Zmiana ramy na fulla
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Według niego to on chciał wzmocnić ją do dwu półki.
Nie wiem już sam najwyżej pośmigam na niej trochę bez tego lakieru jak jest i jak się pokażą jakieś "krechy" to sprzedam ją i kupie coś innego, ale koleś dał mi miesiąc gwary na tą główkę.
Nie wiem już sam najwyżej pośmigam na niej trochę bez tego lakieru jak jest i jak się pokażą jakieś "krechy" to sprzedam ją i kupie coś innego, ale koleś dał mi miesiąc gwary na tą główkę.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Przy moim stylu jazdy powinna wytrzymać, a jak zacznę już powoli ogarniać to będę szukał coś z Norco albo BH.
Kumpel jeździł Koną Shred i miał 2-3 pęknięcia pod główką i skakał na tym, ciągłe nie doloty itp
i rama jeszcze się trzyma, ale teraz zmienił na surga
Kumpel jeździł Koną Shred i miał 2-3 pęknięcia pod główką i skakał na tym, ciągłe nie doloty itp

Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 19.03.2012 16:34:31
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
W sumie to każdy spaw równa się z osłabieniem częściowo materiału poprzez wypalanie się węgla bodajże :P coś takiego, ale nie wiem czy to dotyczy "amelinum"
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
Pęknięć żadnych nie ma.damianksiazek9 pisze:Kumpel jeździł Koną Shred i miał 2-3 pęknięcia pod główką i skakał na tym, ciągłe nie doloty itp
Pozatym te niedoloty - robiłeś "hopy" w lesie o wysokości 20-30cm z których żeby skoczyć trzeba zrobić bunnego, a potem mówiłeś że mam złą technikę skoku.
Prawdziwego niedolota miałem na dircie ale jechałem wtedy Undergroundem

Naprawdę - nie masz co się obawiać o wytrzymałość tej kony przy 65kg i takich skokach

NS Surge + 66SL1 ATA
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
damianksiazek9 to chyba chodziło ci o stal z tym węglem. Aluminium - spaw jest zawsze słabszy od spawanego materiału, ze względu na wyżarzanie miejscowe. Trzeba zastosować obróbkę termiczną - umocnić wydzieleniowo lub chociaż starzenie.
Zależy to od zastosowanego stopu i obróbki, ale raczej zastosowali, a jest tu pewnie stop serii 6000 lub 7000 gdzie się stosuje.
Pytanie również czy ktoś dobrał identyczny stop na łate i przeprowadził prawidłowo spawanie, bo w obróbkę po spawaniu tak średnio wierze. Spaw chyba dodatkowo był jakkolwiek szlifowany i jest dość duży więc materiał wokół spawu był w dużej części narażony na wysoką temperaturę i jest słabszy niż reszta materiału.
Więc ogólnie materiał będzie miał inną strukturę, wytrzymałość, nie będzie równo pracował i zapewne pęknie.
Choć po jakichś paru miesiącach (ze 3-4) jakkolwiek materiał się odpuści i poprawią się jego właściwości lecz to nadal nie będzie jak fabryka dała.
Kupiłeś złom.
Zależy to od zastosowanego stopu i obróbki, ale raczej zastosowali, a jest tu pewnie stop serii 6000 lub 7000 gdzie się stosuje.
Pytanie również czy ktoś dobrał identyczny stop na łate i przeprowadził prawidłowo spawanie, bo w obróbkę po spawaniu tak średnio wierze. Spaw chyba dodatkowo był jakkolwiek szlifowany i jest dość duży więc materiał wokół spawu był w dużej części narażony na wysoką temperaturę i jest słabszy niż reszta materiału.
Więc ogólnie materiał będzie miał inną strukturę, wytrzymałość, nie będzie równo pracował i zapewne pęknie.
Choć po jakichś paru miesiącach (ze 3-4) jakkolwiek materiał się odpuści i poprawią się jego właściwości lecz to nadal nie będzie jak fabryka dała.
Kupiłeś złom.
Wiesz co mnie boli? Że rower się pierdoli!
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
A co myślicie żeby wspawać pod główkę dodatkowe wzmocnienie w postaci 4mm blachy amelinowej tak na długość z 10 cm w stronę mufy suportu?
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
A co myślisz o tej wspawce?
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Dobra to kończymy ten bezsensowny temat.
Pomaluje ją i dozbieram na coś sensownego może uda się ją potem sprzedać
Pomaluje ją i dozbieram na coś sensownego może uda się ją potem sprzedać
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
Las3k_91 Ldz , powinieneś uważniej czytać, bo 3 posty nad twoim jest wyjaśnienie całego fenomenu ,,kumpla idioty" 

NS Surge + 66SL1 ATA
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
próbowałeś juz wbijać do niej stery? Szczerze nie zdziwił bym się gdyby Ci się nie udało
Przy spawaniu alu lubi ścisnąć rury. Miałem tak jak spawałem przy podsiodłówce. Spawać musiałem, bo nie miałem ani grosza na nowy sprzęt, a jeździć chociaz do szkoły na rowerze musiałem. wytrzymało 2 miesiące a pode z donośnym hukiem sie rozpadło się - tuż za spawem.
jak będziesz sprzedawał, to daj mi znać. Litr łiskacza mogę dać. Bedę miał do kolekcji na ściane
a edit.
Co do pomysłu ze wspawką w dół rury, to pomysł zły moim zdaniem. O ile dało by radę przy ramie stalowej, tak przy alu, jesli nie zrobisz tego cud technologią tylko u "zdzisia" na warsztacie, to tylko konstrukcję osłabisz

jak będziesz sprzedawał, to daj mi znać. Litr łiskacza mogę dać. Bedę miał do kolekcji na ściane

a edit.
Co do pomysłu ze wspawką w dół rury, to pomysł zły moim zdaniem. O ile dało by radę przy ramie stalowej, tak przy alu, jesli nie zrobisz tego cud technologią tylko u "zdzisia" na warsztacie, to tylko konstrukcję osłabisz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość