Serwis Drop off triple
Serwis Drop off triple
Mam zamiar przeserwisować mojego drop offa triple. Nigdzie nie mogę znaleźć jak go rozebrać. Niby tak samo jak juniora ale tu jest powietrze i tłumiki inaczej się wyciąga. Jak go rozebrać?
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
1. Spuszczasz powietrze z obu komór .
2. Odkręcasz prawy korek górny wyciągasz sprężyne (chyba że masz w lewej) , zlewasz olej . poruszaj amortyzatorem żeby szybciej zleciał . Jak olej zleci lekko zakręć korek .
3. Odkrecasz lewy i zlewasz olej .
4. Od dołu odkręcasz regulacje jak masz , jeżeli nie to poprostu nasadką 13' odkręcasz śruby z dwóch stron , możliwe że będzie Ci się kręcił tłumik w środku to wkładasz coś aby go zablokować tylko tak żeby go nie uszkodzić .
5. Jeżeli masz już wykręcone górne korki i dolne śruby to rozciągasz dziada (rozłaczasz dolne lagi z górnymi )
6. Musisz mieć sczypce segera żeby wyciągnąć tłumiki bo na końcu górnych lag czyli w sumie na dole masz taki o ring który trzyma tłumiki .
7.Składasz tak jak rozkręcałeś .
2. Odkręcasz prawy korek górny wyciągasz sprężyne (chyba że masz w lewej) , zlewasz olej . poruszaj amortyzatorem żeby szybciej zleciał . Jak olej zleci lekko zakręć korek .
3. Odkrecasz lewy i zlewasz olej .
4. Od dołu odkręcasz regulacje jak masz , jeżeli nie to poprostu nasadką 13' odkręcasz śruby z dwóch stron , możliwe że będzie Ci się kręcił tłumik w środku to wkładasz coś aby go zablokować tylko tak żeby go nie uszkodzić .
5. Jeżeli masz już wykręcone górne korki i dolne śruby to rozciągasz dziada (rozłaczasz dolne lagi z górnymi )
6. Musisz mieć sczypce segera żeby wyciągnąć tłumiki bo na końcu górnych lag czyli w sumie na dole masz taki o ring który trzyma tłumiki .
7.Składasz tak jak rozkręcałeś .
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 14.11.2011 22:37:14
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 04.05.2012 13:03:24
- Kontakt:
Jak odkręcisz korek i zajrzysz do lagi (latarka będzie potrzebna) to zobaczysz że tłumik ma nacięcie, tak jak śruba na płaski śrubokręt. Jak już je zobaczysz to będziesz miał wyobrażenie jakie ma wymiary. Wtedy idziesz do sklepu budowlanego kupujesz kawałek płaskownika lub czegoś podobnego za grosze i nim można wtedy przytrzymać tłumik. Równie dobrze sprawdza się przecinak o ile jest odpowiednio długi a zarazem cienki żeby wszedł w lagę, może też być wiertło do betonu 12 lub 14 mm już nie pamiętam tylko musi być długie żebyś sięgnął tłumika. Podsumowując szukaj płaskiej blaszki którą będziesz mógł się posłużyć jak śrubokrętem.
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość