
Omen Fort Wiliam
SEGATIV- az sam nie potrafie uwierzyc w to co czytam z Twojej strony. Zarowno ja moge powiedziec ze twoje napinacze sa identyczne do tych ktore juz sa (choc sa w calkiem inny sposob rozwiazany), bo sa na iscg i wykorzystuja prowadnice, a Ty tylko dales tam swoje logo. W nowym OMENie glowka jest na polzintegrowane stery (ID 44mm), dolny link obraca sie na srodku suportu, gorny link jest w osi z oczkiem dampera ( lecz azeby wyjac damper, nie ma koniecznosci demontazu gornego mostu(czyli wyjmujesz damper a rama nadal jest w calosci) . Gorny link jest o polowe krotszy niz w Zumbi dlatego tez bedzie znacznie sztywniejszy. Srodek suportu na 352mm, kat glowki na 64-63,5st baza na 1179mm, waga niecale 3,9kg. Czyli Segativ jak widzisz podobiensta sa znikome. Ramy maja diametralnie inne charaktrystyki pracy zawieszenia. "Fort William" ma juz bardziej geometrie pod bardzo szybkie trasy, dlatego taka nazwa a nie inna. Jest to narazie proto, wiec do finalnej wersji moze byc duzo zmian. Obecnie testujemy rozne ustawienia.
OMENRACING
Anałana no własnie SegatiV'owi chodziło o to, że te ramy nie są podobne do siebie. Chciał wykpić frango'iego (nie wiem czemu?) bo napisał że ta nowa rama mu przypomina Zumbi...
Mi nawet trochę przypomina nowego turnera i co z tego?
Co do ramy to widzę, że koncepcja posuwa się w bardzo dobrym kierunku, i w zasadzie jest w niej sporo "innowacji"(ciężko już o prawdziwe innowację w ramach) podoba mi się wersja raw.
Mi nawet trochę przypomina nowego turnera i co z tego?
Co do ramy to widzę, że koncepcja posuwa się w bardzo dobrym kierunku, i w zasadzie jest w niej sporo "innowacji"(ciężko już o prawdziwe innowację w ramach) podoba mi się wersja raw.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
SEGATIV sorry za moje "lekkie" uniesienie sie. Dopiero teraz doszukalem sie sarkazmu w Twoich wpisach. Moje slowa powinny byc kierowane do Pietryny. Poprotu "irytuje" mnie jak ktos mowi ze robie plagiaty innych ram. Zawsze diabel tkwi w szczegolach, wiec Pietryna sugeruje dokladniej porownywac konstrukcje, a ja bede musial dokladniej czytac:)
OMENRACING
To nawet nie o to chodzi - w dzisiejszych czasach prawie nie da sie zrobic orginalnie wygladajacej ramy. Wszystko juz było, a najlepsze kontrukcje byly juz pare razy. W miare charakterystycznie wygladaja tylko niektóre carbonowe konstrukcje, odlewany empire i nicolaie ale tak to do wszystkiego mozna sie doczepic. Mi sie zmiany podobaja. Szczególów wiecej z checia bym sie dowiedział.Anałana pisze:SEGATIV sorry za moje "lekkie" uniesienie sie. Dopiero teraz doszukalem sie sarkazmu w Twoich wpisach. Moje slowa powinny byc kierowane do Pietryny. Poprotu "irytuje" mnie jak ktos mowi ze robie plagiaty innych ram. Zawsze diabel tkwi w szczegolach, wiec Pietryna sugeruje dokladniej porownywac konstrukcje, a ja bede musial dokladniej czytac:)
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
Anałana ja tam się nigdzie nie doczytałem żeby ktoś napisał o nowym OMEN'ie że to plagiat;) po prostu jak nałożyć na siebie zdjęcia tych dwóch rowerów to mają dosyć podobną do siebie linię, więc o co te spiny??? Generalnie podoba mi się ta rama ( FW ) bo wygląda tak... " technicznie" , bez fajerwerków ale widać że da się na niej zapie....lać
w sumie fajnie że to nie jakaś hydroformowana puszka ;]

Obecne Vigo jak i nowy prototyp bardzo mi się podobają. Fort william nawet bardziej za sprawą prostej górnej rury zamiast wygiętej jak w Vigo.
Czy nowy model będzie spawany tak jak Vigo w Mielscu? No chyba że się mylę co do miejsca spawania to proszę o poinformowanie.
Czy nowy model będzie spawany tak jak Vigo w Mielscu? No chyba że się mylę co do miejsca spawania to proszę o poinformowanie.
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
Co nowa rama to "podobna" do czegoś
W ogóle rower też strasznie podobny do innych, dwa kółka, rama amor...
Koledzy, którzy napisali, że "podobna" mieli raczej na myśli ogólny zarys ramy. Można w pary układać tak setki ram i co z tego.
Wracając do projektu. Duży szacunek za ambicję, w zasadzie pierwsza rama OMEN-a powstała dość niedawno, cieszy się dobrymi opiniami, a tu już druga, która posiada całkiem inny system zawieszenia (inny od vigo i dodatkowo inny od innych). Co do ramy moim zdaniem wzmocnienie między górna rurą przedniego trójkąta a podsiodłową mogło by być w kształcie półkola, nadało by to :płynności" w jej wyglądzie, coś jak w evilu revolcie czy intense 951. Jestem też ciekaw jakby wyglądała podgięta górna rura przy główce. Nie wiem jak te efekty przełożą się na wytrzymałość i koszta produkcje. Pisze raczej co mi by się podobało
W przyszłości można jeszcze pomyśleć nad konstrukcją typowo do FR.

Koledzy, którzy napisali, że "podobna" mieli raczej na myśli ogólny zarys ramy. Można w pary układać tak setki ram i co z tego.
Wracając do projektu. Duży szacunek za ambicję, w zasadzie pierwsza rama OMEN-a powstała dość niedawno, cieszy się dobrymi opiniami, a tu już druga, która posiada całkiem inny system zawieszenia (inny od vigo i dodatkowo inny od innych). Co do ramy moim zdaniem wzmocnienie między górna rurą przedniego trójkąta a podsiodłową mogło by być w kształcie półkola, nadało by to :płynności" w jej wyglądzie, coś jak w evilu revolcie czy intense 951. Jestem też ciekaw jakby wyglądała podgięta górna rura przy główce. Nie wiem jak te efekty przełożą się na wytrzymałość i koszta produkcje. Pisze raczej co mi by się podobało

W przyszłości można jeszcze pomyśleć nad konstrukcją typowo do FR.
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
Jak to zwykle bywa forum pełne teoretyków, V-10 i m6 to identyczne ramy nawet systemy maja identyczne a mimo to mało ludzi na to zwraca uwagę i obydwie firmy się prężnie rozwijają, mimo to że rama santy to koszt 8 tys, a m6 to kolo 11 i to z crc dopiero... Nie porównujcie Omena i Zumbi, może Omen będzie bardziej stawiał na wytrzymałośc i wykonanie co zaowocuje że te ramy będą kompletne ( bez efektów 2 sladow, źle sfreezowanych podsiodłówek) przecież wiecie jaką Zumbi ma już renomę w Polsce, z resztą możecie się wielu tematów dokopac na forum jaką mają olewkę do klienta czy każą płacic za spawanie ramy która była objęta gwarancją.
facebook.com/AntidoteBikepark
kontakt@antidotebikepark.pl
kontakt@antidotebikepark.pl
Re: Omen Fort Wiliam
Anałana się nie opierdziela
Tak patrze na galerię na PB i już całkiem sporo nowych rzeczy powstało a na forum cisza... Fort William mi się podoba 
Fort William
http://yoz79.pinkbike.com/album/OMEN-Fort-William-2012/
Tramp
http://yoz79.pinkbike.com/album/TRAMP/
Stiff
http://www.pinkbike.com/photo/7944169/


Fort William
http://yoz79.pinkbike.com/album/OMEN-Fort-William-2012/
Tramp
http://yoz79.pinkbike.com/album/TRAMP/
Stiff
http://www.pinkbike.com/photo/7944169/
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Fajowe malowania ! Niby proste,ale przykuwają uwagę. Proto Trampa było jakieś takie mega toporne ,a tutaj na fotach wyszedł rower z zajebistą linią 

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości