Olej do Boxxer 2011 RC CL
Olej do Boxxer 2011 RC CL
Witam, jaki polecacie olej do Boxxera 2011 RC CL?
Prosze o szybką odp.
CHodzi mi o olej na spręzyne do lewej lagi
Przykładowe oleje :
http://allegro.pl/olej-do-zawieszenia-b ... 88023.html
http://allegro.pl/motul-fork-oil-expert ... 73847.html
http://allegro.pl/castrol-fork-oil-15w- ... 04590.html
http://allegro.pl/eni-agip-fork-15w-1l- ... 04765.html
Wybralibyście któregoś z tych? Nadają sie?
Prosze o szybką odp.
CHodzi mi o olej na spręzyne do lewej lagi
Przykładowe oleje :
http://allegro.pl/olej-do-zawieszenia-b ... 88023.html
http://allegro.pl/motul-fork-oil-expert ... 73847.html
http://allegro.pl/castrol-fork-oil-15w- ... 04590.html
http://allegro.pl/eni-agip-fork-15w-1l- ... 04765.html
Wybralibyście któregoś z tych? Nadają sie?
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Ja od siebie polecę Castrol'a, dobry syntetyczny olej, Motul też jest całkiem dobry chociaż nie używałem go w zawieszeniach rowerowych, ale w motocyklowych był dobry.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
Wszystkie są półsyntetyczne, słyszałem już opinie że na półsyntetykach widelce rs`a nie są tak płynne. To raz, a dwa to opłaca się kupować cały litr dla 50ml? Na dobrą sprawę można na dół wlać taki sam jak do tłumika. Ja polecam syntetyczne, rs lubi się z motulem , liqui moly i silkolene. Na allegro jest pół litra liqui moly syntetycznego w granicach 45zł razem z przesyłką. A najelpiej byłby się przejść do jakiegoś serwisu z motorami, może nawet za free pozwolą wziąć zawrotną ilość 40-50ml.
kleux Cytuję za instrukcją RS'a Use a grease brush and apply a generous amount of grease to the entire length of the coil spring. Install the coil spring, with the smaller diameter end first, into the upper tube.
Wymieniałem ostatnio sprężynę w nowym R2C2 i wyraźnie było widać smar na zwojach i gesty olej Red Rum. Olej powinien być jak najgęstszy aby nie spływał na spód lagi. Zwoje muszą być nasmarowane od góry do dołu, aby nie rysowały lagi. Jeśli nalejemy zbyt rzadki olej to spłynie on na spód a sprężyna pozostanie sucha.
Sprężyna wygląda jak poniżej więc smar nie do konca się rozpuszcza tak jak piszesz.
Wymieniałem ostatnio sprężynę w nowym R2C2 i wyraźnie było widać smar na zwojach i gesty olej Red Rum. Olej powinien być jak najgęstszy aby nie spływał na spód lagi. Zwoje muszą być nasmarowane od góry do dołu, aby nie rysowały lagi. Jeśli nalejemy zbyt rzadki olej to spłynie on na spód a sprężyna pozostanie sucha.
Sprężyna wygląda jak poniżej więc smar nie do konca się rozpuszcza tak jak piszesz.

-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Ja gdybym miał RS'a to zalał bym tą goleń tak aby olej dosięgał uszczelki przy całkowitym wbitym amorku tak jak to jest w marzocchi :P według mnie najlepszy patent bo ślizgi cały czas są smarowane.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
Dokładnie, timon92 kiedyś pisał że chciał poprawić smarowanie i nalał 10-15ml więcej niż w manualu i tym samym ograniczając skok o ~30mm o ile dobrze pamiętam. Leje się tyle ile podaje manual ewentualnie można bez spręzyny zobaczyć czy +5ml nie ograniczy skoku i wtedy można lać te 5ml więcej. I na sprężynę normalnie daje się trochę smaru, niekoniecznie z olejem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości