[proban] Specialized Big Hit + 888 RC
[proban] Specialized Big Hit + 888 RC
Rama: Specialized Big Hit (2008)
Widelec: Marzocchi 888RC 2005
Damper: Fox DHX 4.0 Coil
Kierownica: Funn Fatboy 780mm
Mostek: Sunline zintegrowany
Gripy: Dartmoor race
Stery: Cane Creek maszynowe
Siodło: Dartmoor Jumper
Sztyca: no name
Zacisk: Specialized
Korby: Shimano SLX 170mm
Support: Shimano Deore Hollowtech II
Zębatka: Dartmoor Sting 36T
Łańcuch: Shimano HG50
Pedały: Author APD-F61
Napinacz: Dartmoor Blade
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano HG51 (8 rzędów)
Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Raider 36otw, 26"
Szprychy: DT
Piasta: Novatec QR20/QR9 (w zestawie adapter)
Opona: Maxxis High Roller 26x2,35 42a 1ply
Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Fortress 36otw, 26"
Szprychy: DT
Piasta: Dartmoor Free Force
Opona: Schwalbe Big Betty 26x2,4
Hamulec przód: Hayes Stroker Trail
Hamulec tył: Hayes Stroker Trail
Modyfikacje: zbiornik dampera na dole
Planowane modyfikacje: Tarcza 203 z tyłu, nowe opony
Waga: około 17,5 - 18,5 kg
Widelec: Marzocchi 888RC 2005
Damper: Fox DHX 4.0 Coil
Kierownica: Funn Fatboy 780mm
Mostek: Sunline zintegrowany
Gripy: Dartmoor race
Stery: Cane Creek maszynowe
Siodło: Dartmoor Jumper
Sztyca: no name
Zacisk: Specialized
Korby: Shimano SLX 170mm
Support: Shimano Deore Hollowtech II
Zębatka: Dartmoor Sting 36T
Łańcuch: Shimano HG50
Pedały: Author APD-F61
Napinacz: Dartmoor Blade
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano HG51 (8 rzędów)
Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Raider 36otw, 26"
Szprychy: DT
Piasta: Novatec QR20/QR9 (w zestawie adapter)
Opona: Maxxis High Roller 26x2,35 42a 1ply
Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Fortress 36otw, 26"
Szprychy: DT
Piasta: Dartmoor Free Force
Opona: Schwalbe Big Betty 26x2,4
Hamulec przód: Hayes Stroker Trail
Hamulec tył: Hayes Stroker Trail
Modyfikacje: zbiornik dampera na dole
Planowane modyfikacje: Tarcza 203 z tyłu, nowe opony
Waga: około 17,5 - 18,5 kg
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 03.12.2012 22:36:32
- Kontakt:
Jest u nas kilka 888 (ale nie model RC), mamy kilka boxxerów i foxów 40, manitou, a nawet spinnery. Nie wiem, co Ci tak bardzo przeszkadzają te 888.
Zgodzę się z kolegą FRmaniak ponieważ po zakupie moich 888 otworzyłem go w celu sprawdzenia faktycznego stanu i zauważyłem, że oprócz nowych uszczelek, całkowicie czarnych goleni, płaskich półek i mostka dostałem jeszcze nowe ślizgi.
Poprzedni właściciel naprawdę się wykosztował by utrzymać ten amortyzator w takim stanie.
Zgodzę się z kolegą FRmaniak ponieważ po zakupie moich 888 otworzyłem go w celu sprawdzenia faktycznego stanu i zauważyłem, że oprócz nowych uszczelek, całkowicie czarnych goleni, płaskich półek i mostka dostałem jeszcze nowe ślizgi.
Poprzedni właściciel naprawdę się wykosztował by utrzymać ten amortyzator w takim stanie.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
DisC Będą pieniążki, będzie siodło. Póki co muszę kupić zbroję i opony, żeby się dało jakoś normalnie w górach poszaleć 
AveFreeride Od 2006 roku Specialized montował seryjnie wahacz pod koło 26"
. Wideł miażdży system, a legendy o "starych" marzocchi są prawdą 
Wybiera liście nawet z bardzo mocno skręconym tłumieniem powrotu, a zakres regulacji jest naprawdę bardzo duży. HSCV robią swoje
Regulacja kompresji utwardza ostatnie 5cm skoku, a nie cały amortyzator dzięki czemu skok jest bardzo liniowy, a pod swoją wagę można go dostosować zmieniając położenie podkładki mocującej sprężynę na tłumiku

AveFreeride Od 2006 roku Specialized montował seryjnie wahacz pod koło 26"


Wybiera liście nawet z bardzo mocno skręconym tłumieniem powrotu, a zakres regulacji jest naprawdę bardzo duży. HSCV robią swoje

Regulacja kompresji utwardza ostatnie 5cm skoku, a nie cały amortyzator dzięki czemu skok jest bardzo liniowy, a pod swoją wagę można go dostosować zmieniając położenie podkładki mocującej sprężynę na tłumiku

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości