koncept ramy dh- poprawki i szlify

Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

jaki ladny model mostka :D skad sciagales? czy sam modelowales?
Pure Freeride
Hugoo
Posty: 138
Rejestracja: 28.04.2013 06:44:19
Kontakt:

Post autor: Hugoo »

No chyba, że tak :) Nie myślałeś o regulowanym kącie główki?
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Nie gnij górnej rury, z prostą dużo lepiej wygląda
Sam bym ze swojej wyjebał gięcia ale mi się damper wtedy nie zmieści
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

xprot pisze:wspawki nie daje, bo po co :)

mocowanie blizej podsiodlowej? że niby jak mialbym to osiagnac?

http://i1.minus.com/ibfbpRzvgcmTqw.JPG
takie cos ?
Liczyłeś? Nie ma naprężeń na linii górna rura i podsiodłowa?

A mocowanie - przy dobiciach i strzałach bocznych jak nie odwiniesz whipa zniesie to?
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Mocowanie wygląda delikatnie, ale jak liczyłeś to spoko ;P
W sumie wyszło Ci coś na podobieństwo (lekkie) Omena Vigo, więc w **** mi się podoba ;)
Bogumil
Posty: 474
Rejestracja: 25.11.2013 19:08:19
Kontakt:

Post autor: Bogumil »

Spaced najpierw mnie hejtowałeś o to że sie czepiam a teraz czepiasz się o to samo o co ja się czepiałem :P
xprot
Posty: 619
Rejestracja: 16.01.2005 19:36:07
Kontakt:

Post autor: xprot »

narazie nie robie analiz. ale element wydaje mi sie byc w porzadku :)
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Zapytam się tu, bo wypowiadało się pare ogarnietych ludzi: rozważam zrobienie łożyskowania zawiechy na tulejach ślizgowych, jakieś przeciwwskazania?
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

ślizgi są fe. Jest parę ram, typu Rune, i ludzie narzekali. Ja bym nie chciał :P
Auditore
Posty: 192
Rejestracja: 16.08.2012 22:23:59
Kontakt:

Post autor: Auditore »

Sokół, na pewno wtedy czułość na małe nierówności byłaby gorsza, ale generalnie poza tym, to ślizgi mają same plusy nad łożyskami w zawieszeniu.

Po pierwsze bardziej trwałe.

Po drugie ciężej sprawić, żeby złapały luzy.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

Bogumil pisze:Spaced najpierw mnie hejtowałeś o to że sie czepiam a teraz czepiasz się o to samo o co ja się czepiałem :P
Bogumił maja w szkole czytanie ze zrozumieniem? Moze warto uważać na zajeciach.


@Sokół - tak. Banshee wydaje mi sie takie miało i użytkownicy mieli z nimi problemy. Na papierze to fajnie wygladało ale w realu juz nie.
Auditore
Posty: 192
Rejestracja: 16.08.2012 22:23:59
Kontakt:

Post autor: Auditore »

Spaced, wystarczy odrobinę zadbać o ślizgi i są bardziej długotrwałe niż łożyska.
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Właśnie zrobię na ślizgach, zostawię tylko oś wahacza na tocznych, zobaczę co z tego wyjdzie
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

Auditore pisze:Spaced, wystarczy odrobinę zadbać o ślizgi i są bardziej długotrwałe niż łożyska.
Odrobine to piekny eufemizm. Większość ludzi nie dba o sprzęt. Ba sam od kąd mam 40h pracy + prace hobbystyczna po pracy + trening to czasu tyle nie mam. Łatwo sie oczekuje od ludzi regularnego serwisu jak samemu ma sie od nich wiecej czasu.

Banshee od ślizgów odeszło bo 3/4 ich klientów nie była z tego rozwiazania zadowolona.
Łozyska są dobre bo nic nie trzeba z nimi robic, raz na 2 lata wymienisz i jest problem z głowy. Dla typowego ridera jest to lepsze rozwiązanie. Niestety musimy myslec praktycznie, nie ideologicznie i teoretycznie.
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Spaced, ślizgi to nadal są łożyska, mniemam że chodziło Ci o toczne
Ramę robie dla siebie więc mnie nie interesuje to, że niektórym nie chce się serwisować
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

Sokół pisze:Spaced, ślizgi to nadal są łożyska, mniemam że chodziło Ci o toczne
Ramę robie dla siebie więc mnie nie interesuje to, że niektórym nie chce się serwisować
Upraszczam, bo sie przyzwyczailem do angielskiej nomenklatury. Tak o toczne mi chodziło.

Jak dla Siebie to spoko.

A i nie nie chce, nie maja czasu. Uwierz mi tez mozesz do takiego momentu w życiu dojsc ;)
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

Rozumiem, ze slizgi sa bardziej wytrzymale od normalnych tocznych, ale jak sa ciagle smarowane. Jak chcesz im zapewnic smarowanie?
Pure Freeride
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Samosmarne kompozytowe
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

a ogolnie czym sie kierowales dobierajac akurat slizgi? tzn w czym bylyby lepsze od tocznych w ramie rowerowej?
Pure Freeride
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 4 gości