[Cesiu] Dartmoor Hornet 2012 + RS Boxxer RC 2011

Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

[Cesiu] Dartmoor Hornet 2012 + RS Boxxer RC 2011

Post autor: Cesiu »

Nazwy części są linkami do zdjęć na wadze ;)

Rama: Dartmoor Hornet 2012 16’
Widelec:Rock Shox Sector RL DPC 2012 150-120mm :arrow: Rock Shox Boxxer RC CL 2011
Kierownica: FUNN Fatboy 2012 750mm
Mostek:Sunline AllMtn 50mm :arrow: półkomostek Chunked Ti
Gripy: Mortop Gel :arrow: Crankbrothers Cobalt
Barendy:Mortop :arrow: Crankbrothers
Stery: Dartmoor Flash

Siodło:Velo Focus Carbon :arrow: SDG BelAir ST I-beam :arrow:SDG I-Fly I-beam
Sztyca: Smica Pro Ti 31,6mm 400mm :arrow: KORE I-beam 31,6mm 400mm
Zacisk: RMB 34,9mm

Korby: Truvativ Descendant 170mm, 68/73mm
Support: Truvativ GXP 68/73mm
Zębatka: Truvativ Alu 36T
Łańcuch: Shimano HG93
Pedały: Dartmoor Cookie :arrow: Shimano DX PD-M647
Napinacz: Mozartt WoG ISCG OLD
Przerzutki: Shimano SLX GS
Manetki: Shimano SLX

Pancerz przerzutki: Nitro Turbo Plus
Kaseta:Shimano SLX :arrow: Shimano SLX bez 9 zębatki + nakrętka Token

Koło przód:
Obręcz: Alexrims FD26 32h+naklejki Slikgraphics
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: NS Rotary 2012 32h 20mm

Opona: Continental Mountain King Supersonic 2.4
Dętka: Schwalbe Extra Light 1,75-2,35
Opaska: Michelin 18mm

Koło tył:
Obręcz: Alexrims FD26 32h+naklejki Slikgraphics
Szprychy: DT Champion Black
Piasta: Novatec NTD712 32h+ Oś Dartmoor
Opona: Continental X-King 2.4
Dętka: Schwalbe Extra Light 1,75-2,35
Opaska: Michelin 18mm

Hamulec przód, klamka: Shimano SLX BR-M666,
Tarcza: a2z Alu 180mm
Hamulec tył, klamka: Shimano SLX BR-M666,
Tarcza: a2z Alu 180mm

Topcap: a2z S-Cap
Podkładki: Woodman carbon

Waga: 12,16kg :arrow: 12,02kg :arrow: 13,08kg

Śrubki alu:
- regulacja tylnej przerzutki x2
- napinacz x5 (+alu nakrętki)
- topcap x1
- manetka do kierownicy x1
- blat do korby x4

Śrubki Ti:
- tylni zacisk x4 (Nuke Proof + LBS Precision)
- klamki hamulcowe do kierownicy x2 (LBS Precision)
- półkomostek Chunked x7 (LBS Precision)

Plany:
- rama
Załączniki
hornet2.jpg
hornet1.jpg
1.jpg
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

rozumiem, ze na zdjeciach amor na 150? czy na trzecim jest na mniej?
ladna eminencja :)
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

Na trzecim jest 120mm na pozostałych 150mm.
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

Cesiu pisze:Na trzecim jest 120mm na pozostałych 150mm.
no, chyba ze tak ;) tutaj jest identyczna geometria i cos mi nie pasowalo wlasnie:
http://gp1.pinkbike.org/p4pb8594584/p4pb8594584.jpg
dudek182
Posty: 248
Rejestracja: 24.05.2011 17:36:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: dudek182 »

Maszyna spoko, widzę, że myślimy tak samo :D

Gdzie i za ile kupiłeś napinacz?
michal1998
Posty: 76
Rejestracja: 27.04.2012 06:37:35
Kontakt:

Post autor: michal1998 »

Naprawdę ładny rowerek. Ja nie długo też składam rowerek na tej ramce
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

dudek182 pisze:Gdzie i za ile kupiłeś napinacz?
U producenta, kupowałem tylko backplate, bo klatki miałem z poprzedniego mojego mozartt'a.
dudek182 pisze:Maszyna spoko
michal1998 pisze:Naprawdę ładny rowerek
Dzięki!
biadaczq
Posty: 452
Rejestracja: 22.06.2011 14:44:10
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

pw

Post autor: biadaczq »

Cesiu .
BMX National Champion
derbixxx
Posty: 27
Rejestracja: 09.02.2008 14:11:32
Lokalizacja: Nowy Sącz/Warszawa
Kontakt:

Post autor: derbixxx »

Fajny roweras ;-)
Skok w tym amortyzatorze to reguluje się jednostajnie od 120-150 mm czy skokowo 120 i 150 pozycje?
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

Dwie pozycje 120 i 150mm, stąd nazwa Dual Position Coil ;)
derbixxx
Posty: 27
Rejestracja: 09.02.2008 14:11:32
Lokalizacja: Nowy Sącz/Warszawa
Kontakt:

Post autor: derbixxx »

Dwie pozycje 120 i 150mm, stąd nazwa Dual Position Coil
Tak też sobie to przetłumaczyłem, ale wolałem się upewnić. Troszkę ta "skala" na goleniu jednym mnie zmyliła, bo widziałem, że coś jest, ale nie wiem co dokładnie.
W PL spotkałem się tylko z tą wersją i jeszcze AIR, a chyba jest jeszcze U-turn.
To i tak z ciekawości, bo nie planuje zakupu amorka, ale ten Sektor wydaje się fajny ;-)
Powoli zbieram się do zmiany SF 14" na Horneta 16" właśnie, bo jednak bardziej Endurowo jeżdzę niż "lekkie fr" ;-) Troszkę poodgapiam od Ciebie ;P
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

Spory update. Zmieniony amortyzator, mostek, siodło, sztyca, pedały i gripy. W tym momencie jest to już chyba skończony rower na ten sezon. Wiem, że do tej ramy nie powinno się pchać Boxxera, ale mam nadzieję, że wytrzyma spokojne jazdy po lesie. Do póki kolano do końca nie wydobrzeje, nie planuje żadnych harcorowych akcji na rowerze ;) A na sezon 2014 obowiązkowo powrót na fulla. Już tęsknię za moim Flatline'm ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości