Barteqc
Posty: 73 Rejestracja: 06.03.2010 12:07:48
Kontakt:
Post
autor: Barteqc » 04.06.2012 19:07:48
Witam,
Robiąc servis mojego DHX musiałem odkręcić tłok główny lecz jest on na tyle mocno przykręcony (przez poprzedniego właściciela) albo się zapiekl. Co można zrobić w takiej sytuacji. proszę o pomoc, ponieważ damper w takim stanie nie nadaje sie do użytku ponieważ nie ma części oleju.
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 04.06.2012 19:35:29
Nie zapiekł sie tylko pewnie locktite tam jest, suszarka do opasek termokurczliwych, nagrzac i ma sie odkrecic
Barteqc
Posty: 73 Rejestracja: 06.03.2010 12:07:48
Kontakt:
Post
autor: Barteqc » 04.06.2012 19:38:29
będę próbował
Barteqc
Posty: 73 Rejestracja: 06.03.2010 12:07:48
Kontakt:
Post
autor: Barteqc » 05.06.2012 14:01:02
nie idze a już jeden klucz poszedł. kompletnie nie mam pomysłu co z tym zrobić
qb92
Posty: 135 Rejestracja: 16.07.2011 09:17:14
Kontakt:
Post
autor: qb92 » 05.06.2012 14:38:38
Robisz miękkie szczęki, wpinasz go w imadło i wtedy starasz się go odkręcić, miałem ten sam problem i to mi pomogło:)
Barteqc
Posty: 73 Rejestracja: 06.03.2010 12:07:48
Kontakt:
Post
autor: Barteqc » 05.06.2012 14:47:51
no próbowałem oczkiem w imadle i kluczem u góry i na odwrót oczkiem w takim czymś a tłok w imadle. a nie chce za mocno bo to aluminium i łatwo ukręcić.
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 05.06.2012 15:35:04
Nagrzewałeś? Loctite ma puscic w wysokiej temp.
Barteqc
Posty: 73 Rejestracja: 06.03.2010 12:07:48
Kontakt:
Post
autor: Barteqc » 05.06.2012 19:01:42
tak nagrzewałem, tylko wiesz nagrzewałem z 2 min więc nie wiem ile tam trzeba żeby to ciepło wniknęło do środka.
marcin4444
Posty: 231 Rejestracja: 01.02.2010 20:36:14
Lokalizacja: Skoczów
Kontakt:
Post
autor: marcin4444 » 05.06.2012 19:03:45
Spróbuj nad palnikiem jakimś, z pieca gazowego np.
kubuspunxdh
Posty: 517 Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:
Post
autor: kubuspunxdh » 05.06.2012 19:06:37
nagrzać i miękkie szczęki.... bywają ciężkie przypadki
oczywiście nie przesadź z temperaturą bo będziesz miał oring do wymiany
rowerek PB Spider Suspensions boss!
Barteqc
Posty: 73 Rejestracja: 06.03.2010 12:07:48
Kontakt:
Post
autor: Barteqc » 05.06.2012 19:33:06
to tłok w imadło i kręcić za zbiornik? albo oczko?
qb92
Posty: 135 Rejestracja: 16.07.2011 09:17:14
Kontakt:
Post
autor: qb92 » 08.06.2012 19:02:41
I co udało się? Mam podobny problem... I nie mam pojęcia jak to zrobić przecież to już nawet klucze hydrauliczne miałem w łapach i w serwisie też nie mogli mi tego odkręcić...
kubuspunxdh
Posty: 517 Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:
Post
autor: kubuspunxdh » 08.06.2012 20:21:29
nie umiesz czegoś zrobić zostaw to bo zrobisz komuś roboty a sobie sporych kosztów daj to do serwisu gdzie mają miękkie szczęki i porządnego serwisanta !
rowerek PB Spider Suspensions boss!
qb92
Posty: 135 Rejestracja: 16.07.2011 09:17:14
Kontakt:
Post
autor: qb92 » 08.06.2012 21:18:27
Wiem jak to zrobić bo w zimie zmieniałem olej, a zresztą byłem dziś w serwisie i mimo takich samych prób jak moje nic serwisant nie zdziałał.
pietryna
Posty: 3790 Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:
Post
autor: pietryna » 08.06.2012 21:58:55
qb92 pisze: Wiem jak to zrobić bo w zimie zmieniałem olej
Wiem ale nie wiem... Tak to właśnie brzmi w tej chwili.
Standardowa "polska" zmiana oleju w stosunku do serwisu czy "utrzymania" amora/dampera ma się jak pięść do nosa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość