Siema.
Może ktoś przybliżyć mi dane tego amorka?
Mogę wyrwać za 900zł, 1.1/8 sterówka, stan igła, kilka rysek na górnych goleniach.
rocznik 2007 - italy
Marzocchi 66 rc2ata
jak są ryski to już nie jest "stan igła"MalakDH pisze:stan igła, kilka rysek na górnych goleniach.
rc2 to nazwa tłumika, a wersje ze sprężyną powietrzną nazywały się sl1/2.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 95#p962895
tu jest temat który założyłem przed zakupem w/w amorka, zakupu nie żałuję.
NS Surge + 66SL1 ATA
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
praca trochę bardziej toporna niż na sprężynie. - któś kto się przesiada ze zwykłych 66 na ata-nie będzie zachwycony pracą. różnicę czuć/widać nawet pomiędzy rv/rcv a systemem ata.
plusem jest waga-ponad 0,5kg różnicy na korzyść ata.
co do awaryjniości-to nawet bez zerwania sznurków,amorki częśto zapadają się na skoku.tzn chyba puszczają powietrze,bo np ze 170mm po kilku dniach masz 140.
jedni są zadowoleni-a inni nie.
ja nie jestem fanem sprężyn powietrznych-zawsze to było dość tępe w pracy.
plusem jest waga-ponad 0,5kg różnicy na korzyść ata.
co do awaryjniości-to nawet bez zerwania sznurków,amorki częśto zapadają się na skoku.tzn chyba puszczają powietrze,bo np ze 170mm po kilku dniach masz 140.
jedni są zadowoleni-a inni nie.
ja nie jestem fanem sprężyn powietrznych-zawsze to było dość tępe w pracy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość