co sadzicie o tym??
co sadzicie o tym??
chce sobie zlozyc nowy rower. podaje konfiguracje i napiszcie co zmienic:
rama nsx suburban
obrecze double wide (przod i tyl)
piasty roller dh qr 20 (przod), coaster (tyl)
opony nokian nbx 2,5
kiera bad mama
mostek super moto
pedaly jakies nsx chyba te najtansze
korba black box
napinacz pmsocho
suport jakis do 300zl
kaseta sram 5.0
przerzutka tyl sora
hamulec przod hope 6 tloczkow
hamulec tyl hope 1 tloczkowy
stery nie wiem jakie
amor jr. T qr 20
moze cos pominalem, ale to jakies malo znaczace czesci. cena w przyblizeniu 6500zl w tej sumie chce sie zmiascic. i nie prponujcie fulli bo nie chce. to ma byc sztywniak do fr katowania. za odp z gory thx
rama nsx suburban
obrecze double wide (przod i tyl)
piasty roller dh qr 20 (przod), coaster (tyl)
opony nokian nbx 2,5
kiera bad mama
mostek super moto
pedaly jakies nsx chyba te najtansze
korba black box
napinacz pmsocho
suport jakis do 300zl
kaseta sram 5.0
przerzutka tyl sora
hamulec przod hope 6 tloczkow
hamulec tyl hope 1 tloczkowy
stery nie wiem jakie
amor jr. T qr 20
moze cos pominalem, ale to jakies malo znaczace czesci. cena w przyblizeniu 6500zl w tej sumie chce sie zmiascic. i nie prponujcie fulli bo nie chce. to ma byc sztywniak do fr katowania. za odp z gory thx
Nie bierz korby black boxa, ze wzgledu na to ze jest to firma o ktorkim stazu i nie wiadomo jak sie bedzie spisywac, ze swojej strony polecam Ci korbe truvativa model hussefelt trials za 360zł jest drozsza ale napewno duzo lepsza i sprawdzona przez zawodowców ...
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=643549
ee a po co trials?! niech kupi jedno zembata dh!! do napinacza!! ludzie, czy wy myslicie... suport giga pipe dh za 200... jak kase masz wez nowe leg eatersy, fajnie wygladaja :P
kira pure, mostek od ixa :P
stery fsa the pig. moze inny hampel na tyl bo to jedno tloczkowy do dupy brzmi :P
ja jestem za grimeckami sys 8, lubie je
kira pure, mostek od ixa :P
stery fsa the pig. moze inny hampel na tyl bo to jedno tloczkowy do dupy brzmi :P
ja jestem za grimeckami sys 8, lubie je
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
na pedałach nie oszczędzaj weź naprawdę porządne platformy np. NSX LEG EATERS terror mocne, duże
suport spokojnie do 200 zł porządny dorwiesz, chociażby truvativ gigapipe dh
bądź jakiegoś fsa na maszynach. różnicę przeznacz na korbę. hussefelt dh jest ok, ale myślę ze jak chcesz to ostro katować to coś mocniesjzego np holzfeller za jakies 500 zł
wnioskuje ze jesli chcesz sztwyniaka do FR to nie mieszkasz w górach więc po co takie hamulce?? taniej wyjdzie jak kupisz dwa hayesy HFX9 HD a chyba wiekszej siły hamowania nie potrzebujesz...
sam jeżdżę na sztwyniaku robionym pod FR (pitbull+slider) :) tyle że mam 150 mm skoku z przodu i mówię Ci, bardzo fajnie się jeździ. a czy suburban to taka freeridowa ramka do ktorej nalezaloby wsadzac amortzator 170 mm... nie wiem. ja bym nie brał .zresztą w streecie z takim amorkiem chyba jezdzic nie zamierzasz to po co Ci rama cr-mo? może a-gang, pibull, dm ds2.0 pomysl
suport spokojnie do 200 zł porządny dorwiesz, chociażby truvativ gigapipe dh
bądź jakiegoś fsa na maszynach. różnicę przeznacz na korbę. hussefelt dh jest ok, ale myślę ze jak chcesz to ostro katować to coś mocniesjzego np holzfeller za jakies 500 zł
wnioskuje ze jesli chcesz sztwyniaka do FR to nie mieszkasz w górach więc po co takie hamulce?? taniej wyjdzie jak kupisz dwa hayesy HFX9 HD a chyba wiekszej siły hamowania nie potrzebujesz...
sam jeżdżę na sztwyniaku robionym pod FR (pitbull+slider) :) tyle że mam 150 mm skoku z przodu i mówię Ci, bardzo fajnie się jeździ. a czy suburban to taka freeridowa ramka do ktorej nalezaloby wsadzac amortzator 170 mm... nie wiem. ja bym nie brał .zresztą w streecie z takim amorkiem chyba jezdzic nie zamierzasz to po co Ci rama cr-mo? może a-gang, pibull, dm ds2.0 pomysl
matura to bzdura :)
dzieki wszystkim za odp
chyba mnie przekonaliscie co do pedalow, wezme mocniejsze, suport tez wydaje mi sie ok (gigapipe dh) no moze rzeczywiscie wezme lepsze korby. co do hamulcow to z przodu chce miec cos dobrego czego nie bede zalowal ze kupilem, z tylu nie musi byc nic konkretnego, najchetniej bym wzial v-ki ale do porzadnych obreczy to sie nie da. tylnego hamulca praktycznie nie uzywam. dla mnie on jest tylko do stabilizacji toru jazdy na zjazdach. pewnie jak zauwazyliscie duzo czesci jest NSX, pomyslalem zejezeli tak bedzie to moze uda mi sie jakies konkretniejsze znizki wywalczyc. ogolnie rower ma byc wytrzymaly do katowania duzo dropow skacze poaumetrowych ( 7 - 8m jak narazie) i hardtail downhill tez mi nie jest obcy :). tanie rzczy sa dla bogatych ludzi, bo tam co chwile trzeba cos naprawiac i w sumie wychodzi duzo drozej. chce jakis rower ktorego nie wykoncze w ciagu jednego sezonu. tak jak to zrobilem w tym :|.
chyba mnie przekonaliscie co do pedalow, wezme mocniejsze, suport tez wydaje mi sie ok (gigapipe dh) no moze rzeczywiscie wezme lepsze korby. co do hamulcow to z przodu chce miec cos dobrego czego nie bede zalowal ze kupilem, z tylu nie musi byc nic konkretnego, najchetniej bym wzial v-ki ale do porzadnych obreczy to sie nie da. tylnego hamulca praktycznie nie uzywam. dla mnie on jest tylko do stabilizacji toru jazdy na zjazdach. pewnie jak zauwazyliscie duzo czesci jest NSX, pomyslalem zejezeli tak bedzie to moze uda mi sie jakies konkretniejsze znizki wywalczyc. ogolnie rower ma byc wytrzymaly do katowania duzo dropow skacze poaumetrowych ( 7 - 8m jak narazie) i hardtail downhill tez mi nie jest obcy :). tanie rzczy sa dla bogatych ludzi, bo tam co chwile trzeba cos naprawiac i w sumie wychodzi duzo drozej. chce jakis rower ktorego nie wykoncze w ciagu jednego sezonu. tak jak to zrobilem w tym :|.
co do dropow to do tej pory skakalem na aluminiowej ramce z bomberem (130mm), ale czuje ze to juz powoli sie konczy i szkoda dalej katowac sprzet, lepiej jeszcze jakos sprzedac i miec z tego grosz.
wiem ze w suburbanie nie daja gwarancji, ale w st. legalu obawiam sie "tylu" przejsciowek (na suport, piaste i nie wiem czy cos jeszcze). wydaje mi sie ze wlasnie one moga przy takich przeciazeniach nie wytrzymac
na sam rower nie chce wydawac calej kasy jaka posiadam na ten cel. licze jeszcze jakies 2 tys na nowe ochraniacze (kask, zbroja itd).
wiem ze w suburbanie nie daja gwarancji, ale w st. legalu obawiam sie "tylu" przejsciowek (na suport, piaste i nie wiem czy cos jeszcze). wydaje mi sie ze wlasnie one moga przy takich przeciazeniach nie wytrzymac
na sam rower nie chce wydawac calej kasy jaka posiadam na ten cel. licze jeszcze jakies 2 tys na nowe ochraniacze (kask, zbroja itd).
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15.09.2004 21:10:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Co do double wide'ów to słyszałem że się gną . Tylko fajnie wyglądają bo są szerokie. Przepłacisz i pogniesz :P. Połowa mojego miasta jeździ na DX32 i wszyscy są zadowoleni. Jak ktoś sie za mną nie zgadza niech pisze, może double wide nie jest zły ale gadałem z gościem który je miał i narzekał.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=572248
6500?
rama - moze lepiej streetlegal? jesli na wadze ci nie zalezy. w sumie wytrzymlaszy od suburbana powninien byc i masz gwarke na dwu polke (1000)
junior t, ok jak chcesz. (ile on bo nie chce mi sie sprawdzac dokladnie...)
obrecze do dh moze dx32?? (300)
opony z detkami (250)
hample obie grimecki 8 (800)
piasty niech beda (400)
szprychy dt (100)
kiera mostek ok (200)
strey pigi (100)
husslefelt dh z giga pipe dh i leg eatersami (650)
naped neich zostanie (500 z lancuchem manetka i tiagra zamiast sory)
siodlo jakie zjazdowe, sztyca jakas i wio (200)
to jest 4500 + cena juniora i jak dla mnie sprzet bomba. nie musi byc lekki jako ze nie zawdoniczy a for fun ;)
rama - moze lepiej streetlegal? jesli na wadze ci nie zalezy. w sumie wytrzymlaszy od suburbana powninien byc i masz gwarke na dwu polke (1000)
junior t, ok jak chcesz. (ile on bo nie chce mi sie sprawdzac dokladnie...)
obrecze do dh moze dx32?? (300)
opony z detkami (250)
hample obie grimecki 8 (800)
piasty niech beda (400)
szprychy dt (100)
kiera mostek ok (200)
strey pigi (100)
husslefelt dh z giga pipe dh i leg eatersami (650)
naped neich zostanie (500 z lancuchem manetka i tiagra zamiast sory)
siodlo jakie zjazdowe, sztyca jakas i wio (200)
to jest 4500 + cena juniora i jak dla mnie sprzet bomba. nie musi byc lekki jako ze nie zawdoniczy a for fun ;)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
*hmm, stalowa rama to sadze ze dobry pomysl jesli chodzi o Ht DH, ale na streetlegala daja gwarancje przy dwopolkach.
*Moze na tyl bys bral 24"- przy dropach sie przydaje, zwlasza, ze przy ht tylnia obrecz mocno dostaje po dupie. Na twoim miejscu bralbym spawane Double Tracki- IMHO lepsze i ladniejsze :) Aha, kat glowki zmniejszy sie, i rowerek bedzie reagowal bardziej jak zjazdowka i frontflipy mniej grozne:)
*Piaste na tyl bralbym inna- tu Ci nie doradze.
*Jescze nie wiem jaka opona wchodzi do NS- 24", ale dalbym gazza 2.6 lub 3.0- jak wejdzie :P
*Hample to gutki- iak dla mnie to ideal, poza tym maja grubsza tarcze= mniej problemow z gieciem :)
*korby to jakis truvativ/ RF jak sie szarpniesz
*Moze na tyl bys bral 24"- przy dropach sie przydaje, zwlasza, ze przy ht tylnia obrecz mocno dostaje po dupie. Na twoim miejscu bralbym spawane Double Tracki- IMHO lepsze i ladniejsze :) Aha, kat glowki zmniejszy sie, i rowerek bedzie reagowal bardziej jak zjazdowka i frontflipy mniej grozne:)
*Piaste na tyl bralbym inna- tu Ci nie doradze.
*Jescze nie wiem jaka opona wchodzi do NS- 24", ale dalbym gazza 2.6 lub 3.0- jak wejdzie :P
*Hample to gutki- iak dla mnie to ideal, poza tym maja grubsza tarcze= mniej problemow z gieciem :)
*korby to jakis truvativ/ RF jak sie szarpniesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości