co Ty kur** pierd***** za głupoty. To oryginalny wymiar Foxa. Ja taką kupiłem na necie 12.29x3.53 i założyłem i od długiego czasu spokój. Bardzo ważny jest stan tulei ślizgowej, bo jak jest wytarta to każda uszczelka będzie puszczać!pietryna pisze:Nie będzie działać na 100%.
[damper] Fox DHX 5 Coil cieknie
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
http://allegro.pl/tulejka-tulejki-slizg ... 93163.html
Tak z innej paki. Z tego co widzę tuleja ślizgowa tłoczyska to jest po prostu to cudo. Myślicie że będzie to współpracować czy niechętnie?
Tak z innej paki. Z tego co widzę tuleja ślizgowa tłoczyska to jest po prostu to cudo. Myślicie że będzie to współpracować czy niechętnie?
będzie. Za uszczelką jest ta sama tuleja co w oczkach damperapietryna pisze:http://allegro.pl/tulejka-tulejki-slizg ... 93163.htmlTak z innej paki. Z tego co widzę tuleja ślizgowa tłoczyska to jest po prostu to cudo. Myślicie że będzie to współpracować czy niechętnie?
Nie jestem pewien,czy to ten sam wymiar,skoro rozmiar uszczelki to 12.27x3,53mm ( tzn... oringu ). Mój dziad nie przestaje lać. Po serwisie w Goodbike za który dałem 200zł dalej leje. Generalnie nie polecam.
PANOWIE!
Mam mega problem. Robię dhx-a kolegi tak jak swojego i mega zonk. W momencie,gdy zalewa się damper i zakręca się główny tłok ciągnąc go do góry,damper nie chce wyjść. Zapada się w tym punkcie i nie rusza dalej. Dodam,że olej w stronę, w którą chowa się tłok przepływa, druga strona martwa. Pomoże mi ktoś? To bardzo ważne,rower musi być gotowy na góry do jutra...
PANOWIE!
Mam mega problem. Robię dhx-a kolegi tak jak swojego i mega zonk. W momencie,gdy zalewa się damper i zakręca się główny tłok ciągnąc go do góry,damper nie chce wyjść. Zapada się w tym punkcie i nie rusza dalej. Dodam,że olej w stronę, w którą chowa się tłok przepływa, druga strona martwa. Pomoże mi ktoś? To bardzo ważne,rower musi być gotowy na góry do jutra...
Ride 4 Fun ! Biatch !
-
- Posty: 786
- Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
- Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
- Kontakt:
Spotkal sie ktos z tym ze w mrozie - ok -2 damper po przejechaniu kilku km gubi tlumienie na poczatku skoku ?( ok 1 cm ) Damper zaczyna stukac przy poczatku ugiecia zawiech i praktycznie nie tlumi w ogole, natomiast jak postoi w domu w cieplym tlumienie wraca w calym zakresie i jak by sprawy nie bylo.
Hmm. czyzby mialo to jakies znaczenie ze damper nabity jest powietrzem a nie azotem ? Niby azot nie reaguje na temperature jak powietrze ktore zmienia swoja objetosc. Na zdrowy rozsadek winne powinno byc powietrze ktore sie kurczy na mrozie.( nie wiem czy mam nabity damper-kupilem rame z drugiej reki )
Zastanawiam sie jeszcze,czy drobne wycieki oleju z tloka spowodowaly takie oto zapowietrzenie na `mrozie` ..
Hmm. czyzby mialo to jakies znaczenie ze damper nabity jest powietrzem a nie azotem ? Niby azot nie reaguje na temperature jak powietrze ktore zmienia swoja objetosc. Na zdrowy rozsadek winne powinno byc powietrze ktore sie kurczy na mrozie.( nie wiem czy mam nabity damper-kupilem rame z drugiej reki )
Zastanawiam sie jeszcze,czy drobne wycieki oleju z tloka spowodowaly takie oto zapowietrzenie na `mrozie` ..
-
- Posty: 786
- Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
- Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
- Kontakt:
Dziwi mnie tylko to ze w cieplym dziala jak by nigcy nic sie nie dzialo. Na mrozie jedynie stuka przy poczatku. Damper to zamknieta konstrukcja, wiec jak widac mroz tu dziala z zewnatrz. tylko pytanie na co ? Olej , czy ewentualnie na minimalna ilosc powietrza ktore przedostalo sie do srodka wraz z ubytkiem oleju ?!
W temperaturze plusowej nic kompletnie sie nie dzieje poza wylgotnym tlokiem..Praca bez zarzutu.
W temperaturze plusowej nic kompletnie sie nie dzieje poza wylgotnym tlokiem..Praca bez zarzutu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości