Strona 2 z 3

: 25.01.2005 12:10:25
autor: foghorn
ja mialem dwie ramki z niewymiennym hakiem i w obu nie raz skrzywilem hak. Ja to jade do kupmla do sklepu rowerowego, i on ma takie urzadzenie, wkrecasz w hak i prostujesz go do obreczy kola, wyglada jak dluga pokrzywiona rura z gwinten zagitym na koncu.

Widzialem jak setki razy prostowal tym haki i tylko raz jak pekl. Pytacie czy na zimno czy cieplo, oni to zawsze robia na zimno.Aha i prostowac mozna i alu i cro-mo, kiedys w alu tak wygialem hak ze oprawie zgial sie o 90 stopni :) i luz, kumpel wyprostowal.

ps:z prostowanie haka jest jak z wbijaniem gwozdzia, jeden wbije dwoma uderzeniami prosto, drugi gwozdz skrzwywi i wbije krzywo ,czyli trzeba miec do tego reke!!!

a co do pomyslow z imadlem, czy mlotkiem :))))))))))))) tak to go tym bardziej upierdolisz, jezeli nie chcesz korzystac z uslug serwisu roweroowego, to ja bym znalazl srube o srednicy wkreta w haku , a potem lekkimi ruchami go prostowal, bez zadnego mlotka czy imadla!!!

: 25.01.2005 12:10:26
autor: MLYNoBIKER
A Masz Niewymienny:/ a To Kurde:/ To niewiem:/

: 25.01.2005 12:18:08
autor: Julo_HC
blagam was. ok. to jest na tyle wazne ze zaczne od povczatku

- hak jest stalowy
- rama jest stalowa
- hak NIE JEST WYMIENNY
- hak jest sygiety NA OTWORZE od przerzutki, wiec NIE DA SIE tam nic wkrecic

to chyba wszystko. zanim cos napiszesz, to sprawdz czy mowisz o MOIM HAKU, a nie o hakach ogolnie...

: 25.01.2005 12:25:17
autor: groochas
Generalnie stal podgrzana jest bardziej plastyczna. Przy podgrzaniu palnikiem napewno nie wyjedziesz poza 727 stopni. Co do spadku wytrzymalosci... bylo by ja wyraznie widac na stali hartowanej. Wtedy rozeszly by sie naprezenia, stal byla by mniej twarda ale za to bardziej plastyczna po ochlodzeniu (tzw odpuszczanie stali hartowanej). Raczej watpie zeby wahacz byl z hartowanej stali, gdyz hartowana jest poprostu KRUCHA (martenzyt jest bardzo twardy ale przejebanie kruchy) przez co poprostu latwo by pękał. Wracając do tematu ja poprostu wykręciłbym hak i wyprostowal w imadle... hehehe zartuje :P Prostując na gorąco zmniejszasz ryzyko pękniecia haka, mozliwe ze po takim prostowaniu bedzie bardziej plastyczny, no ale mozna go zahartowac haha... ale ja pierdole, lepiej juz sobie pojde...

: 25.01.2005 16:40:21
autor: bzp
Myślałeś o opcji single speed? :D

: 25.01.2005 16:48:52
autor: xprot
hym ja mysle:

1. sprobuj na imadle przypierdolic raz czy dwa mlotkiem
2. przegwintuj
3. jak sie nei uda to upierdol i za 4zl kup dokrecany pod oske hak

: 25.01.2005 17:22:50
autor: chrosciel
Hmmm na gorąco bedzie łatwiej, ale generalnie jeszcze raz taki sam numer zrobisz i miałes hak... Ja bym prubował delikatnie w imadle, choc palnikiem mozna by troszenke rozgrzewac z daleka, bo w samym imadle moze peknąc...

: 25.01.2005 17:31:49
autor: -Przemooo-
wkrec przerzutke i odegnij ja tak prostowalem haki zawsze ... a teraz nie mam haka nie mam problemu :D

: 25.01.2005 20:17:25
autor: świerku
jak jesteś taki kurwa wygadany to upierdol go flexem i wkręć se w dupe... człowiek się tu stara to jeszcze opierdolą go. Uspokój się Ziooom! Pacyfka 4 You!

: 25.01.2005 23:26:39
autor: Julo_HC
[b]świerku[/b] co ci nie pasuje?? nikt ci nie kaze pisac jak ci sie nie poba to co ja tu uskuteczniam. pisze po 10 raz to samo ze sytuiacja jets taka a taka, a ludzie mi odpowiadaja jak zrobic jak jest zupelnie inaczej. to jest mi zbedne. tego nie hcce

: 26.01.2005 10:45:33
autor: dualboy
wg mnie idz do jakiegoś zakładu ślusarskiego to ci gość dorobi taki hak, jeśli jest wymienny jak nie to nie wiem :/

: 26.01.2005 15:52:19
autor: świerku
noramlnie... ja zrozumiałem pytanie ale chyba ty odpowiedzi nie-e.... skup się: skoro masz wygięty hak przeżutki (ten otworek w który wkręca się przeżutkę tylnią oczywiście) <--- to tak w woli dogadania ;) w niego idealnie można wkręcić pręt śr. 10 mm (idealnie nadaje się do tego właśnie oś piasty) i po wkręceniu jej za pomocą ruchów posówistych w wybranym przez ciebie kierunku w/w hak przeżutki z CR-MO (;P) powinien się poddać... chyba że hak jest tak zgięty że nawet nie da rady tam nic wkręcić... wtedy to niestety ale musisz kombinować inaczej. Pozdrawiam!

: 26.01.2005 16:08:16
autor: alek_fr
[b]świerku[/b] ale on ma qrwa hak zgiety w miejscu otworu (przynajmniej tak zrozumialem) wiec tam nic nie wkreci...

ja czesto w mojej starej ramce(stal) krzywilem hak i zawsze prostowalem francuzem i bylo OK.

: 26.01.2005 16:59:26
autor: Julo_HC
[b]alek_fr[/b] <brawo> tak, masz racje, dobrze mopwisz, idz do baru i nechci piwo dadza, powolaj sie na mnie :] TO JEST WLASINE PROBLEM :)

: 26.01.2005 17:09:49
autor: foghorn
no to masz singla

: 26.01.2005 17:16:33
autor: świerku
no to w takim razie niestety nie wykożystasz "mojego" sposobu...szkoda, chciałem pomóc :] Pozdrawiam! PS. Jakoś dasz rade... ;]

: 26.01.2005 19:04:21
autor: dualboy
o kurwa jak to można wygiąć ??

: 26.01.2005 19:59:56
autor: Baal
ja w poprzedniej ramie sporo razy prostowałem hak właśnie francuzem, aż w końcu tak go wyjechałem ze przyspawałem nowy:) sęk w tym że mi zawsze wyginał się ponad tym otworem a nie na nim:| spróbuj zrobić go francuzem, potem popraw gwint bo pewnie będzie troche uszkodzony. Jak coś ujebiesz to najwyżej dospawasz nowy hak. mi taki dospawany trzymał lepiej niż oryginalny;)

: 26.01.2005 21:54:57
autor: Julo_HC
Tak sie pryzjzalem, to to kiepsko wyglada. Otwor sie rozcziagnal :P chyba bedzie wołał o spawarke
ale obaczym jeszcze. Snieg przestanie padac, Ruskie i inne z krakowa pojada i miasto odblokuja i bedzie dlao sie poruszac, to bede cos tworzyl :)