do usunięcia
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 10.09.2012 18:20:56
- Lokalizacja: Champéry
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Te @Gee, poprawilem Ci czcionkę i wkleiłem fotę. Jezdziles w ogóle na tym już w górach ?? 810mm przy Twoim wzroście jest niedorzeczne. 780 jest optymalne i praktyczne jeśli chodzi o jazdę w lesie. Zobaczysz jak będziesz kaleczył paluchy na naszych trasach.
Ogólnie ładny set wyszedł, ładnie prezentuje sie z Foxem. Ciekawe jak Ci się RX spisują, bo formule kapryśne bywają..
Ogólnie ładny set wyszedł, ładnie prezentuje sie z Foxem. Ciekawe jak Ci się RX spisują, bo formule kapryśne bywają..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 10.09.2012 18:20:56
- Lokalizacja: Champéry
- Kontakt:
Dzięki dziś postaram się zrobić foty ze 2 oczywiście już ze zmienionymi kołami itp.Jeżeli chodzi o RX to podpatrzyłem ze w kilku zjazdówkach zakładają własnie ten model i rocznik a mianowicie :summum 2012 biały itp,to chyba dobre są skoro wkładają je do takich bike narazie jestem zadowolony ale napewno częśći zamienne są drogie za głupi przewód 200zl itd.;Jezeli chodzi o kiere to miałem już 3 ramy zjazdowe:demo 7,glory dh,i kone operator i od początku mam ta kiere to moze dlatego jestem przyzwyczajony.
Kona Factory Team
No to pewnie dlatego wygodnie. Wcale 750-760 nie byloby dla ciebie gorsze, pewnie lepsze. Szerokie kiery prawie zawsze sa lepsze od 710 i mniej ale przeginając też tracisz troche. Ja moją 780mm na 760mm przycinam bo jestem wąski w barkach, wątpie byś był szerszy, a trudniej o wywalenie przez kiere w rodzinnym Champery bedziesz miećGee Atherton pisze:Jezeli chodzi o kiere to miałem już 3 ramy zjazdowe:demo 7,glory dh,i kone operator i od początku mam ta kiere to moze dlatego jestem przyzwyczajony.

-
- Posty: 142
- Rejestracja: 10.09.2012 18:20:56
- Lokalizacja: Champéry
- Kontakt:
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 10.09.2012 18:20:56
- Lokalizacja: Champéry
- Kontakt:
Czyli,nie bardzo rozumiem,a takie mam pytanie odnośnie foxa poradzicie mi coś bo na poprzednim innym temacie nie dowiedziałem się nic, bo mam w foxie niebieski tytan a ta sprężyna nie jest pod wagę 60kg i jedno pytanie czy wystarczy ta sprężyna i psikanie brunoxem deo czy raczej wymienić sprężynę na fiolet,czarną,czy brunox niszczy amor :uszczelki itd:
Kona Factory Team
Jeżeli nie zrozumiałeś
jak ci się jeździ na węższej kierownicy) żebyś nie miał takiej sytuacji
w której skrócisz kierę a potem jednak się okaże, że dla ciebie za wąsko.
Co do brunoxa to nie wiem w jaki sposób preparat czyszcząco/smarujący ma
mieć wpływ na twardość sprężyny/amortyzatora? Jak już to jego praca
będzie bardziej płynna.
Btw. rowerek przyjemny, sam się przez chwilę zastanawiałem nad operatorem
To chodziło o to żeby na początek zmniejszyć rozstaw gripów(wtedy będziesz wiedziałKubaLaPL pisze:Zacznij od przesunięcia chwytów do osi roweru.
jak ci się jeździ na węższej kierownicy) żebyś nie miał takiej sytuacji
w której skrócisz kierę a potem jednak się okaże, że dla ciebie za wąsko.
Co do brunoxa to nie wiem w jaki sposób preparat czyszcząco/smarujący ma
mieć wpływ na twardość sprężyny/amortyzatora? Jak już to jego praca
będzie bardziej płynna.
Btw. rowerek przyjemny, sam się przez chwilę zastanawiałem nad operatorem

http://www.pinkbike.com/u/gajosae/
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Wiedziałem,aby śledzić ten temat ,bo będzie wesoło
Masz ramę o której nie wiesz wiele i do tego amora ... Strach pomyśleć czym nas jeszcze zaskoczysz.

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 142
- Rejestracja: 10.09.2012 18:20:56
- Lokalizacja: Champéry
- Kontakt:
Rower wyszedł ładnie. Mnie się podoba.
Co do tematu to jest on o Twoim rowerze czy jak serwisować foxa i jaką miejscówkę wybrać na wypad w góry?
Co do koloru sprężyny to nie jest powiedziane, że pod Twoją wagę musi być fioletowa i kropka. To powinno zależeć od Ciebie. Jak i gdzie jeździsz. Niektórzy specjalnie utwardzają zawieszenie na zawody żeby urwać te kilka sekund
Co do tematu to jest on o Twoim rowerze czy jak serwisować foxa i jaką miejscówkę wybrać na wypad w góry?
Co do koloru sprężyny to nie jest powiedziane, że pod Twoją wagę musi być fioletowa i kropka. To powinno zależeć od Ciebie. Jak i gdzie jeździsz. Niektórzy specjalnie utwardzają zawieszenie na zawody żeby urwać te kilka sekund

S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
cholera, ja bym dłuższą sztycę wsadził...
to poprawi zachowanie na podjazdach
to poprawi zachowanie na podjazdach

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 10.09.2012 18:20:56
- Lokalizacja: Champéry
- Kontakt:
A po co to jest 350 i nie skracana, jestem zadowolony z niej.luke_ pisze:cholera, ja bym dłuższą sztycę wsadził...
a tak sie teraz zapytam tylko z ciekawośći czy jest jakiś sklep w polsce co załatwi tego bika:
http://www.pinkbike.com/news/First-Look ... -2012.html
http://www.youtube.com/watch?v=Jacmh5u0yrw
czy na tego yt tues trzeba faktycznie czekać 6 miesięcy ,czy jest jakiś sklep co by zamówił taki rower, bo żeby problemu nie było ze a to zapomną itp.
Kona Factory Team
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości