FRmaniak pisze:Czy ja wiem czy tak ciężko.
Najlżejsze części jakie znalazłem na rowerowym to
http://rowerowy.com/czesci/obrecze_opas ... /mavic_721 590 gram
http://rowerowy.com/czesci/piasty/piast ... 0mm170gram
http://rowerowy.com/czesci/szprychy/dt_swiss_revelution 140 gram
To jest 900 gram
Jeszcze jakieś nyple trzeba by było doliczyć
Poza rowerowym jest jeszcze troche swiata.
Las3k_91 Ldz pisze:opaskę i taK wychodzi, bo z 30-40g lżejsze szprychy dałeś.
http://www.sicklines.com/gallery/data/5 ... 2_20mm.jpg
A 721 to róznie, ale waga podana jest raczej realna. Nie, nie wydaje mi się żeby to było ciężkie koło. Lżejsze piasty są już bardzo drogie, lżejsze szprychy też , a lżejsze obręcze do grawitacji to chyba tylko ZTR Flow, ale o nich też są mieszane opinie. Teraz musze je napiąć jak baranie jaja i jeździć...
Kombinować trzeba. Na 823 old 940g mi wyszło. Co prawda revo ale obrecz na tyle sztywna, że nie było kłopotów. Na ztrze <900g i 799g zależnie od stopnia szaleństwa szprychowego (870g na compach bodajze).
A co do mieszanych opini - 3/4 jazdy masz w łodzi, przednie koło. Przezyje spokojnie. Pode mną 2 sezony ten cięzszy przód już zyje, a dobity był pare razy mocno, pare gleb, pare złaman
