Manitou Nixon 160mm SERWIS !
Manitou Nixon 160mm SERWIS !
Siemka,
Zamierzam zrobić serWis moje amortyzatora Manitou Nixon comp 160mm. Z rozkreceniem i złożeniem nie bedzie problemu.
Mam pytanie jedynie olej.
Z dołu jaki wlać i ile cm?
Z góry jaki wlać i ile cm?
Z góry prosze o pomoc.
Zamierzam zrobić serWis moje amortyzatora Manitou Nixon comp 160mm. Z rozkreceniem i złożeniem nie bedzie problemu.
Mam pytanie jedynie olej.
Z dołu jaki wlać i ile cm?
Z góry jaki wlać i ile cm?
Z góry prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 05.04.2012 20:36:28 przez GgG, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SerWis nie serVis, takie słowo u nas nie istnieje.
Powód: SerWis nie serVis, takie słowo u nas nie istnieje.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Co wy gadacie? haha od góry i od dołu, to można zalewać coś innego
haha
)
Zalewasz od góry .... a dodatkowo ( zawsze się to robi, jak już wszystko ładnie wyczyścisz) smarujesz palcem (bierzesz trochę oleju na palca i smarujesz ślizgi w jednej i w drugiej ladze, dokładniee )
Jaki olej ?A więc Motorex . Ja leje do każdego amorka, i chodzi idealnie.
Doskonały olej renomowanej firmy MOTOREX stosowany przez najlepszych producentów takich jak: Marzocchi, Manitou itd.
Olej MOTOREX zapewnia zmniejszone tarcie przez co doskonałą pracę amortyzatora oraz optymalne tłumienie. Nie pieni się, doskonale chroni przed korozją.
Oleje Motorex są stosowane przez wszystkie autoryzowane serwisy amortyzatorów, dlatego bez obaw możesz ich używać do amortyzatorów następujących firm:
- marzocchi
- rock shox
- manitou
- suntour
- rst
- mozo
i innych.
Pojemnik zawiera 1 litr oleju, do każdego opakowanie dołączony jest wygodny lejek.
Fabrycznie w amortyzatorach Manitou, Marzocchi stosuje się olej 7,5W zapewniający optymalną charakterystykę pracy amortyzatora.
Więc kupuj Motorex-a 2,5 w i zalewaj


Zalewasz od góry .... a dodatkowo ( zawsze się to robi, jak już wszystko ładnie wyczyścisz) smarujesz palcem (bierzesz trochę oleju na palca i smarujesz ślizgi w jednej i w drugiej ladze, dokładniee )
Jaki olej ?A więc Motorex . Ja leje do każdego amorka, i chodzi idealnie.
Doskonały olej renomowanej firmy MOTOREX stosowany przez najlepszych producentów takich jak: Marzocchi, Manitou itd.
Olej MOTOREX zapewnia zmniejszone tarcie przez co doskonałą pracę amortyzatora oraz optymalne tłumienie. Nie pieni się, doskonale chroni przed korozją.
Oleje Motorex są stosowane przez wszystkie autoryzowane serwisy amortyzatorów, dlatego bez obaw możesz ich używać do amortyzatorów następujących firm:
- marzocchi
- rock shox
- manitou
- suntour
- rst
- mozo
i innych.
Pojemnik zawiera 1 litr oleju, do każdego opakowanie dołączony jest wygodny lejek.
Fabrycznie w amortyzatorach Manitou, Marzocchi stosuje się olej 7,5W zapewniający optymalną charakterystykę pracy amortyzatora.
Więc kupuj Motorex-a 2,5 w i zalewaj

Dh To moja Druga połówka S**o !
Pietrynko, jak masz dzidzi jakiś problem, to zostaw go dla siebie
Coś ci ten obrazek się nie wyświetla Pietrynka, ale nie denerwuj się, będzie dobrze
Chyba ty kolego nie wiesz w którym kościele dzwoni, a jak nie wiesz to się ludzi zapytaj, może oni Ci powiedzą...
P.S kolego chyba ty się nie znasz:) 3/4 tych co znam co w dh jeździ, leją Motorex-a ... I chyba ty nie znasz się lepiej niż rowerowy.com ?

Coś ci ten obrazek się nie wyświetla Pietrynka, ale nie denerwuj się, będzie dobrze

Chyba ty kolego nie wiesz w którym kościele dzwoni, a jak nie wiesz to się ludzi zapytaj, może oni Ci powiedzą...
P.S kolego chyba ty się nie znasz:) 3/4 tych co znam co w dh jeździ, leją Motorex-a ... I chyba ty nie znasz się lepiej niż rowerowy.com ?
Dh To moja Druga połówka S**o !
Nie podważam fachowości obsady w rowerowym. Ale twój styl wypowiedzi nie świadczy o tobie najlepiej.DustiN pisze: P.S kolego chyba ty się nie znasz:) 3/4 tych co znam co w dh jeździ, leją Motorex-a ... I chyba ty nie znasz się lepiej niż rowerowy.com ?
Odniosę się w takim razie bezpośrednio do tego.DustiN pisze:
Co wy gadacie? haha od góry i od dołu, to można zalewać coś innegohaha
)
Zalewasz od góry .... a dodatkowo ( zawsze się to robi, jak już wszystko ładnie wyczyścisz) smarujesz palcem (bierzesz trochę oleju na palca i smarujesz ślizgi w jednej i w drugiej ladze, dokładniee )
Zdanie sugeruje że jesteśmy idiotami że zalewamy amortyzatory od góry i dołu. Nie wiem na czym ty jeździsz... pewnie te 888 o których mówiłeś ale ja mam w domu w tej chwili jeszcze 2 amortyzatory(z czterech które leżały jeszcze parę dni temu). 888rc3 ata i rebę sl. W 888 goleń z tłumikiem zalewa się od góry czy dołu, nie ma to znaczenia. Goleń z atą zalewa się w sumie tez od góry/dołu ale do komory powietrznej też leje się olej.
Rebie za to w goleni z tłumikiem leję olej do tłumika od góry, a olej smarujący ślizgi od dołu gdyż nie wiem czy wiesz ale reba(jak i sprzęt manitou i wiele innych amortyzatorów) ma tłumik odseparowany od goleni dolnych. Do sprężyny powietrznej tak samo wlewam olej od góry i od dołu gdyż też goleń górna jest odseparowana dolnej.
Nie wiem natomiast jak reba by działała gdybym tylko posmarował ślizgi palcem i nie lał oleju od dołu. Pewnie dość szybko skończyła by jak dirtowe pike'i. W 888 nie ma to większego znaczenia bo olej tłumika jest zarazem olejem smarującym.
No i ostatecznie to że masz "ósemki"(888) nie czyni z ciebie od razu alfy i omegi.
Bo wyobraź sobie że ja miałem DJ'a, "ósemki"(888), "szóstki"(66), Shivera DC(w którym musiałem zrobić właściwie od nowa tłumiki), DHXa, Rebę, a na stole operacyjnym w garażu kilka razy DHX Air, Roco, miałem się zabrać za avalanche ale osoba na razie nie jest chętna(i jeździ na gnoju bo trochę nie myśli) a ja też nie dam gwarancji że zrobię dobrze avę bez rezerwuaru. No i jeszcze widywałem wiele różnych amortyzatorów, rowerów itp. Nieskromnie dodam że robiłem wiele rzeczy których ludzie nie mięli pojęcia jak zrobić. No ale cóż...
Nie słucham się rowerowego, nie leję motula. I dobrze mi w tym rowerowym średniowieczu.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Mało pewna siebie jest i boi się zagadać, Ava zdecydowanie łaknie serwisu jak się tylko wypowiesz, że jest do ogarnięciapietryna pisze:miałem się zabrać za avalanche ale osoba na razie nie jest chętna(i jeździ na gnoju bo trochę nie myśli)

Bo jest najtańszy, a nawet jeśli nie, to boją się coś zmienić... co Ty pie*dolisz?DustiN pisze:Coś ci ten obrazek się nie wyświetla Pietrynka, ale nie denerwuj się, będzie dobrze Chyba ty kolego nie wiesz w którym kościele dzwoni, a jak nie wiesz to się ludzi zapytaj, może oni Ci powiedzą...P.S kolego chyba ty się nie znasz:) 3/4 tych co znam co w dh jeździ, leją Motorex-a ...
Tu macie link do F.A.Q olei : http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=67715
Dh To moja Druga połówka S**o !
Brawo... tabela którą wkleiłem wcześniej w innym temacie(ale też kłótnia z tobą) pochodzi właśnie z tego tematu.
I nadal stawiam na oleje Red Line i Silkolene jeśli chodzi o jakość. Motul i Motorex stoją na podobnym poziomie. Raz jeden lepszy a raz drugi.
Jeśli chodzi o lepkość to trudno powiedzieć nie znając dokładnej lepkości oleju Manitou. I mówię dokładnej dla temperatury 40*C a nie dokładnej z nalepki...
I nadal stawiam na oleje Red Line i Silkolene jeśli chodzi o jakość. Motul i Motorex stoją na podobnym poziomie. Raz jeden lepszy a raz drugi.
Jeśli chodzi o lepkość to trudno powiedzieć nie znając dokładnej lepkości oleju Manitou. I mówię dokładnej dla temperatury 40*C a nie dokładnej z nalepki...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości