klamka+tarcza do zacisku Saint M810 ?

born2ride
Posty: 216
Rejestracja: 07.05.2006 13:40:29
Lokalizacja: To tu, to tam ... Tychy
Kontakt:

klamka+tarcza do zacisku Saint M810 ?

Post autor: born2ride »

Oryginalna klamka Saint mi sie rozciekla i jezeli nie uda mi sie tego naprawic (jak sie uda to byc moze tez) to bede rozwazal wymiane i tu pytanie na co?
Do wyboru:
XTR/Trail 2012 - fajny ale cenowo poza zasiegiem (ok. 220pln)
XT 2012 - cena umiarkowana (ok. 160pln)
SLX M666 2012 - mozna dostac za ok 110pln
Jak sie ma SLX do pozostalych, czy faktycznie jest duzo gorszy i czy taki zestaw bedzie dobrze dzialal?

Druga sprawa to tarcze. Obecne nie sa juz pierwszej swiezosci i tez dobrze byloby je wymienic. Do tej pory jezdzilem na stalowych ale zastanawiam sie nad Shimano z pajakiem. Technologia Ice tech fajna ale i kosztuje swoje.
Do wyboru:
XT 2011
SLX 2011
SLX 2012
czy moze jednak wybrac cos bez pajaka (Hayes, Avid)?
[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Z tarcz to XT 2011, chyba że masz CL to być może mam dobrą ofertę dla Ciebie ;)
Co do klamek SLX/XT różnią się tylko (podobno) (nie)działającą regulacją Free Stroke.
Aczkolwiek zaraz Ci ktoś napisze, że taki zestaw nie będzie dizłała bo cośtam, a inny, że działa, bo tak ma i jest ok :mrgreen:
Z gówna bata nie ukręcisz.
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

born2ride pisze:Do wyboru:
XT 2011
Mam, używam, polecam - świetna tarcza.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Mialem w saintach avida g2, tektro i teraz ice techa od xt. G2 i tektro działały podobnie, nie było jakiś wahań mocy przy zagrzanej albo zimnej tarczy, nie gięły się itp. Avida na tyle spaliłem (90kg, rozmiar 160mm i 7 min trasy robi swoje :D ) Ogólnie avid cholernie szybko się grzał. Teraz zainwestowałem w dwie xt ice tech 203 + 180mm i nie chciałbym innych tarcz, moc się nie zmieniła za to nie wiem co musiałbym robić, żeby zagrzać te tarcze. Kosztują swoje ale moim zdaniem warto.
born2ride
Posty: 216
Rejestracja: 07.05.2006 13:40:29
Lokalizacja: To tu, to tam ... Tychy
Kontakt:

Post autor: born2ride »

KubaLaPL tarcze mam na sruby
KubaLaPL pisze:Co do klamek SLX/XT różnią się tylko (podobno) (nie)działającą regulacją Free Stroke.
No wlasnie chodzi o to czy roznica jak taka jak miedzy SLX BL-M665 Saint BL-M810 czyli free stroke czy cos wiecej, zeby nie doplacac za jedna srubke1/3 ceny :?

Banan725135650
dzieki

GgG planuje 203 przod i 180 tyl, zreszta tak samo jak jest obecnie.
Komplet IT wyjdzie pewnie ok 350pln a za komplet bez IT jakies 30% taniej :roll:
[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

born2ride pisze:Komplet IT wyjdzie pewnie ok 350pln a za komplet bez IT jakies 30% taniej
W najnowszym bikeBoardzie masz porównanie wielu tarcz i hamulców :)
Z gówna bata nie ukręcisz.
born2ride
Posty: 216
Rejestracja: 07.05.2006 13:40:29
Lokalizacja: To tu, to tam ... Tychy
Kontakt:

Post autor: born2ride »

KubaLaPL pisze:W najnowszym bikeBoardzie masz porównanie wielu tarcz i hamulców
Masz moze ten numer bB, jezeli tak to moglbys zrobis skan tego testu i podeslac na maila?


Ktos jeszcze moze sie podzielic opiniami, spostrzezeniami czy testami roznych kombinacji zacisk-klamka? :roll:
[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

born2ride pisze:No wlasnie chodzi o to czy roznica jak taka jak miedzy SLX BL-M665 Saint BL-M810 czyli free stroke czy cos wiecej, zeby nie doplacac za jedna srubke1/3 ceny
emtb.pl
"Porównanie z SLX wypada tak:
- dźwignia w XT wykonana jako odlew, w SLX jest tłoczona blacha
- w XT dźwignia nie ma luzu, w SLX jakiś luz jest
- w zacisku XT jest śrubka imbusowa trzymająca klocki, w SLX jest zawleczka(można zastąpić śrubką)
- w klamce XT jest freestroke na krzyżak, w SLX jest na płaski spanner(śrubkę można zamienić na zwykłą - polecam jakąś zgrabną alu na imbus)
- więcej różnic nie ma.

Porównywałem SLX i XT na wadze - różnicy nie było lub były to 2-3g(niestety nie pamiętam) na korzyść SLX"
born2ride
Posty: 216
Rejestracja: 07.05.2006 13:40:29
Lokalizacja: To tu, to tam ... Tychy
Kontakt:

Post autor: born2ride »

Las3k_91 Ldz to juz cos :)
[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Jak patrzysz na przerzutki LX i XT sprzed paru lat, to na oko różnic też nie ma, konstrukcyjnych trudno się dopatrzeć, a po paru latach wychodzi, że XT lepiej znosi eksploatację. Pewnie tu też tak jest. Ale hamować powinny tak samo, zwłaszcza z pudełka. Inna sprawa czy jest to warte dopłacania.
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

KubaLaPL pisze:W najnowszym bikeBoardzie masz porównanie wielu tarcz i hamulców
Bez urazy ale kiedyś czytałem BB i przestałem go kupować , ponieważ odniosłem wrażenie , że 50% artykułów była opłacona :)
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Las3k_91 Ldz pisze:- w XT dźwignia nie ma luzu, w SLX jakiś luz jest
Dziś sprawdzałem, ok 0,5 milimetra. Pomijalny.
Z gówna bata nie ukręcisz.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość