[M_B] Giant Faith + MZ 66 RC2X + RS Vivid 5.1

M_B
Posty: 48
Rejestracja: 10.08.2006 21:56:58
Kontakt:

[M_B] Giant Faith + MZ 66 RC2X + RS Vivid 5.1

Post autor: M_B »

Rama: Giant Faith 2005 RAW, rozmiar L
Widelec: Marzocchi Drop Off 2005, 170mm :arrow: Marzocchi 888 VF2 2006, 200mm :arrow: Marzocchi 66 RC2X 2007, 180mm
Damper: Progressive Suspension 5th Element, 222x70mm, sprężyna 350 lbs, shimmod :arrow: Rock Shox Vivid 5.1 Tune B, sprężyna 350 lbs :arrow: sprężyna 450, Tune A

Kierownica: Truvativ Holzfeller 760mm :arrow: Dartmoor Nitro 780mm
Mostek: Truvativ Hussefelt :arrow: Funn MZX2 :arrow: OctaneOne Chemical Pro
Gripy: WTB Moto X :arrow: ODI Rogue
Barendy: WTB :arrow: ODI
Stery: FSA Pig DH Pro

Siodło: San Marco Blaze :arrow: Ritchey WCS
Sztyca: Easton ea30 :arrow: Truvativ Holzfeller
Zacisk: BBB

Korby: Truvativ Hussefelt
Support: Truvativ Giga Pipe DH
Zębatka: Truvativ DH 38t :arrow: Weeze Steel 37t
Łańcuch: Shimano Ultegra :arrow: SRAM PC-971
Pedały: Wellgo :arrow: Echo Urban :arrow: HT EVO AE03

Napinacz: Dartmoor Tracko :arrow: Mozartt Storm
Przerzutka: SRAM x7 SS :arrow: SRAM x7 SS :arrow: Shimano Sora
Manetki: SRAM x7 :arrow: SRAM x9
Kaseta: Shimano SLX :arrow: Shimano Tiagra

Koło przód:
Obręcz: Alexrims Supra BH, 36H, 26"
Szprychy: DT Champion
Piasta: Formula DH 20mm, 36H
Opona: Maxxis Minion DH F 2,5 42A 2-ply
Dętka: Maxxis Welterweight

Koło tył:
Obręcz: Alexrims Supra BH, 36H, 26"
Szprychy: DT Champion
Piasta: Formula DH 150mm, 36H
Opona: Maxxis Minion DH F 2,5 42A 2-ply
Dętka: Maxxis Welterweight :arrow: Kenda

Hamulec przód:
Klamka: Avid Juicy 5
Zacisk: Avid Juicy 5
Tarcza: Hayes 203mm :arrow: Shimano Deore XT SM-RT76
Hamulec tył:
Klamka: Avid Juicy 5
Zacisk: Avid Juicy 5
Tarcza: Hayes 203mm :arrow: Shimano Deore XT SM-RT76

Modyfikacje:
- obrócone linki w zawieszeniu
- tuleje offset


Plany:
do wymiany w kolejności:
przerzutka Zee :arrow: hamulce na SLX/XT/Zee :arrow: nowe koło tylne :arrow: korby :arrow: oś tylna na alu

Waga: 19,51kg :arrow: ??

HA: 63,1*
WB: 1180mm
BBH: 355mm

Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

slicznie to wyglada, jeszcze jakby tego drop offa zmienic na 888 lub 66. sam mialem 3 lata temu faitha, mega rama.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

jak mi 5th chodzi? moja muli :/
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
dzemi15
Posty: 366
Rejestracja: 10.08.2010 13:23:10
Lokalizacja: Dukla
Kontakt:

Post autor: dzemi15 »

Bardzo spodobała mi się nawiercona zębatka.
[S]Kask 661 strike r.M http://tnij.com/RwJFU
BH+fox van r +box race 08 http://tnij.com/nOdoF
Joniu 03
Posty: 155
Rejestracja: 04.04.2009 18:25:09
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: Joniu 03 »

Dobry trekingowy rower ... A ten kąt 69 stopni to już w ogóle marzenie . Bardzo fajnie chodzący paździerz idealny na dojazdy :D
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

wierciłeś przednią zębatke ?? wyglada kozak .............. zębatka i rower ;)

M_B
Posty: 48
Rejestracja: 10.08.2006 21:56:58
Kontakt:

Post autor: M_B »

dzięki Joniu :D

Tak, zębatka wiercona. Dla wyglądu ma sens jak komuś pasuje dla wagi już zdecydowanie nie bo ~6 gram nie jest warte zachodu.

diesel2117 zalej go olejem 2.5W wtedy nawet z platformą działa całkiem nieźle, po usunięciu jej i wstawieniu shimów zalewasz olejem 5W i cieszysz się dużo czulszym zawieszeniem.
M_B
Posty: 48
Rejestracja: 10.08.2006 21:56:58
Kontakt:

Post autor: M_B »

Trochę zmian :D
kemi66
Posty: 441
Rejestracja: 17.09.2011 15:12:10
Lokalizacja: Krasnystaw
Kontakt:

Post autor: kemi66 »

Rower po prostu miazga dla mnie tylko jeszcze jakieś czerwone akcenty a ta rama w raw wygląda super udanych jazd w 2013 bo na takiej maszynce to się pewnie płynie po trasie.
M_B
Posty: 48
Rejestracja: 10.08.2006 21:56:58
Kontakt:

Post autor: M_B »

Nowy amortyzator, pedały, mostek, sprężyna. Foto wieczorem.
sokol3miasto
Posty: 237
Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
Kontakt:

Post autor: sokol3miasto »

ah jak mi to mojego przypomina ;) tez planuje drop offa na 66 zmienic ale kąty dostana w pupe troche ;)
Impus
Posty: 673
Rejestracja: 24.01.2008 14:32:27
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Impus »

Czemu dostaną? Przecież Faith z założenia był robiony pod 66/888
sokol3miasto
Posty: 237
Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
Kontakt:

Post autor: sokol3miasto »

jeżeli sie nie myle to miejsce rozpoczecia sterowki w 66 jest nizej niz w 888. jezeli sie myle to poprawcie
Impus
Posty: 673
Rejestracja: 24.01.2008 14:32:27
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Impus »

Jeżeli chodzi Co o wysokość od osi do korony (czyli ten parametr, który opisuje efektywną wysokość amortyzatora i to jak wpłynie na geometrię) to jest różnie i zależy to między innymi od rocznika i skoku poszczególnych modeli. Tu masz tabelki z wymiarami http://www.marzocchi.com/Template/listF ... Folder=229
M_B
Posty: 48
Rejestracja: 10.08.2006 21:56:58
Kontakt:

Post autor: M_B »

Drop offa od dłuższego czasu nie mam, ale z tego co pamiętam faktycznie dało się go wyciągnąć na półkach tak by był wyższy niż 66, niemniej jednak to dalej jest różnica maksymalnie kilku milimetrów.
Swoje 888 miałem wyciągnięte maksymalnie, na kołach 26" grało całkiem nieźle, ale już z tylnym 24", obróconymi linkami i damperem w sagu nie szło by na tym jeździć.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość