Problem z tarczą
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 23.08.2004 14:47:39
- Lokalizacja: Tomashoov Loobelscky
- Kontakt:
Problem z tarczą
Witam,
Nie dawno kupilem tarczowke Win Zip. Podczas jazdy tarcza ciagle brzeczy. Gdy stukam w nia palcem to tez brzeczy.Bardzo slaby material. Dokrecilem ale to nic nie dalo. Nie wiem czym to jest spowodowane. Macie jakis pomysl na to?? jakie (same) tarcze polecacie?? Do 150 zl.
Nie dawno kupilem tarczowke Win Zip. Podczas jazdy tarcza ciagle brzeczy. Gdy stukam w nia palcem to tez brzeczy.Bardzo slaby material. Dokrecilem ale to nic nie dalo. Nie wiem czym to jest spowodowane. Macie jakis pomysl na to?? jakie (same) tarcze polecacie?? Do 150 zl.
Moim zdaniem najlepiej wykonaną tarczą jest tarcza formuli. Jest ona dość gruba i porządnie wykonana. Mam taką z tyłu szkoda że tylko 140 ale na przód mam zamiar założyć 160 bo magura julie coś mi piszczy jak się lekko nagrzeje i to jest denerwujące. Tarcza formuli koszt około 130 - 140 zł
GG 3891303 www.bike-team.kwidzyn.pl
raczej proste że okładziny ocierają o tarcze. przynajmniej u endrju71 bo nie wiem o co chodzi big romaniemu. jak to brzęczy kiedy się ją postuka? no chyba że masz gdzieś luz (pomimo dokręcania), miałem tak kiedyś w napinaczu az sprawdziłem wsztstkie śruby po kolei i okazało się ze jedna jest poluzowana.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=434847
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 23.08.2004 14:47:39
- Lokalizacja: Tomashoov Loobelscky
- Kontakt:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03.07.2004 01:15:38
- Lokalizacja: wieś Brzeziny koło miasta Łódź
- Kontakt:
pytanie do KML'a (i innych)
jak wyprostować lekko skrzywioną tarczę?
i jak sprawdzić w którym miejscu sie wygięła?
moja lekko brzęczy ale jak kładę na tafli szkła (wydaje się idealnie płaskie)
to nie widzę aby cos tam nie grało a piasta jest ok bo inna tarcza na niej nie brzęczy
Dzięki za ewentualne rady!
jak wyprostować lekko skrzywioną tarczę?
i jak sprawdzić w którym miejscu sie wygięła?
moja lekko brzęczy ale jak kładę na tafli szkła (wydaje się idealnie płaskie)
to nie widzę aby cos tam nie grało a piasta jest ok bo inna tarcza na niej nie brzęczy
Dzięki za ewentualne rady!
heh, ja mam Avida i wydaje mi sie ze to jest tarcza nie do zdarcia. Zaliczylem na niej slajd po klodzie (przednie kolo mi spadlo) i mysle sobie: no to ladnie rozjebalem tarcze...... zakrecilem kolem, patrze a tu proste!!!! nawet lekkiego odchylu nie miala a zdrowy slad na drewnie zostawila hehe. Tak BTW to waze 65 kilo.
It's not the bike you ride, it's how you ride your bike
[quote="Siepra"]pytanie do KML'a (i innych)
jak wyprostować lekko skrzywioną tarczę?
i jak sprawdzić w którym miejscu sie wygięła?
moja lekko brzęczy ale jak kładę na tafli szkła (wydaje się idealnie płaskie)
to nie widzę aby cos tam nie grało a piasta jest ok bo inna tarcza na niej nie brzęczy
Nie zobaczysz na tafli czy jest prosta :) Nie da rady - ja robie w ten sposob ze kłade pod kołem lampke tak zeby swiatło swieciło do góry. Rzecz jasna wszystko na bikeu i gotowe do jazdy. Kiedy MOCNO zakręcisz kołem to bedziesz widział gdzie są odchyły. Poza tym to słychać :) Teraz tak jak koło się kręci to cykanie ( od obcierania ) powtarza się cyklicznie nie? To jak juz wyczujesz ten monet to blokujesz koło Teraz PRZESUWASZ JE o tyle obrotu do przodu zebyś miał w palcach tarcze w miejscu gdzie była zablokowana w zacisku. STOPNIOWO odginaj tarcze w kierunku przeciwnym do ocierania :)
UWAGA: zanim zaczniesz giąć tarcze wyreguluj zacisk! Pamietaj, ze jezeli masz miekka oske to siła z jaką zamykasz koło tez sie liczy - zawsze trzeba starać robić to tak samo. I jeszcze raz napiszę TARCZE WYGINAJ STOPNIOWO.
Musi działać :]
NIE ZAPOMINJ ODTŁUŚCIĆ TARCZY PO TAIM ZABIEGU! Ja odginam PALCAMI i daję radę :)
jak wyprostować lekko skrzywioną tarczę?
i jak sprawdzić w którym miejscu sie wygięła?
moja lekko brzęczy ale jak kładę na tafli szkła (wydaje się idealnie płaskie)
to nie widzę aby cos tam nie grało a piasta jest ok bo inna tarcza na niej nie brzęczy
Nie zobaczysz na tafli czy jest prosta :) Nie da rady - ja robie w ten sposob ze kłade pod kołem lampke tak zeby swiatło swieciło do góry. Rzecz jasna wszystko na bikeu i gotowe do jazdy. Kiedy MOCNO zakręcisz kołem to bedziesz widział gdzie są odchyły. Poza tym to słychać :) Teraz tak jak koło się kręci to cykanie ( od obcierania ) powtarza się cyklicznie nie? To jak juz wyczujesz ten monet to blokujesz koło Teraz PRZESUWASZ JE o tyle obrotu do przodu zebyś miał w palcach tarcze w miejscu gdzie była zablokowana w zacisku. STOPNIOWO odginaj tarcze w kierunku przeciwnym do ocierania :)
UWAGA: zanim zaczniesz giąć tarcze wyreguluj zacisk! Pamietaj, ze jezeli masz miekka oske to siła z jaką zamykasz koło tez sie liczy - zawsze trzeba starać robić to tak samo. I jeszcze raz napiszę TARCZE WYGINAJ STOPNIOWO.
Musi działać :]
NIE ZAPOMINJ ODTŁUŚCIĆ TARCZY PO TAIM ZABIEGU! Ja odginam PALCAMI i daję radę :)
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 23.08.2004 14:47:39
- Lokalizacja: Tomashoov Loobelscky
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości