[amortyzator] jak rozebrać/złożyć ...

typek99
Posty: 344
Rejestracja: 07.11.2011 21:48:42
Lokalizacja: ZST
Kontakt:

Post autor: typek99 »

pietryna i jakubas101 dzięki za odp.
A czy pryskanie lagi brunox'em deo może poprawić lekko prace i czy dobrze jest pryskać takim środkiem na lagi?
jakubas101
Posty: 171
Rejestracja: 04.05.2012 13:03:24
Kontakt:

Post autor: jakubas101 »

Doświadczeniem niestety się z Tobą nie podzielę bo dopiero zaczynam zabawę z FR/ DH ale ilekroć czytam coś na forum o Brunox'ie to zbiera dobre opinie. Stwarza powłokę na uszczelniaczach i nie pracują one "na sucho". Wydłuża żywotność uszczelnień i poprawia pracę amortyzatora o ile stosowany jest z właściwą częstotliwością.

Na ile wystarcza jedno opakowanie Brunox'a np. 200ml? Stosowałbym go po każdej jeździe o ile jest to wskazane.
DeStRoY
typek99
Posty: 344
Rejestracja: 07.11.2011 21:48:42
Lokalizacja: ZST
Kontakt:

Post autor: typek99 »

nie chcąc zakładać nowego tematu napiszę tutaj
1.Jak odróżnić marzocchi junior t od super t?
2.Ile powinien mieć sprężyn wszystkich junior oraz super t ?
3.gdzie mógł bym kupić zacisk/motylek ośki do juniora?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

typek99 pisze:Jak odróżnić marzocchi junior t od super t?
Tłumikami głównie i napisami na goleniach. Im nowsze tym różnice bardziej się zacierają.
Jeśli mówisz o motylkach to raczej masz starego a w tamtych latach różnice były bardziej zauważalne. Główna z nich to wystające dzyndzle na śrubokręt od regulatorów tłumienia powrotu i kompresji(super T). Junior ich nie ma(same czarne klocki do regulacji naprężenia).

Sprężyny powinny być po dwie w jednej ladze i tu, i tu.

Motylki to allegro, chyba że jakimś cudem gregorio jeszcze ma.
typek99
Posty: 344
Rejestracja: 07.11.2011 21:48:42
Lokalizacja: ZST
Kontakt:

Post autor: typek99 »

aha,a teraz Cię zdziwię troche.Mój junior 03 ma aż 3 sprężyny w jednej ladze.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Zrób zdjęcie rozebranego i poukładanego mniej więcej żeby było widać co gdzie jest. Nie jestem wróżką a ten sprzęt jest tak stary że ludzie dziwne rzeczy już z nim robili.
typek99
Posty: 344
Rejestracja: 07.11.2011 21:48:42
Lokalizacja: ZST
Kontakt:

Re: [amortyzator] jak rozebrać/złożyć ...

Post autor: typek99 »

Dnia 14.08 robiłem serwis z kolegą ,który rozbierał i składał cały amortyzator bo on już wie o co chodzi a że ja nigdy tego nie robiłem to lepiej by on to zrobił :D Zrobiłem jedynie zdjęcie sprężyn ze zdziwienia że są tam aż po 3 :lol:
Załączniki
r6hJbw502bf5209544f.jpg
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Te krótkie to negatywne. Długie są pozytywne(i najbardziej interesujące) i są po dwie na lagę.
typek99
Posty: 344
Rejestracja: 07.11.2011 21:48:42
Lokalizacja: ZST
Kontakt:

Post autor: typek99 »

A sprężyny pozytywne koloru żółtego to miękkie,a czarne twarde?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Tego ci już nie powiem bo nigdy mnie to nie interesowało.
typek99
Posty: 344
Rejestracja: 07.11.2011 21:48:42
Lokalizacja: ZST
Kontakt:

Post autor: typek99 »

szkoda że nie wiesz,ale i tak dzięki za pomoc
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości