ski-team? o co chodzi?
ski-team? o co chodzi?
Hi! Ludzie powiedzcie mi jak to jest z tym ski-teamem, nieraz juz slyszalem opinie ze ciulaja ludzi i wogóle jakies przekrety odstawiaja,moze i jest w tym troche prawdy ostatnio wyslalem do nich maila z pytaniem o ramki, i do dzis zadnej odpowiedzi,a do tej pory jak gdies pisalem to zawsze byla odpowiedz, bo klienta sie przeciez nie olewa! Jezeli ktos mial sytcznosc z ta firma to niech cos napisze, i rozwieje moje watpliwosci...
Ski-Team to niestety firma której zależy tylko na jak największj sprzedaży. Jest to sklep nastawiony na sprzedaż masową, klientowi zachęconemu przecenami i kolorową reklamą w prase. Tam nie ma indywidualnego podejścia do każdego klienta tak jak to ma miejsce w większości innych sklepów. Wiedzą że nie muszą się bawić w odpisywanie na mejle upierdliwym gościom, bo tak czy siak przyjdzie ktoś inny i sprzedadzą tyle sprzętu że wyjdą na swoje.
Kolesie mają na prawdę świetne warunki, mają dużo różnych firm i gdyby tylko chcieli i zmienili swoje podejście do całości to na pewno wyszliby na tym jeszcze lepiej, a przy okazji zyskaliby szacunek bikerów.
Kolesie mają na prawdę świetne warunki, mają dużo różnych firm i gdyby tylko chcieli i zmienili swoje podejście do całości to na pewno wyszliby na tym jeszcze lepiej, a przy okazji zyskaliby szacunek bikerów.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
Jak tak sie zachowuja i takie maja podejscie to wal ich i idz do innego sklepu bo w wawie dobrych sklepow nie brakuje. chyba nie slyszeli stwierdzenia: klient nasz pan. Wiem ze asortyment maja dobry bo maja i kony i gary fishery a nawet kleiny itd. czyli same szanujace sie firmy. Co do odpowiedzi na mejla to moze nie chce im sie odpisywac bo np. maja takich mejli kilkadziesiat na dzien. tu akurat bym to zrozumial.
Generalnie to sproboj jeszcze raz z tym mejlem a potem olej.
O przekretach nic nie slyszalem ale moze ... nie wiem.
Pozdr.
Generalnie to sproboj jeszcze raz z tym mejlem a potem olej.
O przekretach nic nie slyszalem ale moze ... nie wiem.
Pozdr.
o(^_^)o
Ja kupilem u nich rower. I moje podejscie jest takie. Tylko oni sprowadzaja speca, ok, to kupilem u nich. Ale wszystko serwisuje poza ich sklepem (sami traca na tym kase). Jedeyne po co do nich przychodze to hak przerzutki (prostowanie, kupno nowego) i wprzyszlosci (mam nadzieje, ze nie bedzie takiej potrzeby) ew. z rama jak byc os. Tak, ze mozesz kupic u nich i olac ich potem, tzn. ograniczyc kontakty do minimum.
-
- Posty: 1001
- Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
- Lokalizacja: KrK
- Kontakt:
-
- Posty: 753
- Rejestracja: 18.04.2004 23:19:18
- Lokalizacja: nie miasto tylko WOLNA GMINA ursynów
- Kontakt:
Taaa, promocje byly, ale tylko na www. Jak tak maja traktowac klienta to ja dziekuje. Wole sie zaopatrywac w mniejszych sklepach, gdzie zawsze mozna sie dowiedziec o cos, i traktuja Cie jak rownego sobie (czyli rowerzyste) niezaleznie od stanu portfela. Cenie sklepy gdzie nie liczy sie, czy chcesz kupic lancuch za 25 zl czy amorka za 2,5 tysiaka - jestes traktowany na rowni z innymi.
www.mushroomhead.prv.pl
.::GG[4839750]::.
.::GG[4839750]::.
A ja sie wypowiem moze inaczej troszke, bo zamawialem u nich adapter do tarczy do ramki specializeda fsr i oczywiscie nie mieli ale sie nie dziwie bo to sprzet malo poszukiwany i trzeba bylo sciagnac ze stanow a w stanach 50usd kosztowal :( no ale poczekalem z 4 miesiace bo zamawialem jesienia i wreszcie przyszedl i zaplacilem za niego 160zl czyli duzo mniej jak bym sobie sam ze stanow sciagal
i nawet sie interesowali ta moja sprawa i w ogoole ale wyjatek potwierdza regule :)
i nawet sie interesowali ta moja sprawa i w ogoole ale wyjatek potwierdza regule :)
siema
wg mnie ski team to pożądny sklep, czyli: największy w warszawie, baaardzo duży wybór rowerów. a co do obsługi to kolesie są wpożadku. szczególnie taki troszke grubszy facet z serwisu.:] aha no i przy zakupie powyżej 1000 zł dają kartę stałego klienta która daje 5% zniżki na zakupy u nich i 25% zniżki na serwis. Źle mogę powiedzieć tylko o cenach serwisu... jednak gdy ma się tą zniżke to nie jest tak źle :]
wg mnie ski team to pożądny sklep, czyli: największy w warszawie, baaardzo duży wybór rowerów. a co do obsługi to kolesie są wpożadku. szczególnie taki troszke grubszy facet z serwisu.:] aha no i przy zakupie powyżej 1000 zł dają kartę stałego klienta która daje 5% zniżki na zakupy u nich i 25% zniżki na serwis. Źle mogę powiedzieć tylko o cenach serwisu... jednak gdy ma się tą zniżke to nie jest tak źle :]
turururu...
witam
Witam wszystkich rowerzystów!
Jesli macie jakis problem z ski - team - cos w serwisie - ktos byl niemily - czegos Wam potrzeba a nie mozecie uzyskac info - dajcie znac i napewno cos na to poradzimy.
Pracujemy nad tym zeby obsluga i serwis byly na najwyzszym poziomie oraz zeby kazdy byl obslugiwany indywidualnie wg swoich potrzeb - zrozumcie jednak ze czasem moze cos nie zadzialac - wtedy piszcie.
pozdrawiam
Maciek Mizgalski
maciek@skiteam.com.pl
Jesli macie jakis problem z ski - team - cos w serwisie - ktos byl niemily - czegos Wam potrzeba a nie mozecie uzyskac info - dajcie znac i napewno cos na to poradzimy.
Pracujemy nad tym zeby obsluga i serwis byly na najwyzszym poziomie oraz zeby kazdy byl obslugiwany indywidualnie wg swoich potrzeb - zrozumcie jednak ze czasem moze cos nie zadzialac - wtedy piszcie.
pozdrawiam
Maciek Mizgalski
maciek@skiteam.com.pl
ski team to totalna porażka
ich jedyną "zaletą" jest to że mają dobre marki w sprzedaży,
dzwonie w kwietniu czegoś sie dowiedzieć, dzwonie w maju i dowiaduje sie czegos dowiedziec na ten sam temat i totalnie gadka.
a jak ktos chce parę rowerków na sklep zamówić to mówią że na nastepny sezon dopiero mogą sprzedać ;(
oni chyba myślą że każdy weźmie kilkadziesiąt rowerow na sklep i dopiero jest dla nich godnym klientem, tak to wszystkich mają w dupie
ich jedyną "zaletą" jest to że mają dobre marki w sprzedaży,
dzwonie w kwietniu czegoś sie dowiedzieć, dzwonie w maju i dowiaduje sie czegos dowiedziec na ten sam temat i totalnie gadka.
a jak ktos chce parę rowerków na sklep zamówić to mówią że na nastepny sezon dopiero mogą sprzedać ;(
oni chyba myślą że każdy weźmie kilkadziesiąt rowerow na sklep i dopiero jest dla nich godnym klientem, tak to wszystkich mają w dupie
nowy sklep internetowy
www.netbike.pl
dopiero sie budujemy :)
www.netbike.pl
dopiero sie budujemy :)
No to sobie ładną renome sklepik wyribił. Ludzie jeszcze tego nie pojmuja, że czasem warto jest poswiecic troche pracy albo pieniedzy i zrobić coś dla kogoś, zeby znowu ten powiedzial znajomym, że był w taki zajebistym sklepie.
Przdałoby sie zeby jakies inne sklepy zajeły sie dystrybucja tych wszystkich świetnch marek na polski rynyk. Moze napisac miala do Kony, GF,Specializeda?
Przdałoby sie zeby jakies inne sklepy zajeły sie dystrybucja tych wszystkich świetnch marek na polski rynyk. Moze napisac miala do Kony, GF,Specializeda?
HARTKOR FAKKER
a mnie się wydaje że oni są tylko tacy dla "nas" tzn. ludzi którzy kupują rowery po ta aby je katować dirt/street/4x i dh i pewno ski-team wypina sie bo pozniej beda musieli gwarancje uznawac za polamany sprzet uzywane zgodnie z przeznaczeniem i nie beda mogli kitu wsadzic ze byl uzywany niezgodnie z przeznaczeniem
pewno tym co oprawiaja XC to dupsko liza od samego wejscia aby tylko klient byl zadowolony i kupil extra lekka czesc za 800zl ktora jest warta np. 200 ;]
pewno tym co oprawiaja XC to dupsko liza od samego wejscia aby tylko klient byl zadowolony i kupil extra lekka czesc za 800zl ktora jest warta np. 200 ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość