[ravfr] Ghost DH 9000 2013 , Fox 40 RC .
[ravfr] Ghost DH 9000 2013 , Fox 40 RC .
Rama: Ghost DH 9000 2013
Widelec:Fox 40 RC 2007
Damper: Fox RC2, 267mm
Kierownica: Funn Fatboy
Mostek: Funn Strippa
Gripy: Ghost
Stery: Dartmoor Exile
Siodło: Ghost
Sztyca: Ritchey Comp
Zacisk: Ghost
Korby: Shimano Deore 170 mm
Support: Shimano Deore
Zębatka: Truvativ stal 38 T
Łańcuch:KMC
Pedały: Shimano 530
Napinacz: E13 srs+
Przerzutki: Sram X0
Manetki: Sram X7
Kaseta: Shimano 11-25
Koło przód:
Obręcz: DT e540
Szprychy: DT Champion 2.0
Piasta: Dartmoor
Opona: Minion FR , Wet , Schwalbe
Dętka: Geax
Koło tył:
Obręcz: DT e540
Szprychy:DT Champion 1,8
Piasta: Sram X9 , 142 mm
Opona: Minion , Wet , Schwalbe
Dętka: Geax
Hamulec przód, klamka: Avid Elixir 3 , zacisk Code
Hamulec tył, klamka: Avid Elixir 3
Waga: 17,8 kg (na 2ply) .
Widelec:Fox 40 RC 2007
Damper: Fox RC2, 267mm
Kierownica: Funn Fatboy
Mostek: Funn Strippa
Gripy: Ghost
Stery: Dartmoor Exile
Siodło: Ghost
Sztyca: Ritchey Comp
Zacisk: Ghost
Korby: Shimano Deore 170 mm
Support: Shimano Deore
Zębatka: Truvativ stal 38 T
Łańcuch:KMC
Pedały: Shimano 530
Napinacz: E13 srs+
Przerzutki: Sram X0
Manetki: Sram X7
Kaseta: Shimano 11-25
Koło przód:
Obręcz: DT e540
Szprychy: DT Champion 2.0
Piasta: Dartmoor
Opona: Minion FR , Wet , Schwalbe
Dętka: Geax
Koło tył:
Obręcz: DT e540
Szprychy:DT Champion 1,8
Piasta: Sram X9 , 142 mm
Opona: Minion , Wet , Schwalbe
Dętka: Geax
Hamulec przód, klamka: Avid Elixir 3 , zacisk Code
Hamulec tył, klamka: Avid Elixir 3
Waga: 17,8 kg (na 2ply) .
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Z racji wykonywanego zawodu mam dostęp do cen hurtowych ,praktycznie wszystkich liczących się marek. Zatem dlaczego nie : Session ? Bo wszyscy na tym jeżdżą(i padają wahacze,jednocep). Demo ? Bo wszyscy na tym jeżdżą( a do tego nie podoba mi się). Summum?Bo wszyscy na tym jeżdżą ( i to właściwie jedyny zarzut). Operator?(jednocepnopainnogame pisze:Tak z ciekawości - dlaczego Ghost ?

Mało kto oglądnie się za dziesiątym Demo czy Sessionem, za Ghostem każdy , ave lans

Do tego fajnie jeździ a ewentualna obsługa reklamacyjna jest na wysokim poziomie, łącznie z crash replacement.
Rozwiń myśl, bo póki co wieje bidą - intelektualną.nukianuki0 pisze:ramka fajna ale reszta trochę bida
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 19.02.2010 20:23:55
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ravfr ciekawe kryteria, choć na moje jest dużo więcej ciekawych ramek, których w kraju nie widać i fajnie pracują 

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Wiesz, gdybym sam nie miał prostego jednozawiasa to mógłbyś mnie nękać
Każdy ma jakieś tam swoje kryteria - ja zwracałem największą uwagę na geo i skok, przy okazji licząc na jakąś wyprzedaż. Kolega ravfr pisał, że ma dostęp do prawie wszystkich liczących się marek i to po dobrych cenach, więc wybór miał naprawdę spory 


https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

Jak na DH? Nie do końca rozumiem to sformułowanie, te szpeja nie ograniczają potencjału zjazdowego ramy ani jeźdźca, do tego są stosunkowo lekkie i niedrogie.Korean_Boy pisze:srenio niskiej półki jak na dh..
Wróciłem z 9 na 8 , stąd taka manetka i kaseta a nie inna , pedały są lżejsze i wytrzymalsze od DX , korba wytrzymuje trzeci sezon , jest cięższa od XT 50 g, połowę tańsza. Wyrosłem z trzepania się do części, i zestaw ten jest bardziej praktyczny niż efektowny, ale też nie wciskajcie Panowie kitu, że jak nie ma full X0 to jest bida.
Jeździłem na : http://www.bikekatalog.pl/2011//rowery/ ... orthshore/ czyli bliźniaczym rowerze dwa sezony. "Przerobiłem" wcześniej 6 ram FR-DH i póki co ten wypada najlepiej. Zawieszenie jest płynne, nie dobija, nie buja czyli ok.maciek000111999 pisze:mozesz cos powiedziec o pracy czy jeszcze nie testowana ?
Rama 2013 jest bardziej "płaska" o 1 st i lżejsza o 0,5 kg od rocznika 2011.
TrueSpaced pisze:prostu mów, ze ci się Ghost podoba i jest oryginalny i tyle.

Jednakże jestem święcie przekonany, że gdyby nie patent na Horsta,
produkowano by tylko 4zawiasy i "virtuale".
nopainnogame Ziom , nikogo nie zamierzam nękać

zastanawiałem się tez ta ramką, pewnych rzeczy nie znalazłem w necie, na jakiej wysokości wyszedł Ci BB i przekrok? dobrze widzę że tam jest 10,5" damper?
horst+niskie przełożenie+10,5" damper+rolka to chyba stawia słowo "wybiera teren" w innej galaktyce....jak testy z jazdy? nie głuptaczysz się że jedziesz po asfalcie w lesie?
...fajny set.
A do młodych którzy muszą mieć x.0 wszędzie to zaczekajmy aż zaczną kupować części za swoje zarobione pieniądze, potem rozwalać przerzutkę za 400 zł na pierwszym wyjeździe, dobrze ustawione x.7 działa tak samo jak x.0 - gdyby nie naklejki czy carbon nigdy nie zobaczylibyście różnicy w pracy.
horst+niskie przełożenie+10,5" damper+rolka to chyba stawia słowo "wybiera teren" w innej galaktyce....jak testy z jazdy? nie głuptaczysz się że jedziesz po asfalcie w lesie?

A do młodych którzy muszą mieć x.0 wszędzie to zaczekajmy aż zaczną kupować części za swoje zarobione pieniądze, potem rozwalać przerzutkę za 400 zł na pierwszym wyjeździe, dobrze ustawione x.7 działa tak samo jak x.0 - gdyby nie naklejki czy carbon nigdy nie zobaczylibyście różnicy w pracy.
Do tego dodaj jeszcze wsteczny ruch koła i brak wpływu napędu na pracęhorst+niskie przełożenie+10,5" damper+rolka to chyba stawia słowo "wybiera teren" w innej galaktyce....jak testy z jazdy? nie głuptaczysz się że jedziesz po asfalcie w lesie?...fajny set.

Musi jechać gładziuuutko i szybciutko.
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
spokojnie kolego nie napinaj sie, przecież nikt nie wyśmiewa Ciebie za to ze masz slabsze części (bo proszę nie udowadniaj mi, że elixiry 3, sram x4 itd to nie jest wyższa półka). Argument o prkatyczności jest trafny ale tylko do cześci komponentów(korba, kaseta itd gdzie poza masa nie ma róznic wiekszych) ale nie mów mi, że manetka zmienia tak samo dobrze jak x0/x9, heble maja taka sama sile i modulacje jak code albo formula oval a pedały trzymaja tak samo jak np nowe cranki dh...ravfr pisze:Jak na DH? Nie do końca rozumiem to sformułowanie, te szpeja nie ograniczają potencjału zjazdowego ramy ani jeźdźca, do tego są stosunkowo lekkie i niedrogie.
Wróciłem z 9 na 8 , stąd taka manetka i kaseta a nie inna , pedały są lżejsze i wytrzymalsze od DX , korba wytrzymuje trzeci sezon , jest cięższa od XT 50 g, połowę tańsza. Wyrosłem z trzepania się do części, i zestaw ten jest bardziej praktyczny niż efektowny, ale też nie wciskajcie Panowie kitu, że jak nie ma full X0 to jest bida.
Czepiasz się Norbert ....Spaced pisze:Patent horsta nie zabrania Ci przecież robić wirtuala. Jakby to był taki problem to bys miał tone wirtuali, a nie masz. Patenty ludzie obchodzą wirtuali.

350 i w "miejscu jaj" ok. 830.hemi427 pisze:na jakiej wysokości wyszedł Ci BB i przekrok?
Tak jak pisałem jeździ fajnie, mając porównanie do pracy Atomika 07 - przepaść .
Nie napinam sięKorean_Boy pisze:spokojnie kolego nie napinaj sie, przecież nikt nie wyśmiewa Ciebie za to ze masz slabsze części (bo proszę nie udowadniaj mi, że elixiry 3, sram x4 itd to nie jest wyższa półka). Argument o prkatyczności jest trafny ale tylko do cześci komponentów(korba, kaseta itd gdzie poza masa nie ma róznic wiekszych) ale nie mów mi, że manetka zmienia tak samo dobrze jak x0/x9, heble maja taka sama sile i modulacje jak code albo formula oval a pedały trzymaja tak samo jak np nowe cranki dh...

X4 nie zmienia jak X0, co jest rzeczą oczywistą, tyle, że tak wyjebany w kosmos sprzęt ma sens dla "typa" pokroju Łukasika, Perina czy Jody.
Przedni hamulec jest mocniejszy od zestawu Code5 i Code starszej generacji, z tyłu Elixir na 200 mm spokojnie daje radę. Pedały CB Malety to awaryjna padaka , 530 są lekkie i tak, jak pisałem mocniejsze niż DX , których "załatwiłem" dwie pary . Rozumiem, że byłbyś w pełni usatysfakcjonowany gdyby zamiast 530 były XTR z tej samej serii, tyle, że "trzymają" dokładanie tak samo jak tańsze modele a różnica w wadze to 80 g.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Jezdze od lat na DX i wiem ze trzymanie jest słabe jak nie jestes wpiety, w xtr trail i 530 jest jeszcze gorzej, jak do DH (bo w koncu taki rower masz) to juz wole moje dx, szczegolnie w mokrych/troche mokrych warunkach - nie lecisz calego zjazdu wpiety przeciez. Co do cranków to napisalem ze chodzi mi o te nowe modele..
Nie wiem gdzie jezdzisz ale 2 ziomków na elixirach (jeden CR, drugi chyba 7) tak narzekalo na slaba moc i grzanie sie hebli na trasach DH ze po sezonie od razu zmienili na hope i code ... i tez mieli tarcze 203/203. No chyba, że ważysz 50kg...
Może mamyy inne podejście do dobory sprzetu, ja patrze pod kątem ścigania się i "overal performance" gdzie lecąc trasę nie mogę sie zastanawiać czy wyhamuje przed zakrętem, zlapie przyczepnosc na pedale albo czy manetka mi zmieni dobrze i szybko .
Nie wiem gdzie jezdzisz ale 2 ziomków na elixirach (jeden CR, drugi chyba 7) tak narzekalo na slaba moc i grzanie sie hebli na trasach DH ze po sezonie od razu zmienili na hope i code ... i tez mieli tarcze 203/203. No chyba, że ważysz 50kg...
Może mamyy inne podejście do dobory sprzetu, ja patrze pod kątem ścigania się i "overal performance" gdzie lecąc trasę nie mogę sie zastanawiać czy wyhamuje przed zakrętem, zlapie przyczepnosc na pedale albo czy manetka mi zmieni dobrze i szybko .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości