Boxxer 2011 RC CL 196 mm

Gromciu
Posty: 136
Rejestracja: 18.12.2012 20:34:29
Lokalizacja: Warszawa/Marki
Kontakt:

Post autor: Gromciu »

No dobra, zobaczymy jak kupie podkladki, i wtedy napisze w tym temacie albo do cb na prv co i jak :)
Dzięki za pomoc
Dylski_
Posty: 456
Rejestracja: 22.01.2008 07:51:11
Kontakt:

Post autor: Dylski_ »

Szczerze mówiąc nie spotkalem się z wysuwaniem lagi i innymi takimi zabiegami. Ale tak na zdrowy rozsądek jeżeli zwiększy się jeszcze długość lagi(komory w ladze) czyli zmniejszy się ciśnienie wewnątrz to jakim cudem ma się dalej wysunąć niż jak jest bardziej wciśnięta czyli w środku jest większe ciśnienie?? Jeżeli tak kombinować to ja bym to robił w drugą stronę- obniżając lagę mission control.. Nie wiem czy się myle jeżeli tak to niech ktoś wytłumaczy jak to działa.. A podkladki wklada się żeby zwiększyć naprężenie wstępne czyli dokladnie to co jest prowodem nie dokonca wysuwającego się amortyzatora..
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Ja w juniorze tak miałem że ostatnie 5mm trzeba było go wyciągać, dałem podkładki i jest w porządku

enyoui
Posty: 126
Rejestracja: 27.07.2012 02:27:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: enyoui »

Jeszcze istnieje jedna możliwość.. Za dużo oleju o jakieś parę ml.
Grzybu93
Posty: 74
Rejestracja: 19.07.2010 14:52:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grzybu93 »

enyoui chłopie pomyśl cokolwiek, zanim zaczniesz pisać. Jak masz jedną lagę bardziej wysuniętą od drugiej to wyobraź sobie co się dzieje jak amor dobije. Cała siła przekazywana jest na 1 lagę (tą która jest niżej). A potem płacz i tematy na dhz jaki to boxxer jest ch***wy bo się skrzywił/złamał.
Gromciu nie przejmuj, się te 4mm to normalka w boxxach, tak ma być. Nie mieszaj z lagami, bo popsujesz amortyzator - mają być ustawione równiutko, koniec kropka. Możesz ewentualnie sprawdzić czy nie masz podciśnienia w goleni z tłumikiem (wykręć amortyzator i zobacz czy laga z tłumikiem nie "zasysa się" w dół). Jeśli masz - zdejmij pokrętło od dołu, wykręć śrubę, wybij tłumik, wkręć dłuższą śrubę, podciągnij lagę do góry, skręć oryginalną śrubą, wsadź pokrętło (uważaj, żeby olej się nie wylał).
NorekO
Posty: 228
Rejestracja: 14.02.2011 18:40:30
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorekO »

W takim razie nie wiem czy to jest kwestia niechlujstwa użytkowników czy bóg wie czego innego ale pełno ludzi ma niesymetrycznie ustawione lagi w boxxerach.
Co do problemu kolegi to podstawowym pytaniem jest czy on nie wychodzi do końca czy nie chowa się na właściwą głębokość.
Jeśli nie wychodzi- zapewne zbita sprężyna czyli dajemy podkładeczki jeśli mamy dodatkowe z amortyzatorem, jak nie to wizyta w castoramie/praktikerze tylko zmierz ile mają szerokości te oryginalne.
Jeśli za wcześnie kończy się skok to prawdopodobnie masz odrobine za dużo leju w jednej/obu goleniach dolnych.

Grzybu93 Podciśnienie robi się celowo żeby poprawić początek skoku i zniwelować efekt dodatkowej sprężyny pozytywnej bo boxxer jest dość szczelnym amortyzatorem. Zresztą to jest chyba nawet w manualu napisane.
Grzybu93
Posty: 74
Rejestracja: 19.07.2010 14:52:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grzybu93 »

NorekO ale może mieć za duże podciśnienie zrobione i wtedy amor faktycznie nie wraca do końca. Bardziej to bym obstawiał niż zbitą sprężynę w nowym amorku.
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

Nie chce mi się czytać co i jak ale mój kolega ma podobnie, zostają 4 może 5 milimetrów luzu które wychodzą po mocnym, nagłym poderwaniu za kierownice :)
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

Powiem ci ze nie robi bo ci boxx i tak calego skoku nie wykorzystuje ;)
A jak bardzo przeszkadza to jeszcze twarda sprezyne proponuje.
Gromciu
Posty: 136
Rejestracja: 18.12.2012 20:34:29
Lokalizacja: Warszawa/Marki
Kontakt:

Post autor: Gromciu »

Zastosowalem kilka podkladek a dokladniej 5 ( metalowych z castoramy ) i jest juz tylko okolo 1mm zapadki, bez wysowania prawej lagi, zaraz prawa podniose i zobacze co i jak
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

Olej te pare mm,ile masz wstępnego,to ważniejsze.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość