ludzie!

Burza
Posty: 90
Rejestracja: 20.04.2004 16:29:59
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Burza »

"Kevlar" to jest po prostu nazwa zastrzeżona przez firmę Du Pont czy jakoś tak dla ich produkcji włókien węglowych.
<<MASA>>
Posty: 904
Rejestracja: 19.04.2004 07:16:44
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: <<MASA>> »

ja nie jestem z lublina tylko z małego zadupia 80 km od lublina.
I dzięki za info. A ta rama to bezsens. Aluminium i Cro-Mo RULEZ !!!
Rower ??? A co to ??
-Przemooo-
Posty: 3577
Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: -Przemooo- »

a scott high octane carbon ?? jest taka maszynka dwie wersje do freeride'u i do dh za 16400 zl caly rower mam to w katalogu i wyglada zajebiscie
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

kurwa może jeszcze ze złota albo srebra beda ramu robic u jubilera :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D
Burza
Posty: 90
Rejestracja: 20.04.2004 16:29:59
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Burza »

W tym Scottcie tylko fragment ramy (ten powiedzmy podtrzymujący sztycę) jest wykonany z włókna węglowego.
morbit
Posty: 391
Rejestracja: 19.04.2004 06:22:09
Lokalizacja: R'lyeh
Kontakt:

Post autor: morbit »

hmm...pozawole sobieprzytoczyć korespondencję z "Magazynu Rowerowego"

"Chciałbym kupić lekką karbonową ramę do roweru cross country. Czy jej sztywność, a przede wszystkim wytrzymałość, będzie porównywalna z modelem aluminowym, np. Authora (jeżdzę na takim)? Ważę 100kg.

MR:Lekkie rowery do cross country określają w tej chwili granice możliwości w konstruowaniu rowerów- karbonowa rama Gianta nie może byyć równie sztywna co o kilogram cięższy model aluminiowy. To nie jest sprzęt dla ciężkich osob, nawet jeśli na ramie nie jest tak napisane. Możliwe że rama nie pęknie, a szczególnie jeśli będziesz jeździł spokojnie, ale nie zadowoli Cię, pod twoją masą skręcać się będzie jak precel."


I to odnosi się do wszystkich produktów z karbonu...odpowiednie ułożenie włókien ma zapewnić sztywnść tylko w określonej płaszczyźnie, pod siłami nie przewidzianym wcześniej przez ułożenie włókien, wszystko się bedzie wyginało..słyszeliście o tym że przy hamowaniu porzodem w szosie przultra-lekkich karbonowych ramach z ultra-lekkim widelcami z karbonu, wszystko tak pracuje że (podobno) zdaża się blokowanie ruchu kierownicą?

Karbon to awangarda...co do kevlaru, widocznie myślimy o innym...
KLUCHA
Posty: 107
Rejestracja: 19.04.2004 17:02:01
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: KLUCHA »

Słuchjacie może się nie znam ale ta rama mi podlatuej lekko makrokeszem!!!! ale to tylko takie moje zdanie!!!! jeśli się mylę to mnie poprawcie!!!!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość