[mietek98dh] Dartmoor Hornet 14'' + Marzocchi 66 RCV

mietek98dh
Posty: 6
Rejestracja: 05.01.2013 23:35:13
Kontakt:

[mietek98dh] Dartmoor Hornet 14'' + Marzocchi 66 RCV

Post autor: mietek98dh »

Rama: Leader Fox, Drasgstar (04-05) :arrow: Dartmoor Hornet (2011)
Widelec: Marzocchi, 66 RCV, 2007, 180mm

Kierownica: Dartmoor, Nitro (780mm)
Mostek: Dartmoor, Funky
Gripy: Cloud Perform (niebieskie) :arrow: Cloud (czerwone)
Stery: Cloud Perform :arrow: Dartmoor Flash

Siodło: Selle Italia
Sztyca: Noname :arrow: Accent
Zacisk: Cloud :arrow: Regulowany

Korby: Shimano, Deore m590
Support: Shimano, Hollowtech II :arrow: Accent BB-EX1 PRO
Zębatka: Truvativ, 32T :arrow: Dartmoor Totem 34T
Łańcuch: Connex :arrow: Sram PC-850
Pedały: HT :arrow: HT AN06SS

Napinacz: E13, SRS :arrow: Cloud Twister
Przerzutki: Sram, x7
Manetki: Sram, x-gen
Kaseta: Sram, PG-830 :arrow: Sram PG-850

Koło przód:
Obręcz: Mavic, 32, 26''
Szprychy: Mavic, 32
Piasta: Mavic, Deetraks, 32
Opona: Schwalbe, Space, 26'' x 2.35 :arrow: Panaracer DHPRO 26'' x 2.3
Dętka: Kenda, 2.125-2.35, 26''

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor, Raider, 36, 26''
Szprychy: Noname, 36
Piasta: Dartmoor, Free-Force, 36
Opona: Schwalbe, Big Betty, 26'' x 2.4 :arrow: Panaracer DHPRO 26'' x 2.3
Dętka: Btwin, 1.75-2.1, 26''
Hamulec przód, klamka: Avid, Juicy 5
Hamulec tył, klamka: Avid, Juicy 5
Bike 1.jpg
Bike 2.jpg
Bike 3.jpg
Bike 4.jpg
Bike 5.jpg


Modyfikacje:
W planach:
opony - Maxxis Minion DHF + DHR 2.35 60A MAXPRO
- Maxxis Swampthing 2.5 42a 2-PLY
- Shimano SLX m675 + Shimano xt 203mm,

Waga: 16kg :arrow: aktualnie bliżej nieokreślona

Komentować, doradzać co zmienić !
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

fajne buty ^^
a tak poważnie... bardzo przyjemny Drag! :)

P.S. Wiesz może jaką wysokość mają Raidery?
damianksiazek9
Posty: 728
Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: damianksiazek9 »

mietek98dh pisze:Widelec: Marzocchi, 66 RCV, 2007, 180mm
Napewno nie jest to 2007 rok, na boosterze jak wybite jest 07 to jest to 2008 rok czyli tajwan już.
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Nie kupuj gum 70a, conajmniej 60a musisz mieć.
Ja bym sprzedał korbę i kupił slx. Nie dopłacisz dużo, o ile wgl dopłacisz do tego interesu.
A tak to rower mi się podoba :D

damianksiazek9
Posty: 728
Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: damianksiazek9 »

Co wy macie z tym SLX'em :D przecież to pęka jak nie wiem co ;P
mietek98dh
Posty: 6
Rejestracja: 05.01.2013 23:35:13
Kontakt:

Post autor: mietek98dh »

Co do amorka to jest wybite 07 tak jak mowisz no ale coz ciekawi mnie jaki procent osob ktore mowia ze to ma tragiczna prace bo to tajwan mialo ten amorek mialem doczynienia z 55r z wybitym 08 i tez praca byla mega, co do korby to nw co do niej macie,

Muszel - dzieki buty sie susza czekaja na lepsza pogode co do tej wysokosci to napisze ci jakos za tydz jak wroce z gor,
Frmaniak - gumy to jeszcze nw narazie tak tylko patrze,
Damianksiazek9 - moze i taiwan ale slyszalem ze wlochy to tez takie chiny tylko w europie ja tam patrze na prace i awaryjnosc mialem do wyboru jeszcze jakies domainy ale to juz duro by wolal od rock shoxa bo tansze i nie trzeba serwisiwac a dziala jakos
damianksiazek9
Posty: 728
Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: damianksiazek9 »

Tajwańskie mają wadę produkcyjną głównie w 2008 roku bo stosowano gówniane ślizgi, potem je troszkę poprawili w 2009 na nacinane i widać postępy w pracy nowszych roczników.
Za niedługo sam się przymierzam do kupna czegoś z 2010 roku, może 888 RC3 WC. Twój jak ma wybite 07 to na 100% jest to 2008 rok tak jak moje 888 RCV które tak samo ma 07 na boosterze :).
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Po pierwsze primo jest nagonka na slx bo widać pare zdjęć pękniętych, ale nikt nie mówi o tym że jeździ ich w ch*j i te kilka zdjęć pękniętych to może 0,5% tych co jeżdżą.
Po drugie primo kilku dużych znajomych też ma slxy i jakoś dają rade.
A po trzecie deorke można sprzedać i za te same pieniądze kupić slxa więc czemu nie? ;)

Śpiący
Posty: 363
Rejestracja: 24.02.2010 22:07:26
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Śpiący »

Jak tam się jeździ na takim sprzęcie? Osoba mająca 185cm wzrostu dałaby radę na 14 cali dragu?
:*
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

FRmaniak pisze:Po pierwsze primo jest nagonka na slx bo widać pare zdjęć pękniętych, ale nikt nie mówi o tym że jeździ ich w ch*j i te kilka zdjęć pękniętych to może 0,5% tych co jeżdżą.Po drugie primo kilku dużych znajomych też ma slxy i jakoś dają rade.A po trzecie deorke można sprzedać i za te same pieniądze kupić slxa więc czemu nie?
dokładnie. Ludzie po 100kg jeżdża i działa. Poza tym stare modele miały otwory i bolce od wewnątrz ramion i to właśnie tam najwięcej SLXów padało, nowe tego nie mają i są poprawione.
juraski
Posty: 1639
Rejestracja: 05.07.2006 21:44:23
Kontakt:

Post autor: juraski »

Śpiący pisze:Jak tam się jeździ na takim sprzęcie? Osoba mająca 185cm wzrostu dałaby radę na 14 cali dragu?
dałaby rade na pewno i inni będą Cię zapewniać że nawet wygodnie, mam ok 180cm i miałem 16" później 14" i wróciłem do 16", jest troszkę dłuższa podczas krótkich dojazdów nie uderzasz kolanami w kierownice, możesz mieć krótszy mostek, ale to kwestia upodobań ridera wg. mnie wygodniej by Ci było na 16"
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości