V10 carbon, jak zmienia ETT? jakieś opinie?

hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

V10 carbon, jak zmienia ETT? jakieś opinie?

Post autor: hemi427 »

Niestety mój Evil Revolt jest trochę za krótki i poszukuję czegoś innego, na tapecie jest nowy wilson ale też zaciekawiła mnie Santa V10, analizując ich WWW widzę że przy ustawieniach 8,5" skoku wydłuża się ETT (do rozmiaru jaki by mi bardzo odpowiadał)...Czy mi coś umkneło bo nie bardzo rozumiem jakim cudem można wydłużyć gotowy profil górnej rury zmianiając ustawienie dampera ?? Wiem że raczej rzadki sprzęt ale może ma ktoś taką zabawkę? widziałem na zawodach chyba 2 sztuki. pzdr
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bo zmienia się kąt podsiodłowej? To o czym myslisz i co jest bardziej wiarygodne to Reach i to będzie stałe. Jak o Mce myslisz to uderz do Korean_boy. On miał v10c i pare innych ram to spokojnie może ci pórównać rozmiarówke.
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

dzięki za info, napiszę do niego,
Patrząc na to:
http://www.santacruzbikes.co.uk/geometr ... carbon.asp
Nie no to jakaś bzdura, przecież kąt podsiodłówki pójdzie za katem główki przy zmianie geometrii, przecież alu/carbon się nie wydłuży...
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

cofnie się nieco suport, wystromi główka więc i kiera bardziej do przodu co za tym idzie teoretycznie masz dłuższą "górną rurę" (raczej pozycję jak przy dłuższej)

Edit: ale po ugięciu suport ląduje pewnie w tym samym miejscu w dwóch ustawieniach, więc zmiany jako takiej nie ma.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

ja mam 178 cm wzrostu i M mi lezala idealnie, jezdzilem wlasnie na 215 mm ustawieniu (bardziej dla nizszego pakietu, bardziej plaskiej glowki i mniejszego skoku niz dla dluzszej ETT)

aa i mostek standard 50mm integrated mialem, sztyca tez bez setbacku
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

chyba rozważę jeszcze jedną opcje:
http://www.pinkbike.com/photo/7941684/

geo świetne i gdzieś tam bliżej z wyglądu do sunday'a....ktoś kojarzy jakieś AURUM w PL ?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Tak szczerze czym się różni oprócz systemu zawieszenia do tego:
http://automobile99.com/wp-content/uplo ... on88dh.jpg
?

Może jeszcze bardziej płaską główkę ma ale trudno ocenić.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Tym, że Norco ma ogniwo Horsta.
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

zwykły sprawdzony przez lata FSR to też jeden z atutów który za mną przemawia , ciekawe co się posypie za rok jak spec straci patent....
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Chińczycy już dawno posypali, Azonici, Da Bomby, Astrixy, Poisony... nawet Kross ma własny czterozawias :D Z ciekawszych rzeczy YT ma zawieszenie z ogniwem Horsta również. Wątpie żeby Kona, Trek itd. się nagle rzucili na FSR, jak tyle lat piłowali wielozawiasy. O Sancie, Intensie, Giancie itd. nie wspomnę.
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

wyjaśniam, patent FSR, jak każdy patent amerykański obowiązuje tylko na terenie USA, to że Europa, Chiny robią ogniwo horsta jest bez znaczenia, zauważcie że na ogół te marki które znane są starym kontynencie nie mają dystr. w USA żeby nie naruszyć ich prawa patentowego. To taki szczegół o którym chyba mało kto wie,,,,jeśli macie ochotę - możecie sobie spokojnie podrobić np DW-LINK i sprzedawać wszędzie poza USA ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Ja to wiem. Ale uważam, że kto na FSR chciał przejść [Norco], to już przeszedł i boomu nie będzie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości