Używany amor do dh

XooX
Posty: 107
Rejestracja: 26.05.2010 15:24:40
Kontakt:

Używany amor do dh

Post autor: XooX »

Siema, po tym jak mój boxxer team 08 praktycznie się rozleciał szukam czegoś innego. Budżet około 1200zł, czyli tylko używki wchodzą w grę, boxxera nie chce. Najsensowniejszą opcją są chyba stare 888, znalazłem takie:

http://allegro.pl/marzocchi-sl-888-ata- ... 32325.html

Warto, nie warto? Amor siedział będzie w Sunday'u 08.

Pozdrawiam
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Zagadaj do Piotrexa :) Gość zwykle ma na stanie bardzo fajne wynalazki 888 tyz ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Ja bym szukał jakiegoś Travisa. Za 850 zł kupiłem w idealnym stanie wersję 203 mm tpc+ DC.
Z gówna bata nie ukręcisz.
k1kaka
Posty: 299
Rejestracja: 01.04.2011 22:09:46
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: k1kaka »

Ja polecam poszukać 888 RC2X :D
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

A ja bym wolał te SL z pierwszego postu.
XooX
Posty: 107
Rejestracja: 26.05.2010 15:24:40
Kontakt:

Post autor: XooX »

Stan wydaje się być naprawdę dobry, czekam jeszcze na odpowiedź od piotrexa.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

szukaj rc3. Za podobną kasę dorwałem 888 2009 wc, i są za-je-bis-te. Tylko ważą ;/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Warto pamiętać, ze SL ATA traciły skok. W necie były opisy jak to naprawic i podobno raz na zawsze szło to ogarnąc ale jak ktos jest z grupy mniej wprawnych manualnie to niech nie ryzykuje ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Po pięciu latach to chyba już wszystkie są ogarnięte. A nawet jak nie, to sobie zrobi, mały problem.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Spaced pisze:Warto pamiętać, ze SL ATA traciły skok.
Dwa powody. Puszczająca uszczelka między komorą negatywną i pozytywną, powoduje przejście powietrza i stratę skoku. Druga sprawa, za słabo zaciśnięte kulki na regulatorze i ten od drgań sam się przekręca.
Pierwszy do zrobienia przy serwisie, drugi wystarczy odkręcić korek i docisnąć śruby po jego bokach imbusem 2-3.
marcin959
Posty: 16
Rejestracja: 08.03.2011 20:31:55
Kontakt:

Post autor: marcin959 »

nieee :D nie kupuj ich :D :D :D
powód ? bo ja je chce a kase będę mniał dopiero za 1,5 tygodnia :evil: :(
Ride4fun
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

pietryna pisze:Pierwszy do zrobienia przy serwisie, drugi wystarczy odkręcić korek i docisnąć śruby po jego bokach imbusem 2-3
Tylko z tego co pamietam one sa potem luzowały i ludzie ogarniali jak to na stałe robic
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Taśma teflonowa. Uszczelnia(akurat nie ta opcja) i daje takie tarcie że samo się nie odkręci.
Iron_Horse_KRK
Posty: 89
Rejestracja: 14.03.2010 18:09:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Iron_Horse_KRK »

Nie kupuj od ziomka. W serwisie siedziały częściej niż na trasie. Po za tym on nie ogrniał ich obsługi i wgl ja bym nic od niego nie kupował
FRuwaj !!
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Iron_Horse_KRK pisze: W serwisie siedziały częściej niż na trasie.
No to chyba dobrze :shock:
Iron_Horse_KRK pisze:Po za tym on nie ogrniał ich obsługi
To marzocchi, co tam obsługiwać? Jeśli siedziały w serwisie i są zepsute to raczej 'fajny' serwis macie...
Z gówna bata nie ukręcisz.
Iron_Horse_KRK
Posty: 89
Rejestracja: 14.03.2010 18:09:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Iron_Horse_KRK »

Pompować wpierw komorę od dołu przez co zrywają się takie sznureczki wewnątrz lagi. A w serwisie leżały ponieważ bez powodu działy się z nimi dziwne niepożądane rzeczy
FRuwaj !!
XooX
Posty: 107
Rejestracja: 26.05.2010 15:24:40
Kontakt:

Post autor: XooX »

Dzięki wielkie za info, w takim razie szukam dalej.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość