Że nic nie zmniejszali, puszki nadmiernie progresywne byly tylko OEMowo, dawno temu i w niewielkich ilosciach. Jak zwykle internet wyolbrzymił problem.
Napisane w języku nazistów Jest może wersja po angielsku?:)
Orientuje się ktoś czy do vivida air pasuje pompka rock shoxa od boxxera wc, bo słyszałem że do damperów mają jakąś inną i nie wiem czy muszę kombinować czy moja styknie.
Witam, to już nie będę zakładał nowego topicu. Mam dokładnie taki sam problem, tylko, że planuje Vivid albo CCDB sprężynowe. Ma on trafić do Santa Cruza V10.2. Czy ktoś może coś powiedzieć jak taki zestaw będzie pracował?
Z testu wynika to ze vivid w praktyce lepszy.
Ccdb robi się bardzo progresywny od połowy skoku.
Vivid w średnim tunie jest do końca liniowy,praca praktycznie taka sama jak sprezyna a dzięki hot roadowi nie ma klopotu z nierówno ukladajacymi się molekulami powietrza przy zmianach temperatury.
nukianuki0 pisze:Z testu wynika to ze vivid w praktyce lepszy.Ccdb robi się bardzo progresywny od połowy skoku.Vivid w średnim tunie jest do końca liniowy,praca praktycznie taka sama jak sprezyna a dzięki hot roadowi nie ma klopotu z nierówno ukladajacymi się molekulami powietrza przy zmianach temperatury.
Pytanie dotyczyło chyba wersji sprezynowych :
Abezi pisze:e planuje Vivid albo CCDB sprężynowe
PS . Jak poznac roczniki ccdb sprezynowe ? Tab aby nie trafic na te wadliwe/przetłumione?