66 rcv

kostrzu
Posty: 151
Rejestracja: 16.12.2011 08:42:18
Kontakt:

66 rcv

Post autor: kostrzu »

Witam posiadam 66rcv z 08 r i są dla mnie zdecydowanie za twarde .I myślałem o operacji wyjęcia spręzyny i na pompowanie powietrzem ,teraz pytam czy taka operacja jest wogóle możliwa ?? Z góry dzięki za odpowiedz .
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Zmień sprężyny :)
Koszt ok 120zł

Nie wystarczy napompować powietrzem ;) praca będzie... NIE BĘDZIE PRACY ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
kostrzu
Posty: 151
Rejestracja: 16.12.2011 08:42:18
Kontakt:

Post autor: kostrzu »

czyli sie da czy nie bo sprężyna jest już zmieniona mi chodzi o wyjęcie wogóle spreżyny
Michu_M
Posty: 156
Rejestracja: 17.05.2011 10:20:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Michu_M »

Marz ma asyste, to nie służy temu żeby wyjąć sprężyny i napompować bo takiego wysokiego ciśnienia to raczej nie wytrzyma, nie mówiąc już o tym ze praca będzie fatalna. Jedyna opcja to wymiana sprężyn.
dh_fr
Posty: 249
Rejestracja: 26.11.2011 23:07:07
Kontakt:

Post autor: dh_fr »

pod jaką wage masz sprężyny i ile ważysz? Może wystarczy rzadszy olej wlać o ile można i będzie dobrze.
kostrzu
Posty: 151
Rejestracja: 16.12.2011 08:42:18
Kontakt:

Post autor: kostrzu »

aha to trudno spręzyna jest pod 60kg a ja ważę 45 kg z tego wiem to to marzo to tyko 7.5w
dh_fr
Posty: 249
Rejestracja: 26.11.2011 23:07:07
Kontakt:

Post autor: dh_fr »

to jest standardowa sprężyna?
kostrzu
Posty: 151
Rejestracja: 16.12.2011 08:42:18
Kontakt:

Post autor: kostrzu »

nie standard jest pod chyba 70
Michu_M
Posty: 156
Rejestracja: 17.05.2011 10:20:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Michu_M »

To jeszcze jedna opcja ;D
Przytyj ;)
dh_fr
Posty: 249
Rejestracja: 26.11.2011 23:07:07
Kontakt:

Post autor: dh_fr »

pytam bo znalazłem czerwoną i piszą że jest znacznie miększa od podstawowej a i jeszcze zapytam czemu w te 66 nie można wlać rzadszego oleju chodzi mi o to co się stanie jak wleje np. 5w :?:
tom6204
Posty: 71
Rejestracja: 19.10.2011 14:11:02
Kontakt:

Post autor: tom6204 »

nic się nie stanie, można wlać 5w będzie mniejsze tłumienie (mniej muliło)
dh_fr
Posty: 249
Rejestracja: 26.11.2011 23:07:07
Kontakt:

Post autor: dh_fr »

czyli szybciej będzie wchodził i wychodził :D i będzie czulszy co pod jego wagą będzie lepiej się sprawowało bo więcej skoku wykorzysta więc teraz wie co zrobić aby jego 66 lepiej się sprawowały . Zawsze sobie może jakiś kamień uwiązać :D
kostrzu
Posty: 151
Rejestracja: 16.12.2011 08:42:18
Kontakt:

Post autor: kostrzu »

bo ja słyszałem ze 5w w marzo rzre bebechy ale tak słyszłem i nie wiem czy jest to prawda
KoLO_o
Posty: 98
Rejestracja: 04.07.2012 17:52:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KoLO_o »

haha, na 100% to nie prawda :D
Michu_M
Posty: 156
Rejestracja: 17.05.2011 10:20:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Michu_M »

na 5w tłumienie bd mieć słabe, nie każdy to lubi. Mi w z1 strzelił tłumik na pół bo tłumienie było slabe, musiało odbic za szybko i bum,
Po zmianie oleju raczej różnicy w czułości nie zauważysz.
Ile masz sagu?
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

też uważam że 5w może urwać tłumik. -nawet przy 10 odkręcone tłumienie powoduje uderzenia przy powrocie.
teoretycznie można lać 5, na zimę -bo i tak trochę zgęstnieje.
i po wymianie sprężyny na bardzo miękką.
damianksiazek9
Posty: 728
Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: damianksiazek9 »

Ja w 888 RCV mam 5w Castrol'a i nic nie stuka i nie puka, powiem nawet że lepiej można dostosować tłumienie i płynniejszy skok jest.
proban
Posty: 187
Rejestracja: 10.12.2012 18:56:49
Kontakt:

Post autor: proban »

Głupoty gadacie ! W 66rcv jest coś takiego jak regulacja powrotu, więc może wlać se nawet olej 2,5w i zwiększyć poziom tłumienia - amor będzie mniej mulił na wejściu, a na wyjściu będzie bardzo podobnie. Jeżeli chodzi o urwanie tłumika - nie ma szans ponieważ sprężyna negatywna w jakimś stopniu też łagodzi to uderzenie.
Olej castrola jest chyba olejem syntetycznym - był temat na forum i wywnioskowałem, że olej syntetyczny daje bardziej masełkową pracę.
damianksiazek9
Posty: 728
Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: damianksiazek9 »

proban pisze:Głupoty gadacie ! W 66rcv jest coś takiego jak regulacja powrotu, więc może wlać se nawet olej 2,5w i zwiększyć poziom tłumienia
Ty głupoty gadasz bo jak wleje 10w to olej będzie wolniej przepływał przez otwory i nawet na ustawieniu na fast będzie mulił. Najlepiej według mnie mineralka Castrola 5w.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości