[odpowietrzanie]zmiaszanie dot'ów
[odpowietrzanie]zmiaszanie dot'ów
Siema
Chcę odpowietrzyć moje juicy 5 ale nie mam pojęcia jaki jest w nich płyn, dot 4.0 lub 5,1. Do zestawu do odpowietrzania dostałem dot'a 5,1. Jeśli w hamulcach mam dot 4 to co się stanie jeśli użyje dot 5,1 przy odpowietrzaniu i płyny te się zmieszają? Mogą być tego poważne konsekwencje?
Pozdro
Chcę odpowietrzyć moje juicy 5 ale nie mam pojęcia jaki jest w nich płyn, dot 4.0 lub 5,1. Do zestawu do odpowietrzania dostałem dot'a 5,1. Jeśli w hamulcach mam dot 4 to co się stanie jeśli użyje dot 5,1 przy odpowietrzaniu i płyny te się zmieszają? Mogą być tego poważne konsekwencje?
Pozdro
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Siema, dzięki za info.
Wczoraj pierwszy raz odpowietrzałem hamulec, postępowałem według instrukcji. Wszystko szło jak należy do samego końca. Gdy skończyłem zauważyłem że po podniesieniu kierownicy, i kilkukrotnym naciśnięciu klamki, łapie ona coraz niżej, aż dochodzi do gripu i zacisk nie blokuje koła. Kiedy położę rower na dwa koła, i ponownie kilka razy nacisnę klamke wraca ona do pierwotnego staniu, i zacisk ładnie łapie tarcze. Dodam że jest to hamulec przedni, a do odpowietrzania użyłem zestawu za 35zł z allegro.
Co może być przyczyną? lub co mogłem zrobić źle?
Wczoraj pierwszy raz odpowietrzałem hamulec, postępowałem według instrukcji. Wszystko szło jak należy do samego końca. Gdy skończyłem zauważyłem że po podniesieniu kierownicy, i kilkukrotnym naciśnięciu klamki, łapie ona coraz niżej, aż dochodzi do gripu i zacisk nie blokuje koła. Kiedy położę rower na dwa koła, i ponownie kilka razy nacisnę klamke wraca ona do pierwotnego staniu, i zacisk ładnie łapie tarcze. Dodam że jest to hamulec przedni, a do odpowietrzania użyłem zestawu za 35zł z allegro.
Co może być przyczyną? lub co mogłem zrobić źle?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości