Mavic deetraks VS Mavic Deemax

Tiaz
Posty: 142
Rejestracja: 17.10.2011 17:25:14
Kontakt:

Mavic deetraks VS Mavic Deemax

Post autor: Tiaz »

Jak myślicie, w które lepiej inwestować?
Jeśli ktoś miał okazje użytkować oba modele, to tym bardziej zachęcam do podzielenia się uwagami :)
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Ferrari vs Audi
Odpowiedz sobie w ktore auto warto inwestowac i potraktuj to jako odpowiedz w temacie ;)
Deemax drozszy, lzejszy, ladniejszy. Wytrzymalosc na podobnym poziomie.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

chyba jesteś użytkownikiem deetraxa -że ********** takie kocopały.
te koła nie mają ze sobą nic wspólnego-poza stajnią
.-żaden wspólny element ich nie łączy.-wszystko jest inne -materiały ,technologia,patenty.
deetrax to najtańszy wypust mavica-stworzony tylko z myślą o upychaniu w tanich ,seryjnych rowerach.
nikt o zdrowych zmysłach , posiadający do wydania 800pln nie właduje się w deetraxy.
droższy, ładniejszy? co za żenada
rafimax
Posty: 483
Rejestracja: 03.01.2009 00:27:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rafimax »

diskordia pisze:chyba jesteś użytkownikiem deetraxa -że ********** takie kocopały.
te koła nie mają ze sobą nic wspólnego-poza stajnią
.-żaden wspólny element ich nie łączy.-wszystko jest inne -materiały ,technologia,patenty.
deetrax to najtańszy wypust mavica-stworzony tylko z myślą o upychaniu w tanich ,seryjnych rowerach.
nikt o zdrowych zmysłach , posiadający do wydania 800pln nie właduje się w deetraxy.
droższy, ładniejszy? co za żenada
Dobra, kolega może nie miał racji, ale ty tylko po nim pojechałeś i nie wniosłeś niczego do tematu więc za przeproszeniem sam pier******.

Z tych dwóch kompletów tylko deemaxy cechuje je super sztywność i wytrzymałość pokroju wgnioty, pęknięcia. Są spawane na łączeniu co daje im w tym miejscu większą wytrzymałość, a często się zdarza że właśnie na łączeniu obręcz kończy swoją karierę. Są sporo lżejsze od deetraxów zbudowane na zupełnie innych komponentach. Do minusów należy ciężka dostępność zamiennych części i łożyska na patencie Mavica które trzeba co jakiś czas regulować. Także nie zastanawiaj się chłopie bierz Deemaxy!
No ride... No Life...
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

diskordia pisze:
chyba jesteś użytkownikiem deetraxa -że ********** takie kocopały.
te koła nie mają ze sobą nic wspólnego-poza stajnią
.-żaden wspólny element ich nie łączy.-wszystko jest inne -materiały ,technologia,patenty.
deetrax to najtańszy wypust mavica-stworzony tylko z myślą o upychaniu w tanich ,seryjnych rowerach.
nikt o zdrowych zmysłach , posiadający do wydania 800pln nie właduje się w deetraxy.
droższy, ładniejszy? co za żenada
BikerJG pisze:Ferrari vs Audi
Odpowiedz sobie w ktore auto warto inwestowac i potraktuj to jako odpowiedz w temacie ;)
Deemax drozszy, lzejszy, ladniejszy. Wytrzymalosc na podobnym poziomie.
A gdzie napisalem tempaku ze to produkt tej samej klasy, to oczywiste ze to zupelnie inne kola. Wytrzymalosc jest na podobnym poziomie o ile deemax nie jest slabszy (Ultimate pogial mi sie w tydzien jazdy) A poza tym Deemax jest ladniejszy i drozszy. Podalem za przyklad marki samochodowe aby ukazac "osiagi i wykonanie"

Forum schodzi na psy przez takich ludzi jak ty.
rafimax
Posty: 483
Rejestracja: 03.01.2009 00:27:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rafimax »

spokojnie mógł sprawdzić twojego linka do Pinka a nie pytać czy miałeś takie he he he ;)
No ride... No Life...
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Najlepsza opcja wg mnie jest zakup piast (Chris King / Industrynine) i poskladanie kol samemu na taniej ale lekkiej obreczy. (zerknij na allegro, ktos sprzedawal nowe kola na Chrisach)
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Obręcz nie pęknie na łączeniu bo trzyma się tylko klinem który jest wewnątrz i trzyma oba końce obręczy. Tak więc nie może pękać coś, co nawet nie jest złączone (zespawane, sklejone czy jak kto to nazywa).

Stary deemax nie miał przypadkiem obręczy 823? a dreetrax 325? Ceny za kompletne koła mavica są z kosmosu patrząc na to co oferują.
rafimax
Posty: 483
Rejestracja: 03.01.2009 00:27:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rafimax »

GgG pisze:Stary deemax nie miał przypadkiem obręczy 823? a dreetrax 325? Ceny za kompletne koła mavica są z kosmosu patrząc na to co oferują.
Tak dokładnie jeżeli chodzi o obręcze to jest tak jak piszesz nowe też są na 823 tylko go wycieniowali.
Komplet na wyprzedaży srebrnych za 1800zł to nie jest dużo jak za te nowe koła moim zdaniem
No ride... No Life...
Tiaz
Posty: 142
Rejestracja: 17.10.2011 17:25:14
Kontakt:

Post autor: Tiaz »

BikerJG tak spytam z czystej ciekawości, bo mówisz, że według Ciebie najlepsza opcja to Chris King + jakieś lekkie obręcze, to dlaczego sam jeździsz na Deemaxach?
Ron2013
Posty: 257
Rejestracja: 14.01.2013 13:33:50
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Ron2013 »

Powiem tak od ponad 6 lat katuje DeeMaxy i to są najodporniejsze koła jakie miałem, nie pękają jak mówią teoretycy - na przednim mam wgniota od 3 lat i jeżdzi, jak trzeba. Używałem Sunów i Funnów i Maxis je bije o klasę - gdyby było ciut lepiej z częściami zamiennymi, nie powiedziałbym złego słowa o produkcie Mavic'a!.
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Tiaz pisze:
BikerJG tak spytam z czystej ciekawości, bo mówisz, że według Ciebie najlepsza opcja to Chris King + jakieś lekkie obręcze, to dlaczego sam jeździsz na Deemaxach?

Sam jezdze na deemax-ach dlatego ze za komplet piast Chris King-a w sklepie trzeba zaplacic z 3000zl, a na rynku wtornym prawie nie wystepuja. Mam nadzieje ze zaspokoilem Twoja "ciekawosc". Aczkolwiek teraz mam komplet deemaxow nie ultimate ze wzgledu na to ze Ulti sie gna strasznie (moze dlatego ze waze sporo)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

BikerJG pisze:Sam jezdze na deemax-ach dlatego ze za komplet piast Chris King-a w sklepie trzeba zaplacic z 3000zl, a na rynku wtornym prawie nie wystepuja. Mam nadzieje ze zaspokoilem Twoja "ciekawosc". Aczkolwiek teraz mam komplet deemaxow nie ultimate ze wzgledu na to ze Ulti sie gna strasznie (moze dlatego ze waze sporo)
Handlujesz sprzętem, a przegapiłeś ze 2 okazje z tego forum na CK ;)

A szczerze to zależy ultimate nad ck zastanawiałbym się. Problem głowny to naprawa jak cos się spieprzy. Ale teraz komplet najlzejszy to Easton. No i nigdy nie rozumiałem ludzi składajacych koła na CK + Championy, które są tanimi szprychami a wcale od np. compów lżejsze nie są. Jak już się bawić w piasty za idiotyczną forse to lepiej szprychy z górnej półki.
No i z piast wolalbym hadleya, CK miało niewiele ale jednak pare wpadek. Hadley mniej. Jest jeszcze profile z 204pkt zaczepienia ale nie przetestowane jeszcze przez nikogo.
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Spaced pisze:Handlujesz sprzętem, a przegapiłeś ze 2 okazje z tego forum na CK ;)
Po 1, nie handluje sprzetem od dawna, po 2 nie kazdy swoje zycie spedza na forach Polskich i zagranicznych "wypatrujac" ogloszen i nowych tematow.

Nie mialem ani CK, ani Hedley-a wiec ciezko mi oceniac, aczkolwiek z Deemaax-a jestem srenio zadowolony - stad wzial bym CK.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Deetraks to nie jest obręcz przeznaczona do niskich ciśnień w DH. Ja bym jej przypisał zastosowanie w lżejszych dyscyplinach. Wgniotki się robią łatwo.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość