Antidote LifeLine
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
mysle ze wzory matematyczne (ktore niekoniecznie widzisz, bo wykonuje wszystko program) to podstawa zeby opatentowac zawieche, wiec nic w tym dziwnego ani super zaawansowanego, tylko zdaje mi sie ze standardowa proceduradarex pisze:wątpie żebyś ktoś przebił poziom zaawansowania DW-Linka gdzie opatentowane są wzory matematyczne na pewne główne czynniki wpływające na to jak zachowuje się zawieszenie.
Pure Freeride
cena powala, a kiedys ktos mowil ze za zumbi wolaja za duzo (w tym ja) xD
nie bedzie dostepna dla klasy sredniej w polsce..
(ale to nie jest wada, jak ktos mowil, tanie znika, drogie wywiera nieco inne podejscie)
Ale rozmawialem z kims z firmy (fds..) i bardzo podoba mi sie ich podejscie, czlowiek rzeczowy, mily sympatryczny..
Ogolnie wydaje mi sie ze cena bedzie elastyczna, ramy zbiora super opinie i jesli odpowiednio sie zareklamuja, jakis team etc? Bedzie pierwszy taki sukces w pl (mowa o mtb)
nie bedzie dostepna dla klasy sredniej w polsce..

Ale rozmawialem z kims z firmy (fds..) i bardzo podoba mi sie ich podejscie, czlowiek rzeczowy, mily sympatryczny..
Ogolnie wydaje mi sie ze cena bedzie elastyczna, ramy zbiora super opinie i jesli odpowiednio sie zareklamuja, jakis team etc? Bedzie pierwszy taki sukces w pl (mowa o mtb)
ArthurGreen nie bajeruj, ze na nic innego bo pamietam co o Evilu mówiles 
Driver czesto tak ale niektóre patenty sa baaaaaaaaardzo ogolne. Z tego co pamietam VPP obejmował duzo poza ich własne zawieszenie.
Panowie twórcy - rada zeby dać do dirta to wbrew pozorom nie głupi pomysł. Bardzo mala firma jaka jest Rage(Francuska nie z uk wiec lokalne zamiłowania odpadaja
) zalapała sie na recenzje to mysle, ze i wam sie uda, a reklama swietna bo pismo czyta cały swiat.

Driver czesto tak ale niektóre patenty sa baaaaaaaaardzo ogolne. Z tego co pamietam VPP obejmował duzo poza ich własne zawieszenie.
Panowie twórcy - rada zeby dać do dirta to wbrew pozorom nie głupi pomysł. Bardzo mala firma jaka jest Rage(Francuska nie z uk wiec lokalne zamiłowania odpadaja

Nie wiem co masz na myśli, tzn. jaki program, jakie (lub na co) wzory.Driver pisze:mysle ze wzory matematyczne (ktore niekoniecznie widzisz, bo wykonuje wszystko program) to podstawa zeby opatentowac zawieche, wiec nic w tym dziwnego ani super zaawansowanego, tylko zdaje mi sie ze standardowa procedura
Generalnie, to nie jest takie proste. Ale temat nie jest o tym i nie chce go zaśmiecać, jeśli chcesz podyskutować to pisz na PM.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Nie wiem czy pisał to Jurek, czy może Marchewa, ale pozwolę sobie wkleić:
eżeli nie macie nic przeciwko to chciałbym rozwiać wątpliwości w pewnej kwestii. Przy tworzeniu samego conceptu tej ramy, jej ideologi oraz przeznaczeniu stawialiśmy nacisk na wagę, jakość i innowację. Tak jak pisał "Ktoś" - owszem nasz produkt jest jak najbardziej kierowany do ludzi, lecz do specyficznego grona. Jeżeli masz do wydania sumę na średniej jakości ramę za 3000PLN o wadze 4,5 - 5kg z damperem to zdecydowanie nasza rama mija się z Twoim wyborem. Nasze założenie to dh racing. Tutaj liczy się każdy gram. Dlatego komentarze w stylu "chłopakom popier****** się w głowach z tą ceną" nie są do końca adekwatne. Proces produkcji sprzętu na tym poziomie jest nieporównywalnie droższy i bardziej skomplikowany od zwykłego sprzętu. Prosiłbym nie odebrać źle mojej wypowiedzi, bynajmniej nie krytykuje produkcji a'la Taiwan, które są znakomitym wyborem dla wielu osób, którym może nie zależy tak bardzo na wadze sprzętu. Chciałbym za to rozróżnić założenie z jakim firmy produkują swoje produkty. Jedni dążą do jak ilości wyprodukowanego sprzętu - inni do jakości i dopracowania. Z pewnością nie jest to rama "uniwersalna - dla każdego" - po takie produkty rowerowopodobne zapraszam do Macro. Aha, tak, to jest pierwsza wiadomość "z pierwszej ręki"
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za zainteresowanie naszym produktem.
eżeli nie macie nic przeciwko to chciałbym rozwiać wątpliwości w pewnej kwestii. Przy tworzeniu samego conceptu tej ramy, jej ideologi oraz przeznaczeniu stawialiśmy nacisk na wagę, jakość i innowację. Tak jak pisał "Ktoś" - owszem nasz produkt jest jak najbardziej kierowany do ludzi, lecz do specyficznego grona. Jeżeli masz do wydania sumę na średniej jakości ramę za 3000PLN o wadze 4,5 - 5kg z damperem to zdecydowanie nasza rama mija się z Twoim wyborem. Nasze założenie to dh racing. Tutaj liczy się każdy gram. Dlatego komentarze w stylu "chłopakom popier****** się w głowach z tą ceną" nie są do końca adekwatne. Proces produkcji sprzętu na tym poziomie jest nieporównywalnie droższy i bardziej skomplikowany od zwykłego sprzętu. Prosiłbym nie odebrać źle mojej wypowiedzi, bynajmniej nie krytykuje produkcji a'la Taiwan, które są znakomitym wyborem dla wielu osób, którym może nie zależy tak bardzo na wadze sprzętu. Chciałbym za to rozróżnić założenie z jakim firmy produkują swoje produkty. Jedni dążą do jak ilości wyprodukowanego sprzętu - inni do jakości i dopracowania. Z pewnością nie jest to rama "uniwersalna - dla każdego" - po takie produkty rowerowopodobne zapraszam do Macro. Aha, tak, to jest pierwsza wiadomość "z pierwszej ręki"

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Nikt sie chyba 3tys zł nie spodziewał. Mysle, ze narzekaczy bedzie troche bo nawet na cene prodigy za 1800zl narzekaja, ze droga to tutaj juz bankowo bedzie pojekiwanie 
Swoja droga dobrze info z pierwszej reki slyszec. To co mnie zastanawia to co dokładnie rama bedzie miec w sobie poza niska waga bo obecne ramy o topowych wagach nie przekonuja mnie niczym do siebie poza własnie tym aspektem. Przydałoby sie konkretniejsze info o zawieszeniu
Mnie tylko zastanawia to mitologizowanie tajwanu. Małe firmy wysokiej jakosci również korzystaja z podwykonawców na tajwanie i problemów nie ma. Canfield rame do FR z 180/200mm skoku o podobnej wadze na tajwanie własnie produkuje i jeszcze złej recki nie widziałem

Swoja droga dobrze info z pierwszej reki slyszec. To co mnie zastanawia to co dokładnie rama bedzie miec w sobie poza niska waga bo obecne ramy o topowych wagach nie przekonuja mnie niczym do siebie poza własnie tym aspektem. Przydałoby sie konkretniejsze info o zawieszeniu

Mnie tylko zastanawia to mitologizowanie tajwanu. Małe firmy wysokiej jakosci również korzystaja z podwykonawców na tajwanie i problemów nie ma. Canfield rame do FR z 180/200mm skoku o podobnej wadze na tajwanie własnie produkuje i jeszcze złej recki nie widziałem

po prostu trzeba używać mózgu-jakie systemy zawieszenia są dostępne w NOWYCH ramach za 3 tys zł? Niewiele ponad jednozawiasy. Tu jest system skomplikowaniem i dopracowaniem bliższy dw-linkom czy innym rozwiązaniom z topowych światowych racingowych ram, co w połączeniu z tak niską wagą, dopracowaniem projektu, i samym NADZOREM wykonania ( bo przy spawaniu każdej ramy patrzy się na ręce pracownikowi) musi dawać odpowiednią cenę. Teksty w stylu nikt nie da takich pieniędzy za niesprawdzony sprzęt itp- spokojnie, ten kto się zna ten da. Na tej zasadzie można by wnioskować że wogóle cały świat ma produkować tylko kolejne klony akity czy sekimów, bo i tak nikt nic innego nie kupi. Ta ramka to pokaz możliwości technicznych, nie pomysł na zbicie dużej kasy tanim kosztem ( od tego u nas jest dc;p). Jak znam Jurka zawsze chodziło mu o pokazanie potencjału technicznego i projektowego, i tego że nowatorskie i co ważniejsze AUTORSKIE rozwiązania mogą powstawać też u nas, a ich nowatorstwo nie ma się opierać tylko na nazwie ( vide cypox project czy jak tam sie to nazywa;]) A jak już ktoś tak bardzo naciska na ten brak doświadczenia, to powiem że poprzednik , czyli g one, jeżdżony przez niejedną osobę w niejednych warunkach dalej ma się dobrze;)
Spaced bo zeby zamowic u skosnookich trzeba zamowic min.500szt zdaje sie,w kazdym razie trzeba zamowic okreslona ilosc jednakowych ram.a tu bedzie mozliwosc dokonania zmian w geo co mysle ze podniesie atrakcyjnosc-po prostu kazda rama bedzie wykonywana na indywidualne zamowienie.
ponadto rama ktora jest prawie w calosci recznie wykonana przez osobe znajaca sie na spawaniu i rowerach praktycznie gwarantuje pelne dopieszczenie produktu.
tak wiec tu nie chodzi o to ze tam jest bee,tylko o to ze czasem lepiej zrobic samemu
.
ponadto rama ktora jest prawie w calosci recznie wykonana przez osobe znajaca sie na spawaniu i rowerach praktycznie gwarantuje pelne dopieszczenie produktu.
tak wiec tu nie chodzi o to ze tam jest bee,tylko o to ze czasem lepiej zrobic samemu

Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
No i wyjdzie z tego kolejny Karpiel czy Nicolai. Rower na którym jeżdżą nieliczni i oczywiście złego słowa o nim nie powiedzą... bo kto krytykuje swoją własność, na którą wydal 5-6-7-8-9 albo i więcej tysięcy złotych ?? NIKT !!
piotrex - "Powiem tak-to nie bedzie rama pokroju f44 czy v10.To bedzie wyzsza polka."
Tym samym dałeś wyobrażenie o cenie.
Nasuwa się pytanie, jaką ramę kupisz dysponując kwotą dajmy na to 9000 zł ??
Możesz kupić w zasadzie KAŻDĄ ramę dostępną na rynku....czy wybierzesz sprawdzoną konstrukcję na której ścigają się najlepsi w PŚ czy kupisz sobie Nicolai-a tylko dlatego, że jest zajebisty wchuj i wogole??
piotrex - "Powiem tak-to nie bedzie rama pokroju f44 czy v10.To bedzie wyzsza polka."
Tym samym dałeś wyobrażenie o cenie.
Nasuwa się pytanie, jaką ramę kupisz dysponując kwotą dajmy na to 9000 zł ??
Możesz kupić w zasadzie KAŻDĄ ramę dostępną na rynku....czy wybierzesz sprawdzoną konstrukcję na której ścigają się najlepsi w PŚ czy kupisz sobie Nicolai-a tylko dlatego, że jest zajebisty wchuj i wogole??
motomysz dokladnie tak,majac taka ilosc gotowki mozesz kupic kazda rame.i teraz:
oczywiscie poczynilem pewne zalozenia,ktore beda uzasadnialy racje bytu tej ramy.
ktora to konstrukcja wyraza sie w xxxx sztukach jednakowych ram, czy wybierzesz rame w ktorej masz mozliwosc ustalenia wlasnej geometrii,ktorej waga jest ponizej wagi dowolnego konkurenta,ktorej wytrzymalosci i pracy nie mozesz nic zarzucic?"czy wybierzesz sprawdzoną konstrukcję na której ścigają się najlepsi w PŚ "
oczywiscie poczynilem pewne zalozenia,ktore beda uzasadnialy racje bytu tej ramy.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Rama - lekka, ładna i droga - to pewniaki !!
Wytrzymałość na katowanie w dh - mocna niewiadoma !!
jak możesz kupić dowolną sprawdzoną ramę z wysokiej półki i mieć 100% gwary na życie to czy kupisz niszowy produkt w jeszcze większej cenie bez zaplecza bezpieczeństwa ??
Obecnie jest tylko prototyp - jak polata sezon pod różnymi dupciami i nadal będzie cały to będzie spoko, obecnie jest szum marketingowy i kilka zdjęć.
no chyba że rama w stylu - jedne zawody i nowa rama - dla bezpieczeństwa !!
liczę że chłopakom się uda !! ale pewność będzie po sezonie testowym...
Wytrzymałość na katowanie w dh - mocna niewiadoma !!
jak możesz kupić dowolną sprawdzoną ramę z wysokiej półki i mieć 100% gwary na życie to czy kupisz niszowy produkt w jeszcze większej cenie bez zaplecza bezpieczeństwa ??
Obecnie jest tylko prototyp - jak polata sezon pod różnymi dupciami i nadal będzie cały to będzie spoko, obecnie jest szum marketingowy i kilka zdjęć.
no chyba że rama w stylu - jedne zawody i nowa rama - dla bezpieczeństwa !!
liczę że chłopakom się uda !! ale pewność będzie po sezonie testowym...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
motomysz Nie masz racji. Ramy w PŚ to głównie ramy dla ludu: dlatego właśnie mogą sobie pozwolić na sponsoring. Każdy o tym wie. Jeżeli ktoś dysponuję kwotą 9k to szuka właśnie dopracowanego produktu, który może dopasować idealnie pod siebie. Poza tym uważam, że jeżeli chłopaki myślą o sprzedaży to wzięli pod uwagę to, iż bez gwarancji na parę lat ta rama niema racji bytu.
PS: Co wy takiego w tych Nicolai-ach widzicie?
PS: Co wy takiego w tych Nicolai-ach widzicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości