V10 carbon, jak zmienia ETT? jakieś opinie?
V10 carbon, jak zmienia ETT? jakieś opinie?
Niestety mój Evil Revolt jest trochę za krótki i poszukuję czegoś innego, na tapecie jest nowy wilson ale też zaciekawiła mnie Santa V10, analizując ich WWW widzę że przy ustawieniach 8,5" skoku wydłuża się ETT (do rozmiaru jaki by mi bardzo odpowiadał)...Czy mi coś umkneło bo nie bardzo rozumiem jakim cudem można wydłużyć gotowy profil górnej rury zmianiając ustawienie dampera ?? Wiem że raczej rzadki sprzęt ale może ma ktoś taką zabawkę? widziałem na zawodach chyba 2 sztuki. pzdr
dzięki za info, napiszę do niego,
Patrząc na to:
http://www.santacruzbikes.co.uk/geometr ... carbon.asp
Nie no to jakaś bzdura, przecież kąt podsiodłówki pójdzie za katem główki przy zmianie geometrii, przecież alu/carbon się nie wydłuży...
Patrząc na to:
http://www.santacruzbikes.co.uk/geometr ... carbon.asp
Nie no to jakaś bzdura, przecież kąt podsiodłówki pójdzie za katem główki przy zmianie geometrii, przecież alu/carbon się nie wydłuży...
cofnie się nieco suport, wystromi główka więc i kiera bardziej do przodu co za tym idzie teoretycznie masz dłuższą "górną rurę" (raczej pozycję jak przy dłuższej)
Edit: ale po ugięciu suport ląduje pewnie w tym samym miejscu w dwóch ustawieniach, więc zmiany jako takiej nie ma.
Edit: ale po ugięciu suport ląduje pewnie w tym samym miejscu w dwóch ustawieniach, więc zmiany jako takiej nie ma.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
chyba rozważę jeszcze jedną opcje:
http://www.pinkbike.com/photo/7941684/
geo świetne i gdzieś tam bliżej z wyglądu do sunday'a....ktoś kojarzy jakieś AURUM w PL ?
http://www.pinkbike.com/photo/7941684/
geo świetne i gdzieś tam bliżej z wyglądu do sunday'a....ktoś kojarzy jakieś AURUM w PL ?
Tak szczerze czym się różni oprócz systemu zawieszenia do tego:
http://automobile99.com/wp-content/uplo ... on88dh.jpg
?
Może jeszcze bardziej płaską główkę ma ale trudno ocenić.
http://automobile99.com/wp-content/uplo ... on88dh.jpg
?
Może jeszcze bardziej płaską główkę ma ale trudno ocenić.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Chińczycy już dawno posypali, Azonici, Da Bomby, Astrixy, Poisony... nawet Kross ma własny czterozawias
Z ciekawszych rzeczy YT ma zawieszenie z ogniwem Horsta również. Wątpie żeby Kona, Trek itd. się nagle rzucili na FSR, jak tyle lat piłowali wielozawiasy. O Sancie, Intensie, Giancie itd. nie wspomnę.

wyjaśniam, patent FSR, jak każdy patent amerykański obowiązuje tylko na terenie USA, to że Europa, Chiny robią ogniwo horsta jest bez znaczenia, zauważcie że na ogół te marki które znane są starym kontynencie nie mają dystr. w USA żeby nie naruszyć ich prawa patentowego. To taki szczegół o którym chyba mało kto wie,,,,jeśli macie ochotę - możecie sobie spokojnie podrobić np DW-LINK i sprzedawać wszędzie poza USA 

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości