeby przewiercić , wsadzić pręt dość długi i próbować kręcić na boki .
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Też można... ale zaczął bym od imadła, bo jak pręt Ci ukręci koniec sztycy, to już będziesz wogle w dupie. I lej wd40 też od spodu, od mufy.
BlackForest
Posty: 505
Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
Lokalizacja: Czarny Bór
Kontakt:

Post autor: BlackForest »

ale ja bede centralnie jak coś w sztyce jechał , nie w góre .
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Młotek czyni cuda. Jak cud nie pomoże należy odciąć wystający fragment sztycy (niestety) i piłować ją od środka brzeszczotem.
Back in black
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Jeszcze jej nie wyjąłeś? Sztyce zostaw w imadle, a ramę "jedź" w górę.
BlackForest
Posty: 505
Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
Lokalizacja: Czarny Bór
Kontakt:

Post autor: BlackForest »

niestety , brak czasu i możliwości .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość