Zumbi F44 2009 + tuleje offsetowe.

jeżykBDG
Posty: 378
Rejestracja: 03.02.2008 14:34:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Zumbi F44 2009 + tuleje offsetowe.

Post autor: jeżykBDG »

Ma ktoś/widział ktoś takie zestawienie? Nie będzie nic obcierało przy dobiciu? Chciałbym troche geometrie poprawić, ale nie jestem pewien czy wszystko będzie grało tak jak trzeba.

SIEMA MELON!
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Poluzuj sprężynę tak żeby damper siadł te kilka mm i będziesz miał odpowiedź co do geometrii. Co do obcierania to wątpię, żeby wszystko było zrobione tak na styk, że lekkie przesunięcie dampera w czymś tam przeszkodzi.
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

wyjmij sprezyne, zamknij zawieszenie i zobacz ile masz zapasu. duzej filozofii chyba nie ma, hmm?
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

możesz to sam obczaić .
chyba już wszyscy rozumieją o co chodzi z tulejami offsetowymi ?
można uzyskać przesunięcie o 2/3 mm na oczku,w zależności od grubości śruby mocującej.
wystarczy przyjrzeć się swojej ramie (mocowaniom dampera) i samemu damperowi.
jest wiele konfiguracji-gdy offset nie zadziała. bo na przykład jest zbyt mało miejsca miedzy mocowaniem ramy a oczkiem dampera . i w pewnym momencie ugięcia tuleja ocierać/opierać będzie się na damperze lub ramie/mostach
przeważnie jest tak,że na jednym z oczek praktycznie zawsze można ją zainstalować(spełnia zadanie) a na 2 w kilkunastu procentach się nie da.

nie chce mi się robić rysunków- ale zasada jest tak prostacka,że jeżeli ktoś patrząc na swoją ramę nie potrafi sobie tego wyobrazić?
to jak sobie radzi z napompowaniem koła???
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

dodam tylko że problemy najczęściej mogą wystąpić w oczkach po stronie zbiorniczka, w szczególności w powietrznych
jeżykBDG
Posty: 378
Rejestracja: 03.02.2008 14:34:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: jeżykBDG »

Wszystkie czynności o których pisaliście wykonałem przed założeniem tematu, jednak dalej nie jestem pewny, bo margines jest naprawde mały. Myślałem że już ktoś ma F44 na tulejach offsetowych i wtedy by się wyjaśniło na 100%. Nie róbcie ze mnie idioty.

SIEMA MELON!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości