Po co 2 step? Awaryjny system, regulacja skoku niepotrzebna.wujekbronek pisze:(chociaz nie wiem jak wasze dzialaja)mysle ze 2-step air bylby odpowiedni, ugnalem, fajnie dzialal.
Nowa jednopółka Totem vs Lyrik Vs 66 Vs 55
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 30.05.2011 13:47:40
- Kontakt:
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 30.05.2011 13:47:40
- Kontakt:
http://rowerowy.com/czesci/amortyzatory ... er_rc_2012
A jak by do tej ramy wsadzić dwupółkę ? O tym nie myślałem... 888 albo tego boxxera... Czy lepiej trzymać się 66 rc3 ?
A jak by do tej ramy wsadzić dwupółkę ? O tym nie myślałem... 888 albo tego boxxera... Czy lepiej trzymać się 66 rc3 ?
Co by nie zakładać nowego tematu - przymierzam się do wymiany moich starych, skatowanych 66 (wreszcie
), ale waham się co kupić.
Amor przede wszystkim do FR - duże hopy, dropy, szybkie zjazdy po trasach i na dziko.
Wybór właściwie ogranicza się do 66 rc3 '10 lub rc3 evo '11.
Warto dopłacać 6 stów do evo? Różnica w pracy wyraźnie odczuwalna?
Nie będę ukrywał, że wolałbym te 600zł przeznaczyć na inne części, ale jeśli evo miałoby być dużo lepsze...

Amor przede wszystkim do FR - duże hopy, dropy, szybkie zjazdy po trasach i na dziko.
Wybór właściwie ogranicza się do 66 rc3 '10 lub rc3 evo '11.
Warto dopłacać 6 stów do evo? Różnica w pracy wyraźnie odczuwalna?
Nie będę ukrywał, że wolałbym te 600zł przeznaczyć na inne części, ale jeśli evo miałoby być dużo lepsze...

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Prędzej główka tapered. I z tyłu 180/200 więc 66 bardziej by mi pasowały.
Różnica w wadze akurat mała no i nie jest to dla mnie zbyt istotne.
Na rc3 '09 jeździłem trochę i w sumie było ok. Na 2010 są te nowe ślizgi które podobno poprawiły pracę.
Co jest jeszcze poprawione w evo? Wiem, że można regulować kompresję shimami ale czy naprawdę robi to dużą różnicę? Chyba, że coś więcej grzebali w tłumikach.
Różnica w wadze akurat mała no i nie jest to dla mnie zbyt istotne.
Na rc3 '09 jeździłem trochę i w sumie było ok. Na 2010 są te nowe ślizgi które podobno poprawiły pracę.
Co jest jeszcze poprawione w evo? Wiem, że można regulować kompresję shimami ale czy naprawdę robi to dużą różnicę? Chyba, że coś więcej grzebali w tłumikach.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Grzebanie przy shimach zmieni pracę na pewno, w to nie wątpię.
Tylko pytanie czy regulacje w zwykłych rc3 nie są w stanie ogarnąć mniej więcej tego samego?
W skrócie: czy dodatkowa możliwość regulacji w evo pozwala dopasować pracę pod siebie "duuuużo" czy tylko "nieco" lepiej?
Tylko pytanie czy regulacje w zwykłych rc3 nie są w stanie ogarnąć mniej więcej tego samego?
W skrócie: czy dodatkowa możliwość regulacji w evo pozwala dopasować pracę pod siebie "duuuużo" czy tylko "nieco" lepiej?

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 18.08.2011 08:06:43
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Widzę, ale stwierdzenie, że tłumiki są "inne" czy "poprawione" wiele mi nie mówiąSpaced pisze:Powtarzam się ale chyba nie widzisz postów

Jak się te zmiany przekładają na pracę i jakość tłumienia?
Czy np. amor lepiej trzyma skok nie nurkując przy hamowaniu, lepiej radzi sobie np. z powtarzającymi się po sobie uderzeniami itp.? Ogólnie pytam o praktykę i odczucia z jazdy

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Z powtarzającymi się po sobie uderzeniami marze z tłumikami r/rc/rc2/rc3 nigdy nie mialy problemów to ssv/vf/rv mialy.miki_ck pisze: lepiej radzi sobie np. z powtarzającymi się po sobie uderzeniami itp.?
Nowy marz mniej nurkuje. Dalej to nie poziom konkurencji typu boxxer 2010 (bo w 2011 niedotłumienie nastapiło dziwne) fox, maniou ale nie masz juz tak, że dajesz LSC na maxa i dalej nurkuje.
No rv to totalna kupa jeśli chodzi o tłumienie serii nierówności...
W sumie od tak pytałem o to drugie, czy może jeszcze coś im się udało poprawić względem starszego rc3, które mi się podoba pod tym względem.
Spoko, że poprawili problem z nurkowaniem, bo to potrafi przeszkadzać...
Czyli wygląda na to, że odczuwalna różnica faktycznie jest i warto odłożyć nieco więcej na amora. Tak, żeby kupić raz a dobrze ,bo przynajmniej 2-3 sezony będę pewnie na nim śmigał
W sumie od tak pytałem o to drugie, czy może jeszcze coś im się udało poprawić względem starszego rc3, które mi się podoba pod tym względem.
Spoko, że poprawili problem z nurkowaniem, bo to potrafi przeszkadzać...
Czyli wygląda na to, że odczuwalna różnica faktycznie jest i warto odłożyć nieco więcej na amora. Tak, żeby kupić raz a dobrze ,bo przynajmniej 2-3 sezony będę pewnie na nim śmigał

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości