Siodełko zjazdowe, dojazdowe.
Nie wiem po co jakies miekkie czy żele polecacie. Dobre, nie bolące w dupe siodełko po prostu jest ergonomiczne. Dobrać trzeba dobrze kształt i to nie moze byc płaski kawałek pizzy. Jakos szosowcy robia po 4h na nie wytłumionych siodłach. Ja sam długie dystanse robilem na tioga d-spyder bo akurat pod dupe mi pasuje kształt, a siodło twarde jak mało co na rynku.
Ale szczerze to 3/4 narzekania to brak przyzwyczajenia. Poboli i sie człowiek przyzwyczaja. Takie moje doswiadczenie z lat jak xc jezdziło sie więcej.
W najgorszym razie po prostu coś pod siebie musisz dobrac. Nikt ci nie poleci chyba, ze ma dokładnie taki sam zad.
Ale szczerze to 3/4 narzekania to brak przyzwyczajenia. Poboli i sie człowiek przyzwyczaja. Takie moje doswiadczenie z lat jak xc jezdziło sie więcej.
W najgorszym razie po prostu coś pod siebie musisz dobrac. Nikt ci nie poleci chyba, ze ma dokładnie taki sam zad.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Polać mu!Spaced pisze:Jakos szosowcy robia po 4h na nie wytłumionych siodłach.
Polać mu x2!Spaced pisze:Ale szczerze to 3/4 narzekania to brak przyzwyczajenia. Poboli i sie człowiek przyzwyczaja.

Jesteście panienki i tyle, gdzie wy niby tyle w DH siedzicie? Pod koniec sezonu na podłamanym Spyderze cały dzień to nie jest problem. Wiosną zobaczymy, ale nie przewiduję wiekszego problemu. Siodła powyżej 150g są dla cieniasów...
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ja teżSpaced pisze:Ja mam siodło powyzej 150g

Ale myślałem, że będzie lżejsze, miało być. Twin Tail jest.

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Polecam WTB Pure V Race... bardzo wygodne i tyłek zaczyna dawać oznaki zmęczenia po ~50-60km. Wcześniej kupowałem WTB z Allegro jak były po 79-89zł i niby też mają napis Pure V ale z bliska materiały nieco inne i pomimo identycznego wyglądu i kształtu są znacznie gorsze w jeździe.
Poza tym dużo większe znaczenie ma kąt pochylenia siodła.. w WTB jest to wyjątkowo istotne aby wpasować się anatomicznie w 'comfort zone'
Poza tym dużo większe znaczenie ma kąt pochylenia siodła.. w WTB jest to wyjątkowo istotne aby wpasować się anatomicznie w 'comfort zone'

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 31.03.2010 20:08:39
- Kontakt:
Jedna łopata na dzień wystarczy
Myślę, że nie ma nic złego w odkopywaniu starych tematów i bynajmniej nie robię tego dla łopat tylko stwierdzam, że bardzo dużo rewerowego stuffu z dawnych lat nadal może konkurować z nowymi konstrukcjami i warto kontynuować taką dyskusję w jednym wątku niż tworzyć kolejne, w każdym sezonie na nowo...

Myślę, że nie ma nic złego w odkopywaniu starych tematów i bynajmniej nie robię tego dla łopat tylko stwierdzam, że bardzo dużo rewerowego stuffu z dawnych lat nadal może konkurować z nowymi konstrukcjami i warto kontynuować taką dyskusję w jednym wątku niż tworzyć kolejne, w każdym sezonie na nowo...
Nie ma nic złego w rozpoczęciu innej dyskusji w tym samym temacie. Ale najczęściej wygląda to tak że temat umarł jakiś czas temu(zwykle lata temu) i nagle ktoś się budzi i sypie jakąś odpowiedzią gdzie temat był dość doprecyzowany... np. jaki rower za 2000zł. Wszystko zostało powiedziane i po trzech latach ktoś dopisuje "kup dobrą używkę".
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości