Marzocchi 66 planuje zakup

miechooo
Posty: 250
Rejestracja: 08.03.2010 19:15:06
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: miechooo »

Bajkersik pisze:Ja ze swojej strony polecam Vf. Bez awaryjne praca bardzo w porządku jeśli dobrze ustawione i utrzymane..
Swoją drogą jak dobrze wyregulować model VF? Tam jest tylko regulacja tłumienia.
A wracając do tematu w tej cenie szukałbym właśnie modelu RC2X z 2007r.
Bajkersik
Posty: 97
Rejestracja: 26.07.2011 21:59:25
Kontakt:

Post autor: Bajkersik »

Chociażby odpowiednio ustawić naprężenie wstępne i tłumienie.
konrad_czarnowski
Posty: 49
Rejestracja: 14.11.2011 19:46:04
Lokalizacja: Wejherowo (okolice)
Kontakt:

Post autor: konrad_czarnowski »

czytaj priv
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

Maciex09 pisze: Koronkowy"

- o co chodzi z koronkowym amorem ? :shock:
koronkowe moga byc stringi ;)

mialem 66SL z 06r, rame Bitch, stery Dartmoor Moloko i mi haczylo, mialem 66RC3 EVO z 11r., rame Core, stery Dartmoor Charge i tez haczylo, ale minimalnie, mijalo sie zdzierajac lakier..
gozseb
Posty: 82
Rejestracja: 15.11.2011 16:17:20
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: gozseb »

Co powiecie o:

66 RC2X 2007

55 ETA 2008

66 Light Eta 2007

66 sl 2006

66 VF 2007
k1kaka
Posty: 299
Rejestracja: 01.04.2011 22:09:46
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: k1kaka »

gozseb pisze:Co powiecie o:

66 RC2X 2007

55 ETA 2008

66 Light Eta 2007

66 sl 2006

66 VF 2007
Z tych to tylko rc2x ;)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Ja bym wziął SL.

55 ETA ma TST micro. Na emtb widziałem pochlebne opinie o tłumiku ale w gruncie rzeczy to jest pod jazdę góra dół. Blokady i te sprawy.

Z tych wszystkich w kolejności:
66 SL
66 RC2X
66 Light ETA(jeśli to jest po prostu RC2 + ETA)
55 TST micro ETA
66 VF
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

pietryna pisze:Z tych wszystkich w kolejności:
66 SL
66 RC2X
66 Light ETA(jeśli to jest po prostu RC2 + ETA)
55 TST micro ETA
66 VF
Popieram, dokładnie tak samo uważam.
Z gówna bata nie ukręcisz.
ari4
Posty: 811
Rejestracja: 20.07.2007 16:25:32
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ari4 »

pietryna pisze:Z tych wszystkich w kolejności:
66 SL
66 RC2X
66 Light ETA(jeśli to jest po prostu RC2 + ETA)
55 TST micro ETA
66 VF
To jest Twoje zdanie. Nie mów chłopakowi, że SL są najlepsze ;) . SL owszem są dobre ale jako powietrze no i są lekkie. RC2x są też dobre, ale dla zwolenników sprężyn. A nie wiadomo, czy gozseb lubi spring czy air. One zupełnie inaczej chodzą.
gozseb, moja rada:
Najlepiej, żebyś się przejechał na SL i RC2x. Po zwykłej jeździe nawet po małych wybojach poczujesz różnicę. No chyba, że miałeś okazję pojeździć na SL i odpowiada Ci ich praca ;) .
Mi na przykład odpowiada praca sprężynowca i raczej nie przesiadłbym się na powietrze.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość