Strona 7 z 39

: 07.03.2009 16:25:55
autor: KaKTuSSS
ArthurGreen myślę, że jeśli wyjdzie konkret i potwierdzi się w testach "normalnych" użytkowników to będzie się wysoko plasowała na liście moich możliwości przy zakupie następnej ramki.

: 07.03.2009 16:29:36
autor: ArthurGreen
KaKTuSSS, u mnie już się plasuje.. Myślałem, że nie zamienię "niedzieli" na nic innego.. Jednak "nigdy nie mów nigdy" ;)

: 07.03.2009 17:04:17
autor: Czlenson
Nie panikujcie tak z cena! Możliwe, ze nie bedzie jakos wybitnie zaporowa. ADHD tez jest swietna rama a kosztuje tylko 3,5k :>

: 07.03.2009 17:23:57
autor: Driver
darex pisze:wątpie żebyś ktoś przebił poziom zaawansowania DW-Linka gdzie opatentowane są wzory matematyczne na pewne główne czynniki wpływające na to jak zachowuje się zawieszenie.
mysle ze wzory matematyczne (ktore niekoniecznie widzisz, bo wykonuje wszystko program) to podstawa zeby opatentowac zawieche, wiec nic w tym dziwnego ani super zaawansowanego, tylko zdaje mi sie ze standardowa procedura

: 07.03.2009 17:35:15
autor: BikerJG
cena powala, a kiedys ktos mowil ze za zumbi wolaja za duzo (w tym ja) xD
nie bedzie dostepna dla klasy sredniej w polsce.. ;) (ale to nie jest wada, jak ktos mowil, tanie znika, drogie wywiera nieco inne podejscie)

Ale rozmawialem z kims z firmy (fds..) i bardzo podoba mi sie ich podejscie, czlowiek rzeczowy, mily sympatryczny..
Ogolnie wydaje mi sie ze cena bedzie elastyczna, ramy zbiora super opinie i jesli odpowiednio sie zareklamuja, jakis team etc? Bedzie pierwszy taki sukces w pl (mowa o mtb)

: 07.03.2009 21:40:02
autor: Spaced
ArthurGreen nie bajeruj, ze na nic innego bo pamietam co o Evilu mówiles ;)

Driver czesto tak ale niektóre patenty sa baaaaaaaaardzo ogolne. Z tego co pamietam VPP obejmował duzo poza ich własne zawieszenie.


Panowie twórcy - rada zeby dać do dirta to wbrew pozorom nie głupi pomysł. Bardzo mala firma jaka jest Rage(Francuska nie z uk wiec lokalne zamiłowania odpadaja ;) ) zalapała sie na recenzje to mysle, ze i wam sie uda, a reklama swietna bo pismo czyta cały swiat.

: 08.03.2009 00:27:17
autor: darex
Driver pisze:mysle ze wzory matematyczne (ktore niekoniecznie widzisz, bo wykonuje wszystko program) to podstawa zeby opatentowac zawieche, wiec nic w tym dziwnego ani super zaawansowanego, tylko zdaje mi sie ze standardowa procedura
Nie wiem co masz na myśli, tzn. jaki program, jakie (lub na co) wzory.

Generalnie, to nie jest takie proste. Ale temat nie jest o tym i nie chce go zaśmiecać, jeśli chcesz podyskutować to pisz na PM.

: 08.03.2009 00:30:16
autor: ArthurGreen
Nie wiem czy pisał to Jurek, czy może Marchewa, ale pozwolę sobie wkleić:

eżeli nie macie nic przeciwko to chciałbym rozwiać wątpliwości w pewnej kwestii. Przy tworzeniu samego conceptu tej ramy, jej ideologi oraz przeznaczeniu stawialiśmy nacisk na wagę, jakość i innowację. Tak jak pisał "Ktoś" - owszem nasz produkt jest jak najbardziej kierowany do ludzi, lecz do specyficznego grona. Jeżeli masz do wydania sumę na średniej jakości ramę za 3000PLN o wadze 4,5 - 5kg z damperem to zdecydowanie nasza rama mija się z Twoim wyborem. Nasze założenie to dh racing. Tutaj liczy się każdy gram. Dlatego komentarze w stylu "chłopakom popier****** się w głowach z tą ceną" nie są do końca adekwatne. Proces produkcji sprzętu na tym poziomie jest nieporównywalnie droższy i bardziej skomplikowany od zwykłego sprzętu. Prosiłbym nie odebrać źle mojej wypowiedzi, bynajmniej nie krytykuje produkcji a'la Taiwan, które są znakomitym wyborem dla wielu osób, którym może nie zależy tak bardzo na wadze sprzętu. Chciałbym za to rozróżnić założenie z jakim firmy produkują swoje produkty. Jedni dążą do jak ilości wyprodukowanego sprzętu - inni do jakości i dopracowania. Z pewnością nie jest to rama "uniwersalna - dla każdego" - po takie produkty rowerowopodobne zapraszam do Macro. Aha, tak, to jest pierwsza wiadomość "z pierwszej ręki" :) Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za zainteresowanie naszym produktem.

: 08.03.2009 00:44:32
autor: Spaced
Nikt sie chyba 3tys zł nie spodziewał. Mysle, ze narzekaczy bedzie troche bo nawet na cene prodigy za 1800zl narzekaja, ze droga to tutaj juz bankowo bedzie pojekiwanie ;)
Swoja droga dobrze info z pierwszej reki slyszec. To co mnie zastanawia to co dokładnie rama bedzie miec w sobie poza niska waga bo obecne ramy o topowych wagach nie przekonuja mnie niczym do siebie poza własnie tym aspektem. Przydałoby sie konkretniejsze info o zawieszeniu ;)

Mnie tylko zastanawia to mitologizowanie tajwanu. Małe firmy wysokiej jakosci również korzystaja z podwykonawców na tajwanie i problemów nie ma. Canfield rame do FR z 180/200mm skoku o podobnej wadze na tajwanie własnie produkuje i jeszcze złej recki nie widziałem ;)

: 08.03.2009 11:23:29
autor: mikael
po prostu trzeba używać mózgu-jakie systemy zawieszenia są dostępne w NOWYCH ramach za 3 tys zł? Niewiele ponad jednozawiasy. Tu jest system skomplikowaniem i dopracowaniem bliższy dw-linkom czy innym rozwiązaniom z topowych światowych racingowych ram, co w połączeniu z tak niską wagą, dopracowaniem projektu, i samym NADZOREM wykonania ( bo przy spawaniu każdej ramy patrzy się na ręce pracownikowi) musi dawać odpowiednią cenę. Teksty w stylu nikt nie da takich pieniędzy za niesprawdzony sprzęt itp- spokojnie, ten kto się zna ten da. Na tej zasadzie można by wnioskować że wogóle cały świat ma produkować tylko kolejne klony akity czy sekimów, bo i tak nikt nic innego nie kupi. Ta ramka to pokaz możliwości technicznych, nie pomysł na zbicie dużej kasy tanim kosztem ( od tego u nas jest dc;p). Jak znam Jurka zawsze chodziło mu o pokazanie potencjału technicznego i projektowego, i tego że nowatorskie i co ważniejsze AUTORSKIE rozwiązania mogą powstawać też u nas, a ich nowatorstwo nie ma się opierać tylko na nazwie ( vide cypox project czy jak tam sie to nazywa;]) A jak już ktoś tak bardzo naciska na ten brak doświadczenia, to powiem że poprzednik , czyli g one, jeżdżony przez niejedną osobę w niejednych warunkach dalej ma się dobrze;)

: 08.03.2009 11:40:47
autor: piotrex
Spaced bo zeby zamowic u skosnookich trzeba zamowic min.500szt zdaje sie,w kazdym razie trzeba zamowic okreslona ilosc jednakowych ram.a tu bedzie mozliwosc dokonania zmian w geo co mysle ze podniesie atrakcyjnosc-po prostu kazda rama bedzie wykonywana na indywidualne zamowienie.

ponadto rama ktora jest prawie w calosci recznie wykonana przez osobe znajaca sie na spawaniu i rowerach praktycznie gwarantuje pelne dopieszczenie produktu.

tak wiec tu nie chodzi o to ze tam jest bee,tylko o to ze czasem lepiej zrobic samemu ;).

: 08.03.2009 12:41:11
autor: motomysz
No i wyjdzie z tego kolejny Karpiel czy Nicolai. Rower na którym jeżdżą nieliczni i oczywiście złego słowa o nim nie powiedzą... bo kto krytykuje swoją własność, na którą wydal 5-6-7-8-9 albo i więcej tysięcy złotych ?? NIKT !!

piotrex - "Powiem tak-to nie bedzie rama pokroju f44 czy v10.To bedzie wyzsza polka."

Tym samym dałeś wyobrażenie o cenie.


Nasuwa się pytanie, jaką ramę kupisz dysponując kwotą dajmy na to 9000 zł ??
Możesz kupić w zasadzie KAŻDĄ ramę dostępną na rynku....czy wybierzesz sprawdzoną konstrukcję na której ścigają się najlepsi w PŚ czy kupisz sobie Nicolai-a tylko dlatego, że jest zajebisty wchuj i wogole??

: 08.03.2009 12:51:07
autor: piotrex
motomysz dokladnie tak,majac taka ilosc gotowki mozesz kupic kazda rame.i teraz:
"czy wybierzesz sprawdzoną konstrukcję na której ścigają się najlepsi w PŚ "
ktora to konstrukcja wyraza sie w xxxx sztukach jednakowych ram, czy wybierzesz rame w ktorej masz mozliwosc ustalenia wlasnej geometrii,ktorej waga jest ponizej wagi dowolnego konkurenta,ktorej wytrzymalosci i pracy nie mozesz nic zarzucic?

oczywiscie poczynilem pewne zalozenia,ktore beda uzasadnialy racje bytu tej ramy.

: 08.03.2009 13:08:32
autor: SeraaX
piotrex pisze:ktorej wytrzymalosci i pracy nie mozesz nic zarzucic
to się dopiero okaże ;)
na razie pozostałbym przy bezpiecznym stwierdzeniu, że rama jest ładna i lekka

: 08.03.2009 13:16:39
autor: SegatiV
SeraaX Oni wydanie Mi się rozmawiają hipotetycznie :P

: 08.03.2009 13:22:00
autor: Schodek
Rama - lekka, ładna i droga - to pewniaki !!
Wytrzymałość na katowanie w dh - mocna niewiadoma !!

jak możesz kupić dowolną sprawdzoną ramę z wysokiej półki i mieć 100% gwary na życie to czy kupisz niszowy produkt w jeszcze większej cenie bez zaplecza bezpieczeństwa ??

Obecnie jest tylko prototyp - jak polata sezon pod różnymi dupciami i nadal będzie cały to będzie spoko, obecnie jest szum marketingowy i kilka zdjęć.

no chyba że rama w stylu - jedne zawody i nowa rama - dla bezpieczeństwa !!

liczę że chłopakom się uda !! ale pewność będzie po sezonie testowym...

: 08.03.2009 13:58:10
autor: SeraaX
SegatiV jak hipotetycznie stwierdzam, że z fotografii wytrzymałości jeszcze nikt nie odczytał

: 08.03.2009 14:30:57
autor: Fils
motomysz Nie masz racji. Ramy w PŚ to głównie ramy dla ludu: dlatego właśnie mogą sobie pozwolić na sponsoring. Każdy o tym wie. Jeżeli ktoś dysponuję kwotą 9k to szuka właśnie dopracowanego produktu, który może dopasować idealnie pod siebie. Poza tym uważam, że jeżeli chłopaki myślą o sprzedaży to wzięli pod uwagę to, iż bez gwarancji na parę lat ta rama niema racji bytu.
PS: Co wy takiego w tych Nicolai-ach widzicie?

: 08.03.2009 15:23:21
autor: mikael
nicolaie czy tam inne balfy też znajdują nabywców więc już nie płaczcie, a jałowość tej dyskusji polega na tym że wymienia argumenty tłum ludzi gdzie 3/4 i tak nigdy nie kupi ramy z tej półki, bo, neutralnie mówiąc, nie potrzebuje jej.