Tlumienie Rebound- Domain 302
Tlumienie Rebound- Domain 302
nie slyszalem wczesniej o tlumieniu rebound.. a takie jest podane na stronie producenta... dobre to? ;pp nie wiem czy bede mial kase na Domaina 318.. moze sie wypowie jakis posiadac 302 i powie jak to pracuje ;]
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
jest sobie takie czerwone pokrętło, dwa piktogramy królik i żółwklexuh pisze:nie slyszalem wczesniej o tlumieniu rebound

tłumienie w RockShoxach nazywa się Motion Control, natomiast słowo REBOUND oznacza "odbicie" czyli powrót - jak zwał tak zwał , nie ma to nic wspólnego z systemem tłumienia, a external rebound adjust to nic innego jak zewnętrzna regulacja (tłumienia) powrotu.
... eh, nie ma to jak znać podstawy angielskiego
... eh, nie ma to jak znać podstawy angielskiego
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
ale w linku powyzej podales specyfikacje do domaina 318, slowo damping rzeczywiscie znaczy tlumienie, ale w polaczeniu ze slowem adjust (czyli tam gdzie znalazles slowo "rebound") zmienia to sens i oznacza "regulacje tlumienia", czyli w tym miejscu sa wypisane regulacje jaki posiada ten amorek
edit: walnolem sie, i oni zapewne tez, bo okreslenie systemu tlumienia mianem odbicia niewiele wyjasnia
edit: walnolem sie, i oni zapewne tez, bo okreslenie systemu tlumienia mianem odbicia niewiele wyjasnia
prosze.. specyfikacja domaina 302
Travel 115-160mm,160mm or 180mm
Travel Adjust U-Turn, N/A
Weight* 2880g (6.35 lbs), 2789g (6.15 lbs)
Spring Coil U-Turn, Coil
Spring Adjust Change spring,Internal preload
Damping Rebound
Damping Adjust External Rebound
Lowers Magnesium, Maxle 360 20mm axle, post disc mount
Crown Forged, hollow AL 66 TV, anodized aluminum
Steerer Tube 4130 steel 1 1/8
Upper Tubes 35mm, 4130 taper wall steel, chrome
Standard Colors Black, White, Diffusion Black, Punish-Mint (AM)
Options Aluminum 1 1/8, 1.5
Suggested Rear Shox Vivid
Max. Recommended Rotor Size 210mm
Notes *Weight based on a 265mm steerer with Maxle 360
Travel 115-160mm,160mm or 180mm
Travel Adjust U-Turn, N/A
Weight* 2880g (6.35 lbs), 2789g (6.15 lbs)
Spring Coil U-Turn, Coil
Spring Adjust Change spring,Internal preload
Damping Rebound
Damping Adjust External Rebound
Lowers Magnesium, Maxle 360 20mm axle, post disc mount
Crown Forged, hollow AL 66 TV, anodized aluminum
Steerer Tube 4130 steel 1 1/8
Upper Tubes 35mm, 4130 taper wall steel, chrome
Standard Colors Black, White, Diffusion Black, Punish-Mint (AM)
Options Aluminum 1 1/8, 1.5
Suggested Rear Shox Vivid
Max. Recommended Rotor Size 210mm
Notes *Weight based on a 265mm steerer with Maxle 360
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość