Dorado Pro vs. Dorado Expert 2013

Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Dorado Pro vs. Dorado Expert 2013

Post autor: Faerie »

Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Faerie »

Przyszedł expert, różnica jest taka, że PRO-USA, EXPERT- Taiwan
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Faerie pisze:Przyszedł expert, różnica jest taka, że PRO-USA, EXPERT- Taiwan
Niestety ale to nie prawda.

Oba są z tajwanu. Dorado CARBON było z US, miało tone problemów i za 100g mniej niz pro płaciłes 1000$ wiecej.

Róznica miedzy PRO a Expertem to inne alu z jakiego są wykonane. W praktyce expert jest troche cięższy
Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Faerie »

Na filmiku widać naklejki na lagach, ta z experta jest nieczytelna
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Pewnie jest assembled albo designed in USA, nie robione.
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Faerie pisze:ta z experta jest nieczytelna
to zdecydowanie wpływa na jazdę dyskwalifikując expert'a. ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

jasiek_krk pisze:to zdecydowanie wpływa na jazdę dyskwalifikując expert'a.
Weźmie rutinoscorbin i po problemie ;)
Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Faerie »

myślę, że taiwan i tak ma dużo silniejszą kadrę inżynierską niż Polska, raczej tego się nie obawiam ;)
Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Faerie »

Takie pytanko, na dolnej półce, w mocowaniu, jest podkładka, tylko że po skręceniu jest ona lużna, a śruby obawiam się bardziej dokręcić nie posiadając klucza dynamometrycznego, boję się że jak ściągnę mocniej sruby to zerwę gwint(znam typa co 50cm kluczem suport dokręcał). Nowy amortyzator jeszcze nie jeżdzony, może to tak wyglądać? Irytuje mnie to, bo podkładki dzwonią...
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Wywal je, u mnie z jednej strony dało radę to zacisnąć z drugiej latało. Skręcałem cały zapocony, bo sądziłem, że skoro producent to wsadził to trzeba ścisnąć, poobrabiałem śruby i takie tam na szczęscie się opamiętałem i skręciłem to jak człowiek, bez przesady i wszystko elegancko się trzyma.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości